Domů  /  Zadávací řízení  /  Údržba a oprava 5ti kusů…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad práce České republiky
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha 7

Kontaktní osoba:
: Ing. Dušan Homza
: dusan.homza@ho.mpsv.cz
: 777 84 97 97

Organizační útvar:
KrP Brno
Číslo útvaru: 1
E-mail: libor.novotny@bm.mpsv.cz
Kontaktní adresa:
Polní 1011/37
65959 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Údržba a oprava 5ti kusů SHARP AR-5320
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/15/V00020380

10.02.2015 14:48:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dušan Homza
dusan.homza@ho.mpsv.cz
777 84 97 97

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Údržba a oprava 5ti kusů SHARP AR-5320
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Dušan Homza
dusan.homza@ho.mpsv.cz
777 84 97 97
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Kopírky SHARP AR-5320 požadují vykonání cyklického servisu a výměnu některých dalších dílů tiskového mechanismu z důvodu snížení kvality kopií. Všechna jsou jinak funkční, nevykazují závady. Zařízení jsou umístěna na ÚP Kyjov a Veselí nad Moravou. Služba je poptávána včetně dopravy.
Položky předmětu VZ
Údržba a oprava 5ti kusů SHARP AR-5320
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
50313200-4 - Údržba kopírovacích strojů
Kopie vykazují bílý pruh a nelze je nijak ztmavit. Z prostoru tiskového mechanismu se sype tmavý prášek. Válec poblíž zapékacího mechanismu je nerovnoměrně sloupán. Toner byl u všech zařízení doplněn, nemá vliv na změnu stavu. Závady nejsou kumulovány na jednom stroji. Všechny uvedené zařízení jsou od zakoupení cyklicky udržovány servisní firmou podle požadavků výrobce. Zařízení jsou umístěna v prostorách Úřadu práce Kyjov a Veselí nad Moravou. Zařízení je možno vidět po dohodě v dopoledních hodinách. Za provedení rekognoskace není možno požadovat úhradu.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
úkon
7 990,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
7 990,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Veselí nad Moravou
tř. Masarykova
117
117
698 01
Česká republika
Další místa plnění
Kyjov
Jungmannova
1310
10
697 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
13.03.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže).
Odběratel vystaví objednávku na základě předložené akceptované smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

19.02.2015 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při cenové shodě nabídek bude vybrán dodavatel, který již prováděl tuto službu pro organizaci v minulosti.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.02.2015 14:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Dušan Homza v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 10.02.2015 15:05:27

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 10.02.2015 15:09 Dušan Homza 10.02.2015 15:09 Dušan Homza právě zobrazena
2 10.02.2015 15:05 Dušan Homza 10.02.2015 15:09 Dušan Homza zobrazit
1 10.02.2015 14:48 Dušan Homza 10.02.2015 15:05 Dušan Homza

Kontextová navigace