Domů  /  Zadávací řízení  /  Opravy alternátorů a startérů  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje
IČO: 75151537

Sídlo/místo podnikání:
Lidické náměstí 899/9
401 79  Ústí nad Labem

Kontaktní osoba:
: Denisa Čmejlová
: denisa.cmejlova@pcr.cz
: +420974423547
: +420725902067

Specifikace VZ

Název VZ: Opravy alternátorů a startérů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00020774
Evidenční číslo: KRPU-38552/ČJ-2015-0400VZ

02.03.2015 10:58:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Denisa Čmejlová
denisa.cmejlova@pcr.cz
+420974423547
+420725902067

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Opravy alternátorů a startérů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Denisa Čmejlová
denisa.cmejlova@pcr.cz
+420974423547
+420725902067
Evidenční číslo zadavatele
KRPU-38552/ČJ-2015-0400VZ
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu jsou opravy a údržba startérů a alternátorů motoru pro osobní, dodávková a nákladní motorová vozidla.
Položky předmětu VZ
Opravy alternátorů a starterů
50116600-7 - Opravy a údržba startérů a spouštěčů motoru
50116600-7 - Opravy a údržba startérů a spouštěčů motoru
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Různé
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

*
provozovna vybraného zhotovitele
*
*
*
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Uchazeč k nabídce doloží prostou kopii živnostenského listu, kde předmět podnikání musí souhlasit s předmětem veřejné zakázky. Případně prostý výpis z obchodního rejstříku.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2015

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Návrh smlouvy na provádění oprav

Způsob a doba podání nabídky

12.03.2015 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Celková nabídková cena bez DPH
Celková nabídková cena bez DPH






70,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Vzdálenost servisu od automobilní opravny
Vzdálenost servisu od automobilní opravny


km




30,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



Celková nabídková cena bez DPH za 1 hodinu práce - součet hodinových sazeb za opravu startérů všech typů SDP a hodinových sazeb za opravu alternátorů všech typů SDP. Vzdálenost servisu od automobilní opravny v km - vzdálenost provozovny uchazeče uvádějte od Automobilní opravy KŘP Ústeckého kraje, Boženy Němcové 420, Ústí nad Labem - Předlice.


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Denisa Čmejlová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Krajské...
Doručeno: 02.03.2015 11:28:46

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Bc. Denisa Čmejlová
Vydáno pro (O - organizace): Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje se sídlem v Ústí nad Labem [IČ 75151537]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 02.3.2015 11:03:15
Vystavitel (O - organizace): Česká pošta, s.p. [IČ 47114983]
Vystavitel (CN - ob. jméno): PostSignum TSA - TSU 1

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 02.03.2015 11:00 Denisa Čmejlová 02.03.2015 11:01 Denisa Čmejlová právě zobrazena
1 02.03.2015 10:58 Denisa Čmejlová 02.03.2015 11:00 Denisa Čmejlová

Kontextová navigace