Domů  /  Zadávací řízení  /  Pronájem skenovacích pracovišť  /  Odpověď na žádost o dodatečné informace

Výpis systémových zpráv

T03 - zobrazení formuláře

Odpověď na žádost o dodatečné informace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Ministerstvo životního prostředí
IČO: 00164801

Sídlo/místo podnikání:
Vršovická 1442/65
100 10  Praha 10

Kontaktní osoba:
: Markéta Novotná
: marketa.novotna@mzp.cz
: 26712590

Organizační útvar:
Samostatné oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: 240
Kontaktní adresa:
Vršovická 1442/65
100 10 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Pronájem skenovacích pracovišť
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00021486

20.03.2015 14:24:00
detail VZ

Text odpovědi

Tímto poskytuje zadavatel dodavateli ve věci veřejné zakázky s názvem Pronájem skenovacích pracovišť dodatečné informace k zadávacím podmínkám.

Dodatečné informace jsou poskytovány na základě žádosti jednoho či více dodavatelů nebo na základě rozhodnutí zadavatele.

Dodatečné informace na základě žádosti dodavatelů

Dodatečné informace poskytnuté zadavatelem na základě žádosti dodavatelů jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu, přičemž jednotlivé žádosti (dotazy) jsou řazeny chronologicky tak, jak byly zadavateli doručeny.

Číslo žádosti (dotazu)
2.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Prosím o odpovědi k otázkám:
1. Jaký počet zásilek průměrně denně přijde na podatelnu a na každé jednotlivé pracoviště?
2. Jaké je personální obsazení jednotlivých pracovišť? Tedy počítá se s tím, že dodavatel na každém detašovaném pracovišti zřídí 1 skenovací pracoviště nebo více skenovacích pracovišť?
3. Jaké je technologické vybavení jednotlivých pracovišť? Uveďte prosím, jak jsou prostory zabezpečeny, zda a jakou mají vnitřní teplotu a vlhkost.
4. Jaký je průměrný počet listů v zásilce?
5. Jaké je procentuální rozložení formátu papíru? Vyskytují se větší formáty než A3?
6. Jaké procento zásilek nelze rozešít a je nutné jej skenovat z podavače?
7. Jaký systém elektronické spisové služby má zadavatel implementovaný a jaký je požadovaný formát pro předání dat.
8. Bude zadavatel akceptovat úpravu Přílohy č. 1 smlouvy, zejména její doplnění na základě zjištěných informací?
9. Vzhledem k požadavku na zprovoznění do 48 hodin, je dodavateli umožněn neomezený přístup na pracoviště nebo jen tento přístup časově omezen a jak? Rozumí se 48 hodinami pouze pracovní dny nebo i dny pracovního klidu? Tedy například dojde-li k nahlášení závady v pátek v 17:00, je dodavatel povinen ji odstranit do neděle do 17:00?
Odpověď
Dobrý den, níže poskytujeme odpovědi na žádost o dodatečné informace.

1. Jaký počet zásilek průměrně denně přijde na podatelnu a na každé jednotlivé pracoviště?
na detašovaných pracovištích cca 10 dokumentů denně
na centrální podatelně 200 - 250 dokumentů denně

2. Jaké je personální obsazení jednotlivých pracovišť? Tedy počítá se s tím, že dodavatel na každém detašovaném pracovišti zřídí 1 skenovací pracoviště nebo více skenovacích pracovišť?
Je požadováno, aby na každém pracovišti bylo zřízeno jedno skenovací pracoviště.


3. Jaké je technologické vybavení jednotlivých pracovišť? Uveďte prosím, jak jsou prostory zabezpečeny, zda a jakou mají vnitřní teplotu a vlhkost.
Jedná se o běžné kancelářské prostory, které jsou uzamykány.


4. Jaký je průměrný počet listů v zásilce?
cca 5 listů


5. Jaké je procentuální rozložení formátu papíru? Vyskytují se větší formáty než A3?
Skenují se pouze formáty A4. Není potřeba dodávat techniku pro skenování větších formátů.


6. Jaké procento zásilek nelze rozešít a je nutné jej skenovat z podavače?
cca 10%


7. Jaký systém elektronické spisové služby má zadavatel implementovaný a jaký je požadovaný formát pro předání dat.
Spisová služba se skládá ze dvou částí dodávanými dvěma firmami - SysNet, s.r.o. a aplis, a.s.
Ke skenovacímu pracovišti bude namapován síťový disk, na který se bude ke každé listinné zásilce ukládat její sken ve formátu PDF.
Soubor bude mít název shodný s čárovým kódem, kterým bude dokument opatřen.


8. Bude zadavatel akceptovat úpravu Přílohy č. 1 smlouvy, zejména její doplnění na základě zjištěných informací?

Je možno jednat o dílčí specifikaci, avšak pouze v mezích § 82, odst. 7, zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. (Z dotazu nevyplývá o jakou konkrétní úpravu by se jednalo, v případě potřeby je možno podat žádost o další dodatečnou informaci).


9. Vzhledem k požadavku na zprovoznění do 48 hodin, je dodavateli umožněn neomezený přístup na pracoviště nebo jen tento přístup časově omezen a jak? Rozumí se 48 hodinami pouze pracovní dny nebo i dny pracovního klidu? Tedy například dojde-li k nahlášení závady v pátek v 17:00, je dodavatel povinen ji odstranit do neděle do 17:00?
Požadavkem zprovoznění do 48 je myšleno zprovoznění v pracovních dnech. Termín návštěvy bude vždy s dodavatelem předem dohodnut. Obvyklá pracovní doba je 7:45 - 16:15 hod.

S pozdravem
Číslo žádosti (dotazu)
4.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Jsou od OCR SW požadovány ještě nějaké jiné funkcionality než separace na základě čárového kódu? Například vytvoření textové vrstvy v PDF nebo indexace digitalizovaných dokumentů (manuální přiřazení metadat)?
Odpověď
Je požadována funkcionalita vytěžení čárového kódu, který slouží rovněž jako oddělovač podání při hromadném skenování.
Dále je požadováno pouze vytvoření textové vrstvy v PDF souboru.
Číslo žádosti (dotazu)
5.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Jakým způsobem má být realizováno předání dokumentů do spisové služby? Stačí uložení správně pojmenovaného dokumentu v definovaném formátu do síťové složky nebo je potřeba nějaký specifický typ propojení - popište prosím co nejdetailněji.
Odpověď
Spisová služba se skládá ze dvou částí dodávanými dvěma firmami - SysNet, s.r.o. a aplis, a.s.
Ke skenovacímu pracovišti bude namapován síťový disk, na který se bude ke každé listinné zásilce ukládat její sken ve formátu PDF.
Soubor bude mít název shodný s čárovým kódem, kterým bude dokument opatřen.
Číslo žádosti (dotazu)
6.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Existují nějaké interní požadavky na požadovaný HW - existují nějaké standardy MŽP týkající se HW a OS, které je nutno dodržet?
Odpověď
Žádné speciální požadavky na výpočetní techniku nejsou kladeny. Musí se jednat o dostatečně nadimenzovanou výpočetní techniku, která bude odpovídat požadovanému rozsahu činností.
Číslo žádosti (dotazu)
7.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Je předmětem pronájmu počítačů pouze HW OCR SW? Operační systém si MŽP plánuje instalovat vlastní dle doporučení požadavků dodavatele OCR SW?
Odpověď
Počítače musí mít nainstalovaný veškerý SW nutný ke své činnosti a k zajištění skenování (OS, OCR, skenovací SW,.....). Veškerý SW bude nainstalovaný, vlastní nastavení a zprovoznění proběhne v součinnosti s odborem informatiky MŽP.
Číslo žádosti (dotazu)
8.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Pochopili jsme dobře, že je třeba zprovoznit uvedená pracoviště do 3 dnů po otevření obálek? Kdy očekáváte podpis smlouvy? Tento termín nám přijde nereálný, prosíme o přehodnocení.
Odpověď
Termín byl upraven v dodatečné informaci č. 1.

Dodatečné informace bez předchozí žádosti dodavatelů

Dodatečné informace poskytnuté zadavatelem bez předchozí žádosti dodavatele jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu.

Číslo dodatečné informace
3.
Text dodatečné informace
Dobrý den,

rádi bychom se zúčastnili vypsaného výběrového řízení na Pronájem skenovacích pracovišť pro MZP.
Po prostudování Zadávací dokumentace bych Vás rád požádal o doplňující informace. S pozdravem

Dobrý den,

znění odpovědí je vloženo pod dotazy:

1. cca denní počty zpracovávaných dokumentů na podatelnách
na detašovaných pracovištích cca 10 dokumentů denně
na centrální podatelně 200 - 250 dokumentů denně

2. čárový kód : čárový kód je generován z Vašeho systému . Jaký je další postup ? vytisknutí kódu a jeho nalepení na dokument ( v tom případě je požadavek na dodání tiskárny čárového kódu?) dotisk čárového kódu na dokument - dodání tiskárny , případně multifunkčního zařízení?
Čárový kód není generován automaticky, je na dokumenty nalepován. Čárové kódy si obstaráváme sami. Není požadavek na dodání tiskárny ani multifunkčního zařízení.

3. termíny : termín dodání nabídky je 27.3. a termín dodání všech pracovišť je 31.3. - vzhledem k tomu, že mezi těmito termíny je víkend, musí dojít k podpisu smluv , schválení , logistiku - jde o těžko realizovatelný termín.
Bylo upraveno v dodatečné informaci č. 1.

4. sw vybavení počítačů - prosím blíže specifikovat tuto oblast.
Počítače musí mít nainstalovaný veškerý SW nutný ke své činnosti a k zajištění skenování (OS, OCR, skenovací SW,.....).

Vytvořil

Markéta Novotná v.r.
Subproces: ET-010-030-060-09

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Odpověď na žádost o dodatečné informace
Odesílatel: Česká republika -...
Doručeno: 23.03.2015 16:42:57

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.03.2015 14:24 Markéta Novotná 23.03.2015 16:42 Markéta Novotná právě zobrazena

Kontextová navigace