Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění činnosti…

Výpis systémových zpráv

Zajištění činnosti bezpečnosti ochrany a zdraví při práci a požární ochrany

Systémové číslo: T002/16/V00034970
Zadavatel: Agentura ochrany přírody a...
VZ: Uzamčena

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Služby
Jedná se o službu uvedenou v příloze č.1 k ZVZ v kategorii 5, jejíž klasifikace podle přímo použitelného předpisu ES odpovídá referenčním číslům 7524, 7525 a 7526, a v kategorii 8 či uvedenou v příloze č.2 k ZVZ Ne

Předmět zakázky

Stručný popis Služby v oblasti požární ochrany:
PORADENSKÁ A KONTROLNÍ ČINNOST:
• automatické poskytování veškerých informací o úkolech, které je povinen příkazce plnit v závislosti na změnách právních předpisů.
• navrhování organizace řízení a kontroly PO

VÝKONNÁ ČINNOST:
• zpracování a vedení předepsané dokumentace PO tak, jak vyplyne ze schváleného posouzení požárního nebezpečí
• provádění školení vedoucích zaměstnanců o PO
• odborná spolupráce při školení zaměstnanců, provádění odborné přípravy požární hlídky, bude-li ustavena
• zpracování rozborů, zpráv a hlášení o stavu PO na jednotlivých pracovištích minimálně 1x ročně do 30.11.
• provádění pravidelných prohlídek všech regionálních pracovišť a ředitelství AOPK ČR v počtu a rozsahu (počet prohlídek a rozsah hodin), který je uveden v harmonogramu prací pro období platnosti této smlouvy (dále jen „harmonogram prací“). Poskytovatel není povinen odstraňovat zjištěné závady, je však povinen navrhnout způsob nápravy.
• aktualizace při změně právních předpisů s důrazem na části pracovišť se zvýšeným požárním nebezpečím
• vedení požární knihy
• účast na jednání o PO, o kterém bude alespoň 5 pracovních dnů předem informován
• schvalování dokumentace, k jejímuž schválení je poskytovatel ze zákona a prováděcí vyhlášky zmocněn
Služby v oblasti BOZP:
• provádění pravidelných kontrol všech regionálních pracovišť a ředitelství AOPK ČR v počtu a rozsahu (počet kontrol a rozsah hodin), který je uveden v harmonogramu prací, se zaměřením na BOZP jak požadují ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, v platném znění. Při provádění kontrol bude příkazník vycházet z požadavků právních předpisů platných pro vykonávané činnosti v organizaci
• kontroly budou vedeny i se zaměřením na dodržování Vyhlášky MZV č. 20/1989 Sb., o úmluvě o bezpečnosti a zdraví pracovníků a pracovního prostředí (Úmluva Mezinárodní organizace práce č. 155)
• provádění školení k BOZP pro vedoucí pracovníky
• zajišťování odborného školení zaměstnanců pro práci ve výškách a nad volnou hloubkou pomocí lezecké výbavy
• zpracování zpráv k BOZP na pracovištích (dle zjištěných nedostatků), minimálně 1x ročně do 30.11.
• zpracovávání návrhů vnitřních předpisů, vč. jejich aktualizace při změně právních předpisů
• zpracovávání zpráv o prevenci rizik v rámci mapy rizik příkazce
• kontroly záznamů o úrazech z jednotlivých pracovišť
• poradenství a konzultace po vzniku pracovního úrazu s vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště
• vedení centrální evidence pracovních úrazů a zajištění jejich registrace podle platných předpisů, kontrola plnění požadavků plynoucích z obecně platných předpisů o evidenci pracovních úrazů
• spolupráce při předkládání návrhů (na základě dodaných lékařských zpráv) na odškodnění za bolest při pracovních úrazech ve smyslu nařízení vlády č. 276/2015 Sb.
• účast na jednání o BOZP s příslušnými orgány, o kterém bude příkazník alespoň 5 pracovních dnů předem informován
• upozorňovat příkazce průběžně na zjištěné nedostatky v oblastech BOZP a ergonomických požadavků v pracovním procesu.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam

Předpokládaná hodnota

Předpokládaná hodnota 55 500,00 bez DPH
Určit předpokládanou hodnotu ke každé položce zvlášť Ne
Měna koruna česká
Nezveřejňovat předpokládanou hodnotu Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání Evidence výsledků VZ zadané na základě vyjímky

metodická nápověda

Kontextová navigace