Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚZSVM ÚP Plzeň, OP Klatovy -…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
IČO: 69797111

Sídlo/místo podnikání:
Rašínovo nábřeží 390/42
12800  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing., Michal Budweiser
: Michal.Budweiser@uzsvm.cz
: 377 169 423
: referent

Organizační útvar:
Plzeň
E-mail: podatelna@uzsvm.cz
Telefon: 377 169 111
Adresa webu: http://www.uzsvm.cz
Kontaktní adresa:
Radobyčická 14
301 00 Plzeň
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚZSVM ÚP Plzeň, OP Klatovy - Dodání čistících a dezinfekčních prostředků
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00018085

21.11.2014 09:23:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing., Michal Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
377 169 423
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚZSVM ÚP Plzeň, OP Klatovy - Dodání čistících a dezinfekčních prostředků
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing., Michal Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
377 169 423
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodání čistících a dezinfekčních prostředků pro potřeby
ÚZSVM ÚP Plzeň, OP Klatovy.
Položky předmětu VZ
Dodání čistících a dezinfekčních prostředků
14 - Čistící prostředky a jiné drogistické zboží
39830000-9 - Čistící prostředky
Předmětem VZ je dodání čistících a dezinfekčních prostředků uvedených v příloze.

Důležité:

1. Zadavatel není plátcem DPH.

2. Zadavatel neposkytuje zálohy.

3. Zadavatel požaduje splatnost faktury 21 dnů.

4. Termín dodání je stanoven nejpozději do 10. 12. 2014.

5. Zadavatel požaduje dodání výrobků přesně dle přílohy (výlučně dané značky a objemy balení). Zadavatel neakceptuje podobné výrobky jiné značky.

6. Cena včetně dopravy.


Ostatní informace k zakázce - kontaktní osoby:
Ing. Vlasta Perglová, tel.: 376 352 102, e-mail: vlasta.perglova@uzsvm.cz,
Ing. Jindra Přerostová, tel.: 376 352 103, e-mail: jindra.prerostova@uzsvm.cz
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
2 231,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termín dodání je stanoven nejpozději do 10.12. 2014.

Doba a místo plnění

Klatovy
Randova
167/I
339 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
10.12.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Objednávka (návrh smlouvy není součástí zadávací dokumentace)

Způsob a doba podání nabídky

02.12.2014 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dle pořadí došlých nabídek.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
02.12.2014 09:15:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Michal Budweiser v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad pro zastupování státu...
Doručeno: 21.11.2014 09:33:07

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.11.2014 09:23 Michal Budweiser 21.11.2014 09:23 Michal Budweiser právě zobrazena

Kontextová navigace