Domů  /  Zadávací řízení  /  Finanční úřad pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Václav Sokol
: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
: +420 495 851 229
: Vedoucí OHS

Kontaktní osoba:
: Bc. Jiřina Šebová
: jirina.sebova@fs.mfcr.cz
: + 420 495 851 272
: Referent OHS

Organizační útvar:
OHS pro Královéhradecký a Pardubický kraj
Číslo útvaru: 700332700
E-mail: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Horova 17
500 02 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Finanční úřad pro Královéhradecký kraj - Územní pracoviště v Jičíně – ÚKLID
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00020983
Evidenční číslo: Č. j.: 12557/15/7327-00280-607723

06.03.2015 12:19:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Václav Sokol
vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Jiřina Šebová
jirina.sebova@fs.mfcr.cz
+ 420 495 851 272
Referent OHS

Jiří Vraštil
Jiri.Vrastil@fs.mfcr.cz
603151136

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj - Územní pracoviště v Jičíně – ÚKLID
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Václav Sokol
vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
+420 495 851 229
Vedoucí OHS
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Jiřina Šebová
jirina.sebova@fs.mfcr.cz
+ 420 495 851 272
Referent OHS

Jiří Vraštil
Jiri.Vrastil@fs.mfcr.cz
603151136
Evidenční číslo zadavatele
Č. j.: 12557/15/7327-00280-607723
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Zajištění úklidových služeb v objektu Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj - Územního pracoviště v Jičíně (dále též „ÚP“) za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 12557/15/7327-00280-607723 (dále též "výzva") a v jejích přílohách.
Položky předmětu VZ
Úklid administrativních prostor (paušály 36 měs. + 3 akce mytí oken, žaluzií a krytů svítidel)
90910000-9 - Úklidové služby
90910000-9 - Úklidové služby
Zajištění úklidových služeb a prací v objektu ÚP za podmínek, v rozsahu a četnostech uvedených v přiložené výzvě k podání nabídky č.j.: 12557/15/7327-00280-607723 (dále též "výzva") a v jejích
přílohách.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněno řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Zahájení plnění veřejné zakázky zadavatel požaduje 01.04.2015. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou do 31.03.2018. Zadavatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit termín zahájení plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Jičín
Havlíčkova
56
506 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Zadavatel upozorňuje, že sice nepožaduje, aby uchazeči ve svých nabídkách překládali doklady o splnění kvalifikačních předpokladů dle příslušných § ZVZ a to ani před podpisem smlouvy, avšak ZADAVATEL POŽADUJE, ABY UCHAZEČI
O TUTO VZMR PŘEDLOŽILI VE SVÉ ELEKTRONICKÉ
NABÍDCE KVALIFIKAČNÍ DOKLADY POŽADOVANÉ
ZADAVATELEM DLE ČLÁNKU IV. PŘILOŽENÉ VÝZVY!!!

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Uchazeči o zakázku předkládají jako součást svých elektronických nabídek doplněný a náležitě podepsaný návrh smlouvy bez jejích příloh, přílohy budou ke smlouvě připojeny až vybraným uchazečem při jejím podpisu.

Způsob a doba podání nabídky

17.03.2015 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Viz článek VII. a další přiložené výzvy. UPOZORNĚNÍ: Není-li uchazeč plátcem DPH, do elektronického nabídkového formuláře uvede cenu bez a včetně DPH totožně, přičemž DPH uvádí nulové.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


11.03.2015 09:30:00
Jičín
Havlíčkova
56
506 01
Česká republika
Vzhledem k charakteru plnění veřejné zakázky zadavatel doporučuje uchazečům zúčastnit se prohlídky místa plnění. Sraz účastníků před recepcí v přízemí budovy ÚP. Kontaktní osoba zadavatele za ÚP: Pan Jiří Vraštil, tel. 493 542 321, mobil 603 151 136, e-mail: Jiri.Vrastil@fs.mfcr.cz
Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jiřina Šebová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 06.03.2015 12:30:25

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 06.03.2015 12:19 Jiřina Šebová 06.03.2015 12:19 Jiřina Šebová právě zobrazena

Kontextová navigace