Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava CAS 15 MB ATEGO po…

Výpis systémových zpráv

Oprava CAS 15 MB ATEGO po dopravní nehodě

Systémové číslo: T002/15/V00027733
Zadavatel: Česká republika - Hasičský...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla zadavatele: HSHK-2758/2015

Akce se zakázkou

Další specifikace VZ

Bude se konat prohlídka místa plnění Ano
Datum a místo prohlídky 31.08.2015 00:00
Datum a čas: 31.08.2015 00:00
Bližší specifikace: Poškozené vozidlo je možné, po telefonické domluvě, prohlédnout v týdnu od 31. 8. do 4. 9. 2015 (36. týden) na stanici Rychnov nad Kněžnou, Na Spravedlnosti 2010, 516 01 Rychnov nad Kněžnou. Kontaktní osoba pro prohlídku vozidla: nprap. Karel Zahradník, tel. 724178105. Z uskutečněné prohlídky předmětu plnění bude vyhotoven zápis o jejím průběhu. Přítomní dodavatelé stvrdí svým podpisem do prezenční listiny přítomnost na prohlídce předmětu plnění. S ohledem na povinnost zadavatele dodržet rovné podmínky pro všechny zájemce a uchazeče o veřejnou zakázku (§ 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), je nutné dotazy na zadavatele uplatit písemně. Pokud tedy z prohlídky předmětu plnění vzniknou nejasnosti či dotazy vztahující se k obsahu zadávacích podmínek, je dodavatel povinen vznést takové dotazy písemně na zadavatele, a to prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN. Zadavatel formou dodatečných informací k zadávacím podmínkám vyhotoví odpovědi, které budou poskytnuty všem známým dodavatelům a rovněž budou zveřejněny na profilu zadavatele v rámci elektronického tržiště GEMIN.
Příloha:
Adresa:
Ulice: Na Spravedlnosti 2010
Obec: 51601 Rychnov nad Kněžnou
Stát: Česká republika - CZE
Bližší specifikace: Poškozené vozidlo je možné, po telefonické domluvě, prohlédnout v týdnu od 31. 8. do 4. 9. 2015 (36. týden) na stanici Rychnov nad Kněžnou, Na Spravedlnosti 2010, 516 01 Rychnov nad Kněžnou. Kontaktní osoba pro prohlídku vozidla: nprap. Karel Zahradník, tel. 724178105. Z uskutečněné prohlídky předmětu plnění bude vyhotoven zápis o jejím průběhu. Přítomní dodavatelé stvrdí svým podpisem do prezenční listiny přítomnost na prohlídce předmětu plnění. S ohledem na povinnost zadavatele dodržet rovné podmínky pro všechny zájemce a uchazeče o veřejnou zakázku (§ 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), je nutné dotazy na zadavatele uplatit písemně. Pokud tedy z prohlídky předmětu plnění vzniknou nejasnosti či dotazy vztahující se k obsahu zadávacích podmínek, je dodavatel povinen vznést takové dotazy písemně na zadavatele, a to prostřednictvím elektronického tržiště GEMIN. Zadavatel formou dodatečných informací k zadávacím podmínkám vyhotoví odpovědi, které budou poskytnuty všem známým dodavatelům a rovněž budou zveřejněny na profilu zadavatele v rámci elektronického tržiště GEMIN.
Datum a čas konání otevírání nabídek 08.09.2015 10:00
Bude otevírání nabídek veřejné Ne
Bude požadováno předložení vzorků Ne
Přílohy: Příloha č. 2 - Znalecký... , Příloha č. 1 - Zadávací...

metodická nápověda

Kontextová navigace