Domů  /  Zadávací řízení  /  OI UL - servis služebních…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
IČO: 41693205

Sídlo/místo podnikání:
Na břehu 267/1a
19000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Kuklová
: kuklova_jana@ul.cizp.cz
: sekretariát ředitelky

Specifikace VZ

Název VZ: OI UL - servis služebních motorových vozidel
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/14/V00014233

05.09.2014 12:17:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Kuklová
kuklova_jana@ul.cizp.cz
sekretariát ředitelky

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
OI UL - servis služebních motorových vozidel
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Jana Kuklová
kuklova_jana@ul.cizp.cz
sekretariát ředitelky
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



5
Vlastní výběr zadavatele dle dosavadních zkušeností s požadovanými službami
36
Předmět VZ
1. Servisní prohlídky služebních motorových vozidel a veškeré související opravy závad při těchto prohlídkách zjištěných.

2. Příprava a zajištění TK a ME služebních motorových vozidel.

3. Další opravy a údržba služebních motorových vozidel a příslušenství k nim (dále jen „služby“, např. :

• opravy karosérií
• výměny a opravy skel automobilů
• opravy elektroinstalací
• opravy a údržba brzd a brzdových součástek
• opravy pneumatik vč. instalace, montáže a vyvažování
• opravy a údržba pohonných jednotek
• opravy a údržba převodových skříní
• opravy a údržba startérů a spouštěčů motorů

Položky předmětu VZ
Servis služebních motorových vozidel
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
50100000-6 - Opravy a údržba vozidel a příslušenství k nim a související služby
1. Servisní prohlídky služebních motorových vozidel a veškeré související opravy závad při těchto prohlídkách zjištěných.

2. Příprava a zajištění TK a ME služebních motorových vozidel.

3. Další opravy a údržba služebních motorových vozidel a příslušenství k nim (dále jen „služby“, např. :

• opravy karosérií
• výměny a opravy skel automobilů
• opravy elektroinstalací
• opravy a údržba brzd a brzdových součástek
• opravy pneumatik vč. instalace, montáže a vyvažování
• opravy a údržba pohonných jednotek
• opravy a údržba převodových skříní
• opravy a údržba startérů a spouštěčů motorů

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
hodina
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ústí nad Labem
Výstupní
1644
40007
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva o poskytování služeb

Způsob a doba podání nabídky

17.09.2014 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
17.09.2014 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jana Kuklová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ČESKÁ INSPEKCE ŽIVOTNÍHO...
Doručeno: 08.09.2014 12:48:41

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
2 05.09.2014 13:50 Jana Kuklová 05.09.2014 13:50 Jana Kuklová právě zobrazena
1 05.09.2014 12:17 Jana Kuklová 05.09.2014 13:50 Jana Kuklová

Kontextová navigace