Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup potravin pro školní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Základní škola Nové Město na Moravě, Leandra Čecha 860, okres Žďár nad Sázavou
IČO: 60574674

Sídlo/místo podnikání:
Leandra Čecha 860
59231  Nové Město na Moravě

Kontaktní osoba:
: Mgr. Daniela Krejčí
: zakazky-zs2@nmnm.cz
: 566598359

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup potravin pro školní jídelny v Novém Městě na Moravě na období 1-6/2015
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00018204

24.11.2014 09:20:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Daniela Krejčí
zakazky-zs2@nmnm.cz
566598359

Jaroslava Bílá
jaroslava.bila@zs2.nmnm.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup potravin pro školní jídelny v Novém Městě na Moravě na období 1-6/2015
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Mgr. Daniela Krejčí
zakazky-zs2@nmnm.cz
566598359

Jaroslava Bílá
jaroslava.bila@zs2.nmnm.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem VZ je nákup potravin pro školní jídelny v Novém Městě na Moravě na období 1-6/2015
Položky předmětu VZ
cukr řepný bílý
15831000-2 - Cukr
15831000-2 - Cukr
krupice, 1 kg balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 400,00
kg
mouka pšeničná hladká
15612100-2 - Pšeničná mouka
15612100-2 - Pšeničná mouka
speciál 00 extra, 1kg balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2 400,00
kg
mouka pšeničná hrubá
15612100-2 - Pšeničná mouka
15612100-2 - Pšeničná mouka
1 kg balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 800,00
kg
mouka pšeničná polohrubá
15612100-2 - Pšeničná mouka
15612100-2 - Pšeničná mouka
1 kg balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 200,00
kg
řepkový olej
15411100-3 - Rostlinné oleje
15411100-3 - Rostlinné oleje
nízkoerudovaný, 10l balení, vhodný k tepelné úpravě i pro studenou kuchyni
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 500,00
1l
rýže dlouhozrná
15614100-6 - Rýže dlouhozrnná
15614100-6 - Rýže dlouhozrnná
5kg balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2 000,00
1kg
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Nové Město na Moravě
Leandra Čecha
860
59231
Česká republika
Další místa plnění
Nové Město na Moravě
Vratislavovo náměstí
124
59231
Česká republika
Nové Město na Moravě
Drobného
299
59231
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Technické kvalifikační předpoklady
jelikož je předmět VZ soutěžen pro školní jídelny mateřské a základní školy, musí splňovat z pohledu kvality všechny příslušné předepsané normy a musí být v souladu s platnou legislativou pro tuto oblast tzn. 1 jakost
prohlášení splnění 1. jakosti
čestné prohlášení
--
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.06.2015

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
objednávka
-Dodávka bude probíhat na základě uzavřeného smluvního vztahu (objednávka), který bude uzavřen s každou organizací samostatně, průběžně po celou dobu plnění veřejné zakázky dle dílčích požadavků jednotlivých organizací. V případě překročení požadovaného množství zboží jednotlivých položek v době plnění, bude vysoutěžená cena garantována dodavatelem i na toto navýšené množství min. do konce doby plnění zakázky.
-Dodávka zboží proběhne v termínu max. 4 pracovních dnů ode dne objednání předem pověřenou osobou dané organizace
-Dílčí dodávky budou objednávány telefonicky, e-mailem nebo faxem.
-Faktury budou vystaveny přímo na organizaci, která si dílčí množství zboží objednala. Součástí každé faktury bude dodací list. Splatnost faktur min. 14 dní od doručení objednateli. Faktury budou vystavovány vždy po dodání předem objednaného zboží.

Způsob a doba podání nabídky

03.12.2014 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





posouzení předložených vzorků


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
03.12.2014 12:00:00


Předložení vzorků


vítězný uchazeč předloží vzorky nabízených potravin v minimálním možném balení v termínu do 5 pracovních dnů od vyzvání zadavatelem, vzorky jsou nevratné a bezúplatné
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Daniela Krejčí v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Základní škola Nové Město...
Doručeno: 24.11.2014 10:00:00

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 24.11.2014 09:58 Daniela Krejčí 24.11.2014 09:58 Daniela Krejčí právě zobrazena
2 24.11.2014 09:56 Daniela Krejčí 24.11.2014 09:58 Daniela Krejčí
1 24.11.2014 09:20 Daniela Krejčí 24.11.2014 09:56 Daniela Krejčí

Kontextová navigace