Domů  /  Zadávací řízení  /  Řešení havarijního stavu a…

Výpis systémových zpráv

Řešení havarijního stavu a následné podpory systému Registr CITES II

Systémové číslo: T002/15/V00026344
Zadavatel: Česká republika -...
VZ: Uzamčena
Evidenční čísla ve VVZ: 524784

Akce se zakázkou

Oznámení o uzavření smlouvy

Seznam uchazečů
Název Osloven výzvou Cena bez DPH Cena s DPH Datum a čas
VUMS LEGEND, spol. s r.o. 61855057 Ano 3 392 000,00 4 104 320,00 03.08.2015 13:50:16
SYSNET s r.o. 48026468 Ano 3 242 000,00 3 922 820,00 04.08.2015 17:18:40
Smlouva s vítězným uchazečem
Typ smlouvy jednorázová smlouva
Dodavatel/é, s nímž/nimiž byla uzavřena smlouva SYSNET s r.o. 48026468
Datum uzavření smlouvy 12.10.2015
Celková smluvní cena bez DPH 3 242 000,00
Celková smluvní cena s DPH 3 922 820,00
Sazba DPH v % 21,00
DPH 680 820,00
Měna koruna česká
Základní popis plnění
Předmět:
- Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je odstranění havarijního stavu a následná podpora systému Registr CITES. Jedná se konkrétně o následující tři kroky:
a) Odstranění havarijního stavu: Revize technologické architektury a rekonstrukce všech vnitřních služeb bezprostředně vázaných na technologickou funkcionalitu omezenou limity.
b) Následné změny: Revize všech provozních modulů za účelem nasazení technologické změny provedené v prvním kroku na veškerou uživatelskou funkcionalitu.
c) SLA: Zajištění kompletní údržby a běžného rozvoje systému spolu se změnami vyplývajícími z legislativy a z provozu.

Podrobný popis je uveden v přílohách návrhu smlouvy.


Položky předmětu:
- Název: Služby související s programovým vybavením
- Kód z číselníku NIPEZ: 72260000-5 - Služby související s programovým vybavením
- Kód z hlavního slovníku číselníku CPV: 72260000-5 - Služby programového vybavení
- Popis:
- Parametry:
- Identifikace:
- Množství:
- Měrná jednotka:


Místo plnění veřejné zakázky Vršovická 1442/65, Praha 10
Ulice: Vršovická 1442/65
Obec: 100 10 Praha 10
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)
Bližší specifikace:
Popis doby plnění A) Etapa 1 - odstranění havarijního stavu: termín zahájení ihned po uzavření smlouvy, termín ukončení 5 měsíců od zahájení etapy 1. B) Etapa 2 - následné změny: termín zahájení ihned po ukončení etapy 1, termín dokončení 5 měsíců od zahájení etapy 2. C) SLA: termín zahájení ihned po uzavření smlouvy, služba bude poskytována průběžně po celou dobu trvání smlouvy. Podrobně viz přílohy.
Smlouva Uzavřená smlouva

metodická nápověda

Kontextová navigace