Přesné znění žádosti (dotazu)
Prosím o odpovědi k otázkám:
1. Jaký počet zásilek průměrně denně přijde na podatelnu a na každé jednotlivé pracoviště?
2. Jaké je personální obsazení jednotlivých pracovišť? Tedy počítá se s tím, že dodavatel na každém detašovaném pracovišti zřídí 1 skenovací pracoviště nebo více skenovacích pracovišť?
3. Jaké je technologické vybavení jednotlivých pracovišť? Uveďte prosím, jak jsou prostory zabezpečeny, zda a jakou mají vnitřní teplotu a vlhkost.
4. Jaký je průměrný počet listů v zásilce?
5. Jaké je procentuální rozložení formátu papíru? Vyskytují se větší formáty než A3?
6. Jaké procento zásilek nelze rozešít a je nutné jej skenovat z podavače?
7. Jaký systém elektronické spisové služby má zadavatel implementovaný a jaký je požadovaný formát pro předání dat.
8. Bude zadavatel akceptovat úpravu Přílohy č. 1 smlouvy, zejména její doplnění na základě zjištěných informací?
9. Vzhledem k požadavku na zprovoznění do 48 hodin, je dodavateli umožněn neomezený přístup na pracoviště nebo jen tento přístup časově omezen a jak? Rozumí se 48 hodinami pouze pracovní dny nebo i dny pracovního klidu? Tedy například dojde-li k nahlášení závady v pátek v 17:00, je dodavatel povinen ji odstranit do neděle do 17:00?
Odpověď
Dobrý den, níže poskytujeme odpovědi na žádost o dodatečné informace.
1. Jaký počet zásilek průměrně denně přijde na podatelnu a na každé jednotlivé pracoviště?
na detašovaných pracovištích cca 10 dokumentů denně
na centrální podatelně 200 - 250 dokumentů denně
2. Jaké je personální obsazení jednotlivých pracovišť? Tedy počítá se s tím, že dodavatel na každém detašovaném pracovišti zřídí 1 skenovací pracoviště nebo více skenovacích pracovišť?
Je požadováno, aby na každém pracovišti bylo zřízeno jedno skenovací pracoviště.
3. Jaké je technologické vybavení jednotlivých pracovišť? Uveďte prosím, jak jsou prostory zabezpečeny, zda a jakou mají vnitřní teplotu a vlhkost.
Jedná se o běžné kancelářské prostory, které jsou uzamykány.
4. Jaký je průměrný počet listů v zásilce?
cca 5 listů
5. Jaké je procentuální rozložení formátu papíru? Vyskytují se větší formáty než A3?
Skenují se pouze formáty A4. Není potřeba dodávat techniku pro skenování větších formátů.
6. Jaké procento zásilek nelze rozešít a je nutné jej skenovat z podavače?
cca 10%
7. Jaký systém elektronické spisové služby má zadavatel implementovaný a jaký je požadovaný formát pro předání dat.
Spisová služba se skládá ze dvou částí dodávanými dvěma firmami - SysNet, s.r.o. a aplis, a.s.
Ke skenovacímu pracovišti bude namapován síťový disk, na který se bude ke každé listinné zásilce ukládat její sken ve formátu PDF.
Soubor bude mít název shodný s čárovým kódem, kterým bude dokument opatřen.
8. Bude zadavatel akceptovat úpravu Přílohy č. 1 smlouvy, zejména její doplnění na základě zjištěných informací?
Je možno jednat o dílčí specifikaci, avšak pouze v mezích § 82, odst. 7, zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. (Z dotazu nevyplývá o jakou konkrétní úpravu by se jednalo, v případě potřeby je možno podat žádost o další dodatečnou informaci).
9. Vzhledem k požadavku na zprovoznění do 48 hodin, je dodavateli umožněn neomezený přístup na pracoviště nebo jen tento přístup časově omezen a jak? Rozumí se 48 hodinami pouze pracovní dny nebo i dny pracovního klidu? Tedy například dojde-li k nahlášení závady v pátek v 17:00, je dodavatel povinen ji odstranit do neděle do 17:00?
Požadavkem zprovoznění do 48 je myšleno zprovoznění v pracovních dnech. Termín návštěvy bude vždy s dodavatelem předem dohodnut. Obvyklá pracovní doba je 7:45 - 16:15 hod.
S pozdravem