Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka kancelářských potřeb…

Výpis systémových zpráv

Dodávka kancelářských potřeb pro MěÚ Trutnov 2015 - 2019

Systémové číslo: T002/15/V00023704
Zadavatel: MĚSTO TRUTNOV

Akce se zakázkou

Specifikace základních údajů o VZ

Základní informace

Druh plnění Dodávky (zboží)
Kontaktní osoby Zobrazit seznam
VZ zadávaná na základě rámcové smlouvy Ne
Výsledkem zadávacího řízení bude Uzavření rámcové smlouvy

Specifikace výsledné rámcové smlouvy

Specifikace rámcové smlouvy RS s jedním uchazečem

Předmět zakázky

Stručný popis Dodávka kancelářských potřeb - dodací a obchodní podmínky jsou obsaženy v závazném návrhu rámcové smlouvy, která je přílohou výzvy č. 1. Dodavatel je povinen nacenit celý předmět zakázky tj. přílohu č. 2 a 3 (spotřební koš zboží č. 1 a 2).

Zadavatel si vymezuje, analogicky dle zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, opční právo tzn. odebrat od vybraného dodavatele i další zboží v seznamu neuvedené, a to po celou dobu platnosti rámcové smlouvy. Finanční objem zboží odebraného na základě opčního práva nepřesáhne 30 % smluvní ceny uvedené v rámcové kupní smlouvě.

Zadavatel si dále vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodu, a to až do podpisu smlouvy.
Veškeré náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení nese uchazeč.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Každý zájemce o veřejnou zakázku může podat pouze jednu nabídku.
Hodnoceny nebudou nabídky: podané po termínu,
neúplné, uchazečů, kteří nesplnili zadavatelem požadované kvalifikační předpoklady, neodpovídající požadavkům zadavatele ve výběrovém řízení na předmět zakázky, obsahující ustanovení v rozporu s platnými právními předpisy, obsahující změněné podmínky oproti zadání.
Položky předmětu VZ Zobrazit seznam
Dělení na části Ne

Výběr postupu zadání

Postup zadání VZMR: Otevřená výzva

metodická nápověda

Kontextová navigace