Domů  /  Zadávací řízení  /  Poskytování bezpečnostní…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ REPUBLIKA - GENERÁLNÍ ŘEDITELSTVÍ CEL
IČO: 71214011

Sídlo/místo podnikání:
Budějovická 1387/7
14000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Petr Žižka
: zizka@cs.mfcr.cz
: 261 332 745
: referent odd. 132

Organizační útvar:
Hospodářská správa
Číslo útvaru: odbor 13
Kontaktní adresa:
Budějovická 1387/7
140 96 Praha 4 - Michle
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Poskytování bezpečnostní služby – fyzické ostrahy skladových areálů v Butovsi a ve Vlkově
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/14/V00012462

12.06.2014 14:00:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Žižka
zizka@cs.mfcr.cz
261 332 745
referent odd. 132

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Poskytování bezpečnostní služby – fyzické ostrahy skladových areálů v Butovsi a ve Vlkově
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Petr Žižka
zizka@cs.mfcr.cz
261 332 745
referent odd. 132
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Poskytování služeb ostrahy v rozsahu dle zadávací dokumentace a technické specifikace v objektech Butoves a Vlkov.
1. část - skladový areál Butoves
2. část - skladový areál Vlkov
Zakázka je rozdělena na dvě části dle místa plnění, uchazeč může podat nabídku na jakoukoli část veřejné zakázky. Součástí nabídky musí být vyplněný a podepsaný návrh smlouvy na konkrétní místo plnění dle volby uchazeče.
Položky předmětu VZ
Bezpečnostní služby Butoves
79710000-4 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
Výkon ostrahy bude prováděn nepřetržitě, tzn. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu v rozsahu uvedeném v návrhu smlouvy, bude prováděn v každé směně vždy dvěma pracovníky se psem a bude prováděn v jednotném oděvu zřetelně označeném příslušností k firmě poskytovatele služeb.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Bezpečnostní služby Vlkov
79710000-4 - Bezpečnostní služby
79710000-4 - Bezpečnostní služby
Výkon ostrahy bude prováděn nepřetržitě, tzn. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu v rozsahu uvedeném v návrhu smlouvy, bude prováděn v každé směně vždy dvěma pracovníky se psem a bude prováděn v jednotném oděvu zřetelně označeném příslušností k firmě poskytovatele služeb.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Části
Bezpečnostní služby Butoves
Bezpečnostní služby Butoves
Poskytování služeb v rozsahu dle zadávací dokumentace a technické specifikace
Bezpečnostní služby Butoves
Bezpečnostní služby Vlkov
Bezpečnostní služby Vlkov
Poskytování služeb v rozsahu dle zadávací dokumentace a technické specifikace
Bezpečnostní služby Vlkov

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4 - Michle
Budějovická
1387
7
140 96
Česká republika
Poskytování bezpečnostní služby – fyzické ostrahy skladových areálů v Butovsi a ve Vlkově - Bezpečnostní služby Butoves
Jičín
Butoves
1
506 01
Česká republika
Poskytování bezpečnostní služby – fyzické ostrahy skladových areálů v Butovsi a ve Vlkově - Bezpečnostní služby Vlkov
Osová Bitýška
Vlkov
108
594 53
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Technické kvalifikační předpoklady
Významné zakázky
2 významné zakázky stejného nebo podobného charakteru s minimálním finančním plněním ve výši 1 900 000,- Kč bez DPH za 6 měsíců plnění (pro každou jednotlivou zakázku).
čestné prohlášení
2 významné zakázky stejného nebo podobného charakteru s minimálním finančním plněním ve výši 1 900 000,- Kč bez DPH za 6 měsíců plnění (pro každou jednotlivou zakázku).
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2014

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování služeb

Způsob a doba podání nabídky

23.06.2014 12:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dříve podaná nabídka


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


16.06.2014 08:00:00
Jičín, Osová Bitýška
Butoves, Vlkov
1, 108
506 01, 594 53
Česká republika
Otevírání nabídek
23.06.2014 12:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Petr Žižka v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální ředitelství cel
Doručeno: 12.06.2014 14:10:58

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.06.2014 14:00 Petr Žižka 12.06.2014 14:04 Petr Žižka právě zobrazena

Kontextová navigace