Domů  /  Zadávací řízení  /  Rámcová smlouva na dodávky…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
LOM PRAHA s.p.
IČO: 00000515

Sídlo/místo podnikání:
Tiskařská 270/8
10800  Praha

Kontaktní osoba:
: Alena Andrášová
: alena.andrasova@lompraha.cz

Organizační útvar:
Nákup a logistika LT
Kontaktní adresa:
Tiskařská 8
10038 Praha 10
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Rámcová smlouva na dodávky spotřebního materiálu pro tiskařských zařízení LOM PRAHA s.p.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00017319

21.11.2014 12:53:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Alena Andrášová
alena.andrasova@lompraha.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Rámcová smlouva na dodávky spotřebního materiálu pro tiskařských zařízení LOM PRAHA s.p.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Alena Andrášová
alena.andrasova@lompraha.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



24
Předmět VZ
Dodávky spotřebního materiálu - tonery, náplně, inkousty.
Položky předmětu VZ
Příloha č.1 - Seznam spotřebního materiálu
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
30125110-5 - Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Příloha č. 1 - Seznam spotřebního materiálu
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 10
Tiskařská
8
10038
Česká republika
Další místa plnění
Praha 9, Kbely
Toužimská
1058
19703
Česká republika
Pardubice
Pražská
100
530 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
11.12.2014

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
rámcová smlouva - kupní smlouva na základě dílčích objednávek.
Splatnost faktur 30 dní.
Vyřízení reklamace případě dodání zaměněného zboží do 3 dnů.
V případě, že dojde za stany dodavatele k max. 3 reklamacím nebo když dodavatele dodá jiný nebo méně kvalitní toner než je odsouhlašený, tím dojde k hrubému porušení smlouvy a tím si zadavatel vyhrazuje právo na okamžité odstoupení od smlouvy.
Smluvní strany ve smyslu ustanovení § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a pro jednotlivé dodávky ve smyslu § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník uzavírají rámcovou smlouvu.....

Způsob a doba podání nabídky

05.12.2014 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Na základě výhodnějších obchodních podmínek (např. kratší reakční doba od nahlášení závady, delší splatnost daňového dokladu)


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Tonery kompabilitní alternativa ke značkovému toneru (ne renovace), inkoustové náplně pouze značkové.
V případě neznačkových tonerů poskytne uchazeč 1 ks toneru z vybraných max. 5 typů jako vzorek zdarma - pouze na vyžádání zadavatele výběrového řízení.
Při uzavření smlouvy a odsouhlašených vzorků, v případě, že dojde za stany dodavatele k max. 3 reklamacím nebo když dodavatele dodá jiný nebo méně kvalitní toner než je odsouhlašený, tím dojde k hrubému porušení smlouvy a tím si zadavatel vyhrazuje právo na okamžité odstoupení od smlouvy.
Součástí služeb je i odvoz/přepravní náklady na ekologickou likvidaci tonerových kazet dle zákona 185/2001 Sb. o odpadech
Dodací podmínky DDP INCOTERMS 2010, následující adresy:
LOM PRAHA s.p., Tiskařská 8, PSČ 100 38, Praha 10, Malešice
LOM PRAHA s.p., Toužimská 1058, PSČ 197 03, Praha 9, Kbely
LOM PRAHA s. p. CLV Pardubice, Pražská 100, 530 06 Pardubice.
Každá kazeta bude označena popisem  - druhem kazety např. Q2612A.
Balení v ochraném plastovem, zataveném ochraném obalu proti poškození a vloženo do krabice s popisem dodavatele – výrobce.
Dodání do 3 dnů od objednání.
Splatnost faktur 30 dní.
Záruka na tonery 24 měsíců, originály dle záruky výrobců.
Zadavatel požaduje po uchazeči reference k předmětu plnění v min. 100 000 Kč/rok za uplynulé 3 roky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
05.12.2014 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Alena Andrášová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: LOM PRAHA s.p.
Doručeno: 21.11.2014 13:01:31

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 26.11.2014 10:44 Alena Andrášová 26.11.2014 10:44 Alena Andrášová právě zobrazena
1 21.11.2014 12:53 Alena Andrášová 26.11.2014 10:44 Alena Andrášová zobrazit

Kontextová navigace