Domů  /  Zadávací řízení  /  SW pro vyhodnocování nákupu…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: SW pro vyhodnocování nákupu potravin
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/12/V00000178

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
SW pro vyhodnocování nákupu potravin
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění je dodávka SW řešení pro průběžné monitorování cen potravin nakupovaných organizačními jednotkami zadavatele.
Položky předmětu VZ
SW pro vyhodnocování cen
Dodávka programového vybavení
Dodávka programového vybavení
Požadavky na funkcionalitu SW:
•centrální aplikace, SQL databáze, web klient,
•vstupní údaje pro pilotní nasazení budou uživatelé zadávat ručně (předpokládané minimální povinné položky jsou: druh potraviny, množstevní jednotka, množství, velikost balení, identifikační údaje dodavatele (IČO), datum pořízení, jednotková cena zboží a celková cena dodávky ve struktuře ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH),
•centrální číselník potravin, organizačních jednotek (požadavek je, aby bylo možné číselník spravovat pouze z centra – zaměstnanec generálního ředitelství), podklady k tvorbě číselníku dodá zadavatel po podpisu smlouvy,
•administraci aplikace a uživatelů požaduje zadavatel provádět vlastními silami,
•zajištění reportů podle filtrů: organizační jednotka, skupina organizačních jednotek (definovaný soubor organizačních jednotek, které lze statisticky porovnávat, tj, minimálně všechny organizační jednotky zadavatele, jednotková a celková cena potraviny ve struktuře ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH, třídění dle dodavatelů, podle data prováděných nákupů (období), celkové množství odebrané potraviny za celou organizaci či vybranou skupinu. Možná je kombinace všech uvedených filtrů,
•hodnocení – top 10 podle ceny jednotlivé potraviny, podle identifikačních údajů dodavatele atd.,
•export dat do formátu .xls či obdobných formátů - zadavatel si vyhrazuje právo tyto druhy výstupů upřesnit na základě pilotního provozu i následně v ostrém provozu dle aktuální potřeby,
•školení administrátora (předpokládaná doba školení administrátora v délce 2 dnů, školení uživatelů provede zadavatel vlastními silami),
•uživatelská příručka – tutorial,
•provozní příručka.
Podrobný popis předmětu plněni viz příloha č. 2 návrhu smlouvy o dílo
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1.00000000
multilicence
Servis SW
Podpora programového vybavení
Podpora programového vybavení
a)běžná provozní a technická podpora aplikace – udržovací a modernizační servisní služby
b)úprava aplikace dle platné a účinné legislativy,
c)propojení aplikace s jinými aplikacemi provozovanými v prostředí zadavatele pro zajištění součinnosti při importu a exportu datových souborů a tisků,
d)hot-line v době od 7:30 – 15:00 v pracovní dny,
e)konzultace (měsíčně max. 2 hodiny).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
24.00000000
měsíc
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Soudní
1672
1a
140 67
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
prostá kopie výpisu ne starší 90 dnů ke dni podání nabídky
prostá kopie výpisu
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných dodávek
Seznam alespoň 2 významných služeb realizovaných uchazečem v posledních třech letech
čestné prohlášení
Významnou dodávkou se rozumí dodávka SW řešení obdobného charakteru jako je předmět zakázky, přičemž každá z těchto významných dodávek byla v hodnotě alespoň 200 000 Kč bez DPH
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.12.2012

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo

Způsob a doba podání nabídky

28.08.2012 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100.00000000

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ing. Petr Hroník v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 17.08.2012 13:20:00

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 25.07.2012 11:42 Petr Hroník 17.08.2012 12:45 Petr Hroník právě zobrazena

Kontextová navigace