Požadavky na funkcionalitu SW:
•centrální aplikace, SQL databáze, web klient,
•vstupní údaje pro pilotní nasazení budou uživatelé zadávat ručně (předpokládané minimální povinné položky jsou: druh potraviny, množstevní jednotka, množství, velikost balení, identifikační údaje dodavatele (IČO), datum pořízení, jednotková cena zboží a celková cena dodávky ve struktuře ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH),
•centrální číselník potravin, organizačních jednotek (požadavek je, aby bylo možné číselník spravovat pouze z centra – zaměstnanec generálního ředitelství), podklady k tvorbě číselníku dodá zadavatel po podpisu smlouvy,
•administraci aplikace a uživatelů požaduje zadavatel provádět vlastními silami,
•zajištění reportů podle filtrů: organizační jednotka, skupina organizačních jednotek (definovaný soubor organizačních jednotek, které lze statisticky porovnávat, tj, minimálně všechny organizační jednotky zadavatele, jednotková a celková cena potraviny ve struktuře ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH, třídění dle dodavatelů, podle data prováděných nákupů (období), celkové množství odebrané potraviny za celou organizaci či vybranou skupinu. Možná je kombinace všech uvedených filtrů,
•hodnocení – top 10 podle ceny jednotlivé potraviny, podle identifikačních údajů dodavatele atd.,
•export dat do formátu .xls či obdobných formátů - zadavatel si vyhrazuje právo tyto druhy výstupů upřesnit na základě pilotního provozu i následně v ostrém provozu dle aktuální potřeby,
•školení administrátora (předpokládaná doba školení administrátora v délce 2 dnů, školení uživatelů provede zadavatel vlastními silami),
•uživatelská příručka – tutorial,
•provozní příručka.
Podrobný popis předmětu plněni viz příloha č. 2 návrhu smlouvy o dílo