Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění vrátnické služby,…

Výpis systémových zpráv

Zajištění vrátnické služby, fyzické ostrahy objektů, recepční a informační služby a obsluhy pobočkové ústředny pro ČSSZ, pracoviště České Budějovice a OSSZ v jeho působnosti

Systémové číslo: T002/12/V00002488
Zadavatel: Česká správa sociálního...
Evidenční čísla ve VVZ: 347752

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta 31.12.2012

Platební a obchodní podmínky

Smluvní podmínky zadavatel stanoví pouze povinná ustanovení smlouvy
Typ smlouvy s odkazem na § a určení zákona, podle kterého se bude právní vztah řídit §269 odst. 2 ObZ; 1. Smluvní vztah bude realizován na základě smlouvy uzavřené se zájemcem na základě výběru nejvhodnější nabídky. Návrh smlouvy bude předložen v nabídce a bude obsahovat zejména:
a) přesné vymezení předmětu plnění v souladu s touto zadávací dokumentací,
b) cenu a platební podmínky v rozsahu a způsobem uvedeným v části IV., V. a VII. této zadávací dokumentace,
c) závazek zájemce použít k plnění předmětu smlouvy pouze zaměstnance - tj. osoby, které on sám, případně jeho subdodavatelé zaměstnávají v pracovním poměru (dále jen „přidělení pracovníci“), nikoliv třetí osoby,
d) závazek zájemce, že nástup každého nového přiděleného pracovníka před tím, než bude na příslušném pracovišti PCB/OSSZ přidělen, bude nejprve schválen vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště PCB/OSSZ; vedoucí pracovník příslušného pracoviště PCB/OSSZ bude mít právo zamítnout přidělení konkrétního nového pracovníka na tomto pracovišti. Dále se zájemce zaváže, že v případě stížnosti na konkrétního pracovníka bude taková stížnost projednána vedoucím pracovníkem příslušného pracoviště PCB/OSSZ a zástupcem zájemce s tím, že v případě konstatování oprávněnosti takové stížnosti bude mít vedoucí pracovník příslušného pracoviště PCB/OSSZ právo požadovat odvolání tohoto pracovníka a jeho nahrazení jiným pracovníkem a zájemce bude mít povinnost tak učinit,
e) závazek zájemce zajistit řádné vybavení a čisté jednotné ustrojení (jednotný oděv) přidělených pracovníků, včetně viditelných jmenovek a povinnost zájemce proškolit přidělené pracovníky o pravidlech BOZP, požární ochrany atd. dle platných právních předpisů,
f) závazek zájemce poučit přidělené pracovníky o povinnosti zachovávat mlčenlivost, vztahující se k informacím, které se dozvěděli v souvislosti s výkonem práce,
g) závazek zájemce zajistit, že žádný z přidělených pracovníků nebude plnit přidělené úkoly v podnapilém stavu, nebude se při plnění přidělených úkolů chovat vulgárním či jinak nevhodným způsobem a že všechny poskytované služby budou celkově vykonávány přidělenými pracovníky řádným způsobem v souladu s příslušnými právními i profesními předpisy a na vysoce profesionální úrovni.
h) možnost odstoupení zadavatele od smlouvy v případě podstatného porušení smluvních povinností; za podstatné porušení smlouvy se bude krom zákonných důvodů považovat porušení povinností zájemce uvedených pod písmeny d) až h) a l) tohoto odstavce zadávací dokumentace,
i) výslovné prohlášení, že zadavatel nebude odpovídat za škodu na zdraví přidělených pracovníků zájemce a na majetku zájemce, která bude způsobena v důsledku činnosti těchto pracovníků,
j) závazek zájemce nahradit škodu způsobenou při poskytování služeb zadavateli v případě porušení povinností vyplývajících ze smlouvy nebo z právních předpisů, ledaže prokáže, že porušení povinností bylo způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost; hradí se skutečná škoda, přičemž zájemce nesmí omezovat výši hrazené škody maximální částkou,
k) ustanovení, jímž se zájemce zavazuje mít po celou dobu trvání smluvního vztahu sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě při výkonu podnikatelské činnosti s limitem pojistného plnění ve výši nejméně 500 000 Kč se spoluúčastí nejvýše 5% z tohoto limitu,
l) ustanovení o smluvní pokutě, kterou je zájemce povinen zaplatit v případě porušení povinností dle písm. d) až h) a l) tohoto odstavce zadávací dokumentace; výše smluvních pokut bude vyčíslena v korunách českých, a to za každý druh a za každý případ porušení zvlášť, přičemž minimální výše každé smluvní pokuty musí být stanovena na 5000,- Kč. Pro případ, že se přidělený pracovník nedostaví k výkonu přidělených úkolů vůbec, pak bude výše smluvní pokuty minimálně 10.000,- Kč za každý takový případ. Smluvní pokuty mohou být kombinovány (tzn., že uplatnění jedné smluvní pokuty nevylučuje souběžné uplatnění jakékoliv jiné smluvní pokuty). Ve všech případech platí, že úhradou smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou se smluvní pokuta vztahuje. Smluvní pokuta nesmí být podmiňována zaviněním. Pro případ odstoupení od smlouvy platí, že toto odstoupení nemá vliv na případnou povinnost zaplatit smluvní pokutu. Smluvní pokuta je splatná do 15 dnů po doručení oznámení o uložení smluvní pokuty zadavatelem vybranému zájemci – smluvní straně. Oznámení o uložení smluvní pokuty musí vždy obsahovat popis a časové určení události, která v souladu s uzavřenou smlouvou zakládá právo zadavatele účtovat smluvní pokutu. Oznámení musí dále obsahovat informaci o způsobu úhrady smluvní pokuty. Zadavatel si vyhrazuje právo na určení způsobu úhrady smluvní pokuty. Pokud je zájemce v prodlení s placením smluvní pokuty, je povinen zaplatit druhé smluvní straně (zadavateli) úrok z prodlení ve výši určené předpisy práva občanského,
m) závazek zájemce prodloužit zadavateli poskytování služeb dle předmětu této zakázky do 31.12.2013, a to za stejně nebo více výhodných obchodních a platebních podmínek pro zadavatele, které jsou uvedeny ve smlouvě,
n) ustanovení, podle kterého se po vypršení doby poskytování služeb dle předmětu této zakázky smlouva automaticky prodlužuje o další 3 kalendářní měsíce, pokud zadavatel nejpozději 15 dnů před vypršením doby poskytování služeb nedoručí zájemci sdělení, že o další prodloužení smlouvy o 3 kalendářní měsíce nemá zájem. Takto může být smlouva prodloužena maximálně třikrát, tedy nejdéle do 31. 12. 2013,
o) právo zadavatele smlouvu vypovědět kdykoliv i bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 30 kalendářních dnů a počne běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího ode dne doručení písemné výpovědi zájemci. Toto právo zadavateli náleží po uplynutí 3 (tří) kalendářních měsíců ode dne platnosti a účinnosti smlouvy.

Způsob a doba podání nabídek

Termín pro nabídky 30.11.2012 12:00:00

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

metodická nápověda

Kontextová navigace