Domů  /  Zadávací řízení  /  Oprava mobiliáře NPR Drbákov…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky
IČO: 62933591

Sídlo/místo podnikání:
Kaplanova 1931/1
14800  Praha

Kontaktní osoba:
: Dita Šajnová
: dita.sajnova@nature.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Oprava mobiliáře NPR Drbákov – Albertovy skály
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/14/V00015276

09.10.2014 08:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Dita Šajnová
dita.sajnova@nature.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Oprava mobiliáře NPR Drbákov – Albertovy skály
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Dita Šajnová
dita.sajnova@nature.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Jedná se o opravu stávajících mobiliářových prvků a kamenných úseků stezky NS Drbákov – Albertovy skály.
Oprava informačních tabulí / typ A – 1 ks, typ B – 10 ks/
Oprava lavic/ 4 ks a stolu 1 ks
Úprava formy prezentace směrovek tras označníkem 1 ks
Oprava úseků trasy NS kamennou skládaninou
Doplnění interakčních prvků při trase NS / kmeny pro zahnízdění hmyzu , 2 ks
Oprava 100m úseku lesní cesty štěrkem
Položky předmětu VZ
Oprava mobiliáře
35261000-1 - Informační panely
35261000-1 - Informační panely
Informační panely na dřevěných konstrukcích v betonových patkách jsou v počtu 11 ks osazeny při začátku trasy, vyhlídkách a při zajímavostech na trase. První tabule na začátku trasy u křížku je rozměrnější / cca 140 x 230 cm – výška včetně stříšky/, ostatní panely v počtu 10 ks jsou užší, cca 950 x 230 cm – včetně stříšky/. Mají tradiční vzhled, jsou provedené z dřevěných stojek z upravených kmenů, které nesou dřevěnou deskovou plochu v rámu, krytou oboustrannou dřevěnou stříškou. Na dřevěné svislé ploše je umístěna plastová plocha informační tabule s textem a grafickými prvky.

Při křížku u parkoviště, je osazen také dřevěný stůl se dvěma lavicemi / dřevěné sedací prvky a plocha stolu na ocelových natíraných vertikálách v betonových patkách/. Dvě lavice stejného typu jsou ještě osazeny samostatně, mezi stanovištěm informační tabule č. 7 a 8 a pak za stanovištěm č. 11 na okraji lesa. Velikost stolu je 200 x 60 x 70 (v). Lavice mají rozměr 35 x 200 x 40 (v).
V případě stanoviště č. 1 u křížku jsou vedle tabule ještě turistické směrovky a označníky trasy, kotvené na kmeni stávající vzrostlé lípy, což je nevyhovující stav.

Součástí PD opravy mobiliáře a kamenných částí pěšiny je :
Oprava informačních tabulí / typ A – 1 ks, typ B – 10 ks/
Oprava lavic/ 4 ks a stolu 1 ks
Úprava formy prezentace směrovek tras označníkem 1 ks
Oprava úseků trasy NS kamennou skládaninou
Doplnění interakčních prvků při trase NS / kmeny pro zahnízdění hmyzu , 2 ks

Navrhovaná úprava se týká chráněného přírodního prostoru s vysokou hodnotou a potenciálem. Proto je nutné v případě jakéhokoliv zásahu dodržet několik základních pravidel, které jsou osnovou projektu :

- veškeré práce bude nutné provádět ručně, s minimální možností využití mechanizace. Příjezd k lokalitě úpravy je možný pouze k začátku úpravy, k informační tabuli č. 1, dále bude veškerá doprava materiálu možná jen velice omezeně a manuálně.

- práce budou probíhat případně i v době turistické sezóny, pokud nebude dohodnuto se zadavatelem časové krátkodobé omezení využívání TS. Je nutné po dobu prací dbát na bezpečnost nejen pracovníků realizační firmy, ale i návštěvníků lokality

- veškeré práce budou předem podrobně konzultovány se zadavatelem, případně projektantem úpravy, budou vyvzorkovány před provedením díla a vzorek bude odsouhlasen zadavatelem

- veškeré práce budou prováděny s velkým respektem k lokalitě, ochraně okolní přírody, citlivě. Veškerý případný odpadní materiál bude ihned po ukončení odklizen dohodnutým způsobem, pokud nebude rozhodnuto objednatelem jinak.

Oprava informačních tabulí

Cílem návrhu je zlepšit kvalitu objektů NS. Stávající tabule ještě slouží, ale dožívají a v některých případech je lokalizace problematická. Ve většině případů budou vyměněny pouze dřevěné rámy, které budou nahrazeny novými dřevěnými prvky na stávajících betonových patkách se stávajícími ocelovými kotvami, zapuštěnými do patek. Mírný posun lokalizace je navržen v případě tabule č. 1 / typ A – větší formát/ a tabule č. 8 / typ B, menší formát/.

Tabule č. 1 je v současnosti nevhodně umístěna za historickým křížkem, který je otočen k příjezdové cestě. Za křížkem vyrůstá velká lípa, na jejímž kmeni byly ukotveny směrovky značených tras. Obojí je dosti nešťastné. Navržená úprava znamená změnu polohy tabule – posunutí na okraj lesa při parkovací ploše, na začátek trasy NS, souběžně s příjezdovou komunikací. Tabule bude komfortně přístupná a dobře viditelná z příjezdové komunikace.
Vedle je navržen označník , stejného charakteru, jako je navržená oprava svislého dílu tabule. Označník je kotven do samostatné betonové patky, ve vzdálenosti 150 cm od tabule. Na něj budou přemístěny veškeré směrovky a drobné informační tabulky z kmene lípy. Křížek tím získá důstojnější okolí a kmen lípy za ním zůstane čistý
Druhou tabulí s úpravou polohy je tabule č. 8, nyní osazená na vyvýšeném místě nad několika nekvalitními dřevěnými stupni nad trasou NS. Zde bude tabule cca o 100 cm přisunuta k trase, aby byla lépe čitelná i pro děti a netvořilo se před ní těžce udržovatelné, při pohybu dosti nebezpečné místo.

Tabule zůstanou i nadále dvojího typu – typ A, rozměrnější, pro vstupní místo / 1 ks/ a typ B – standard, pro ostatní polohy / 10 ks/.
V případě, kdy budou osazeny tabule na stávající betonové patky, budou ke kotvení využity i stávající ocelové kotvy v patkách. Po demontáži stávajících dřevěných stojin bude provedeno očištění a nátěr stávajících válcovaných profilů (Ič.80). Na ně budou nově kotveny vertikální hranoly tak, že ocelový profil bude skrytý mezi dvěma hranoly a bude osazen do vyfrézovaných (vydlabaných) drážek. Prošroubováním obou hranolů a sevřením stávajících ocelových konzol musí vzniknout pevné spojení. Je tudíž nutné aby kapsy pro konzoly nebyly příliš velké a tedy volné. Případně je možné použít vypodložení gumovými pásky apod. Před osazováním nových dřevěných konstrukcí je nutné proměřit svislost stávajících konzol a případné odchylky od svislosti zohlednit při frézování drážek / viz detail/.

Popis tabule :
Dřevěné svislé opěry, kotvené do patek z trámků, které nesou mezi sebou na horizontálně upevněných latích oznamovací plastovou tabuli, lehce přesahující horní hranu svislých prvků. Tabule je vyměnitelná a je upevněna k opoře čtyřmi vruty. Vnější hrany dřevěných prvků jsou lehce sraženy / do 10 mm/ a povrchově opracovány.
Oprava lavic a stolu

Pro všechny lavice i stůl budou využity stávající betonové patky. Sedáky i nosné prvky stolu i lavic budou zřízeny z dubového, nebo akátového masivu. Mezi patkou a dřevem bude pryžová podložka.
Vnější hrany dřevěných prvků jsou lehce sraženy / do 10 mm/ a povrchově opracovány.
Opraveny budou obě lavice a stůl na začátku tras u tabule č. 1, pak samostatně stojící lavice při trase NS mezi tabulí č. 7 a 8. \poslední opravenou lavicí bude lavice v poloze za tabulí č. 11. Tato lavice bude opatřena opěradlem na části délky / viz. detail/

Označník

Označník bude umístěn u tabule č. 1 s bude zakotven do samostatné patky. Materiál i způsob kotvení dtto tabule č, 1 – betonová patka s ocelovou kotvou , zasunutou do zářezu ve spodní části stojky v podobě T. a prošroubovanou s dřevěným trámkem.

Dřevěné prvky nebudou opatřeny nátěrem, vnější hrany trámků budou lehce sraženy / viz detail/.
Materiál dub, nebo akát

Kamenné úseky pěšiny

Trasa NS prochází v několika úsecích kamenitým podkladem. Stávající stav je již nevyhovující. Vlivem značné frekvence pěšího provozu jsou kameny v trase nestabilní.
Ve stanoveném rozsahu 70 m délky trasy budou stávající drobné kameny v povrchu pěšiny nahrazeny plochými kamennými prvky, sesbíranými v okolí trasy. Místo a rozsah sběru kameniva na lokalitě bude přesně stanoveno zástupcem CHKO v terénu před započetím realizace.
Pěšina v šíři cca 600 mm bude vyčištěna, drobné kameny odstraněny, podklad urovnán a do místního štěrkového podkladu budou uloženy kamenné prvky na minimální spáru tak, aby delší strany prvků byly podél vnějšího okraje stezky. Budou používány prvky s většinovou velikostí nad 30 x 40 cm, výšky min. 6 cm.

Doplnění interakčních prvků při trase NS

Na dvou vytipovaných místech – při tabuli č. 3 a na vyhlídce u tabule č. 5 budou uloženy na terén dva stávající kmeny, délky cca 150 cm. Budou osazeny volně, bez kotvení a ponechány do přirozeného rozpadu. Budou sloužit jako improvizované broukoviště,

TECHNOLOGIE REALIZACE

Předem, před započetím prací, budou úpravy / zejména úpravy lokalizace tabulí / vytyčeny v terénu. Dodavatel dodá vzorek opravovaných prvků, dohodne se harmonogram práce. Po odstranění stávajících prvků by mela být provedena co nejdříve instalace opravených dílů, zejména je důležité zkrátit výměnu jednotlivých tabulí na minimum.
Práce budou probíhat většinou manuálně, s minimální možností využití techniky.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
366 944,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
366 944,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

od podepsání smlouvy oběma stranami do 15.12.2014

Doba a místo plnění

Louňovice pod Blaníkem
Vlašimská
8
257 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
reference
realizace 2 zakázek typu rekonstrukce naučné stezky/ oprava mobiliáře parku/oprava kamenného chodníku v období let 2012-2014.
čestné prohlášení
2 reference, jejichž výše nebyla zadavatelem stanovena
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
08.12.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

22.10.2014 13:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
22.10.2014 13:33:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Uchazeč je povinen přiložit podepsanou smlouvu o dílo, buď formou scanu a nebo podepsanou elektronicky. V případě elektronického podpisu je nutné podepsat zvlášť smlouvu, nestačí podpis celé nabídky. Uchazeč k návrhu smlouvy zároveň připojí přílohu č. 2 a 3, přílohu č. 4 jen v případě, že bude realizovat zakázku prostřednictvím subdodavatelů. Uchazeči zároveň přiloží vyplněný rozpočet, u kterého musí být vyplněny veškeré položky. Nevyplnění byť jedné položky v rozpočtu je důvodem pro vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.
Další specifikace
Dita Šajnová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Agentura ochrany přírody a...
Doručeno: 10.10.2014 08:40:59

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 09.10.2014 08:50 Dita Šajnová 10.10.2014 08:40 Dita Šajnová právě zobrazena

Kontextová navigace