Domů  /  Zadávací řízení  /  Přístroj pro kombinovanou…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE - Vojenská fakultní nemocnice PRAHA
IČO: 61383082

Sídlo/místo podnikání:
U vojenské nemocnice 1200/1
16902  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Ladislava Kabelková
: ladislava.kabelkova@uvn.cz
: 973 202827
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Přístroj pro kombinovanou aplikaci elektroterapie
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/14/V00012754
Evidenční číslo: 568-54/2014-ÚVN

02.07.2014 11:21:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Ladislava Kabelková
ladislava.kabelkova@uvn.cz
973 202827
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Přístroj pro kombinovanou aplikaci elektroterapie
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Ladislava Kabelková
ladislava.kabelkova@uvn.cz
973 202827
referent
Evidenční číslo zadavatele
568-54/2014-ÚVN
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Ústřední vojenská nemocnice - Vojenská fakultní nemocnice Praha poptává přístroj pro kombinovanou aplikaci elektroterapie. Splatnost faktur 60dnů. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodů.
Položky předmětu VZ
Přístroj pro kombinovanou aplikaci elektroterapie
33158200-4 - Přístroje pro elektroterapii
33158200-4 - Přístroje pro elektroterapii
Specifikace:
dotykový barevný display alespoň 4,3“
přednastavené slovní diagnózy
obrázková encyklopedie s anatomickými obrázky
databáze pacientů
kompletní spektrum nízko a středofrekvenčních proudů a jejich modifikací včetně stimalací typu:
• Spastická stimulace dle Hufschmidta
• Spastická stimulace – dle Jantsche
• IG pulzy
• EPIR - elektrická post-izometrická relaxace
elektrodiagnostika: měření I/t křivky, reobáze, chronaxie a akomodačního koeficientu
možnost připojení vakuové jednotky
ultravuk s nosnou frekvencí 1, 3 mHz nebo alternující
předehřívaná hlavice a vhodná pro subakvální aplikaci
možnost připojení až 2 aplikátorů na ultrazvuk současně
bezobslužný aplikátor (aplikační pole 18,12 či 6 cm2)

Servisní podmínky:
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne instalace
- odezva do 6 hodin
- doba nástupu servisního technika na opravu v případě záručního servisu a odstranění závady bez použití náhradních dílů do 48 hodin, při použití náhradních dílů do 72 hodin od nahlášení závady
- zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy
- garance pozáručního servisu včetně náhradních dílů po dobu 10 let od instalace zařízení
- dodat ceník servisních zásahů včetně ceny výjezdu technika a základních náhradních dílů
- v záruční době bezplatné provádění všech výrobcem požadovaných či doporučených úkonů (pravidelné bezpečnostně technické kontroly, validace, kalibrace, servisní a preventivní prohlídky apod.), včetně veškerého potřebného spotřebního materiálu.


Dodací podmínky:
- společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce a prohlášení o shodě v papírové i elektronické verzi
- provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění výrobce k provádění školení dalších zaměstnanců ÚVN
- splnění všech ostatních závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000, nařízení vlády č. 336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.)


Obchodní podmínky:
a) cena sjednaná jako cena nejvýše přípustná, zahrnující veškeré náklady spojené se splněním, dodáním a balením předmětu veřejné zakázky
b) za závažné porušení smlouvy bude považováno nedodání i jednotlivých částí plnění v odpovídající kvalitě nebo nedodání v termínu,
c) prodávající se zavazuje realizovat předmět smlouvy v požadovaném rozsahu, čase a kvalitě v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky,
d) místem plnění je sídlo zadavatele,
e) v případě prodlení dodavatele se splněním předmětu smlouvy, uhradí tento zadavateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny plnění včetně DPH za každý den prodlení.

Platební podmínky:
a) cena veřejné zakázky bude fakturována samostatně
b) cenu veřejné zakázky uhradí kupující prodávajícímu na základě kupujícím vystavené jedné celkové faktury, která bude vystavena po předání předmětu koupě, jeho protokolárním předáním a převzetím,
c) zadavatel neposkytuje zálohy
d) splatnost faktur je 60 kalendářních dnů.

Dodací podmínky:
- společně se zbožím dodat návod k použití v českém jazyce a prohlášení o shodě v papírové i elektronické verzi
- provedení zaškolení obsluhy a učinit o něm zápis, včetně oprávnění výrobce k provádění školení dalších zaměstnanců ÚVN, dodavatel se zavazuje zdarma provést zaškolení techniků na BTK
- splnění všech ostatních závazných podmínek předepsaných platnou legislativou (zákon č. 123/2000, nařízení vlády č. 336/2004, evropské směrnice 93/42/EEC atd.)

Dodavatelé mohou být vyzváni k předvedení přístroje, který je předmětem nabídky.

Vyhrazená práva zadavatele:
Zadavatel je oprávněn:
• Změnit zadávací podmínky veřejné zakázky v souladu se zákonem
• Nevracet uchazeči podanou nabídku
• Neposkytovat uchazeči náhradu nákladů spojených s účastí na veřejné zakázce
• Zrušit zadávací řízení

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
99 173,55
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
198 347,11
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
U Vojenské nemocnice
1200
16902
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
Technické kvalifikační předpoklady
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží seznam alespoň tří významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních třech letech s uvedením jejich rozsahu obdobný předmět plnění a v přibližném finančním objemu dle předpokládané hodnoty Uchazeč předloží seznam realizovaných dodávek.
čestné prohlášení
poslední 3 roky
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva

Způsob a doba podání nabídky

15.07.2014 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





doba dodání


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Cena
Cena






70,00

Absolutní omezení hodnot

198 347,11

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Technické parametry
Technické parametry


kvalita




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



ad Technické parametry – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle kvality technických parametrů, každý uchazeč získává 10 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100


Kriterium Záruční podmínky
Záruční podmínky


délka záruční lhůty




10,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



ad Záruční podmínky – uchazeči budou seřazeni v pořadí podle míry výhodnosti záručních podmínek, každý uchazeč získává 10 % z výsledku výrazu (1 – (pořadí uchazeče – 1) / (počet uchazečů – 1)) * 100


Kriterium Pozáruční servis - doba nástupu a opravy, zapůjčení náhradního přístroje, hodinová cena servisu, cena dopravy
Pozáruční servis - doba nástupu a opravy, zapůjčení náhradního přístroje, hodinová cena servisu, cena dopravy


cena servisu




5,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



ad Pozáruční servis – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 0,25 * doba nástupu a opravy + 0,25 * náhradní přístroj + 0,25 * cena servisu + 0,25 * cena dopravy, přičemž - doba nástupu a opravy = nejkratší nabízená doba / doba uchazeče * 100 (doba – nejdelší z nabízených lhůt pro nástup na opravu, opravu bez použití náhradního dílu a opravu s použitím náhradního dílu) - náhradní přístroj = 100 při poskytnutí náhradního přístroje při opravě delší než 72 hodin, 0 v opačném případě - cena servisu = nejnižší nabízená cena servisní hodiny / cena servisní hodiny uchazeče * 100 - cena dopravy = (1 – (cena dopravy uchazeče - nejnižší nabízená cena dopravy) /(nejvyšší nabízená cena dopravy - nejnižší nabízená cena dopravy)) * 100


Kriterium Výrobcem předepsané kontroly
Výrobcem předepsané kontroly


cena




5,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení



ad Výrobcem předepsané kontroly – uchazeč získává 5 % z výsledku výrazu 1/3 * perioda + 1/3 * cena + 1/3 * cena materiálu, přičemž - perioda = uchazečem nabízená perioda kontroly / nejdelší nabízená perioda kontroly * 100 - cena = (1 – (cena kontroly uchazeče - nejnižší nabízená cena kontroly) /(nejvyšší nabízená cena kontroly)) * 100 - cena materiálu = = (1 – (uchazečem nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly - nejnižší nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly) /(nejvyšší nabízená cena materiálu potřebného k provádění kontroly)) * 100


Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.07.2014 14:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ladislava Kabelková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: ÚSTŘEDNÍ VOJENSKÁ NEMOCNICE...
Doručeno: 02.07.2014 11:30:02

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.07.2014 11:21 Ladislava Kabelková 02.07.2014 11:21 Ladislava Kabelková právě zobrazena

Kontextová navigace