Domů  /  Zadávací řízení  /  Uzavření rámcové smlouvy na…

Výpis systémových zpráv

Uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářského nábytku

Systémové číslo: T002/15/V00027950
Zadavatel: Správa Krkonošského...

Akce se zakázkou

Další specifikace VZ

Bude se konat prohlídka místa plnění Ne
Datum a čas konání otevírání nabídek 11.09.2015 09:10
Bude otevírání nabídek veřejné Ne
Bude požadováno předložení vzorků Ne
Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele Ne
Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele Ne
Specifikace 1. Rekapitulace...

Specifikace

Rekapitulace požadavků na obsah nabídky: - základní kvalifikační předpoklady = čestné prohlášení dle §53 odst. 1 písm. a)-k) zákona (vzor přílohou výzvy), - scan živnostenského listu s předmětem podnikání (či výpis z jiné obdobné evidence), výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, - doklady prokazující poskytování náhradního plnění, - vyplněná rámcová smlouva včetně přílohy č. 1 Produktového listu. Základním hodnotícím kritériem je celkový součet položek č. 1-15 v Kč bez DPH včetně náhradního plnění dle Přílohy č. 1 - Produktového listu Rámcové smlouvy (zeleně zvýrazněný sloupec). Tuto cenu uchazeči uvedou do formuláře el. tržiště.

metodická nápověda

Kontextová navigace