Domů  /  Zadávací řízení  /  Rekonstrukce garážových vrat…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Specifikace VZ

Název VZ: Rekonstrukce garážových vrat v objektu MZe ČR, Blanická č.p. 383/1, 772 00 Olomouc
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Stavební práce
Systémové číslo: T002/12/V00000075

10.07.2012 15:58:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Rekonstrukce garážových vrat v objektu MZe ČR, Blanická č.p. 383/1, 772 00 Olomouc
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Stavební práce
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
V rámci investičního záměru zhodnocení majetku zadavatele prostřednictvím výrobků zlepšujících energetické, technické, požárně-bezpečnostní i estetické a uživatelské vlastnosti nemovitosti v jeho užívání, zadavatel rozhodl o zadání a provedení akce výměny 7 kusů garážových vrat v objektu MZe ČR, Blanická č.p. 383/1, 772 00 Olomouc.
Položky předmětu VZ
Rekonstrukce 7 ks garážových vrat
Opravy a údržba elektrických a mechanických domovních instalací
Opravy a údržba elektrických a mechanických domovních instalací
Aby byl naplněn účel, požaduje zhotovení vrat tepelně izolovaných s tloušťkou panelu 40 mm nebo více. Specifikace a rozměry vrat: 5 kusů o šířce cca 200cm a výšce 245cm, 2 kusy o šířce cca 210cm a výšce 250cm. Zadavatel upozorňuje, že rozměry jsou pouze orientační a doporučuje před zpracováním cenové nabídky ověřit jejich správnost přímo na místě. Nabídka řešení bude zpracována dle skutečného stavu stavebních otvorů, o kterých může uchazeč získat informace při prohlídce místa plnění. Kontaktní osobou je paní Lenka Kuchařová, tel. 724 740 082. Dodání předmětu plnění zahrnuje kompletní výrobu 7 kusů nových garážových vrat včetně příslušenství, demontáž stejného počtu stávajících dvoukřídlých vrat, jejich odvozu a ekologické likvidace, montáž nových vrat, práce na současných elektrických rozvodech pro potřebu pohonu vrat, zednické zapravení a uvedení do provozu. Výměna každého jednotlivého kusu vrat, která bude započata v daném dni musí být vybraným uchazečem provedena a dokončena kompletně v témže dni tak, aby po skončení pracovní doby mohla být garáž s vyměněnými vraty případně zajištěna el. zabezpečovacím systémem (montáž všech vrat však není nutné provést v jednom dni, lze rozdělit na etapy). U každých vrat je požadováno automatické otevírání na samostatné dálkové ovládání včetně dodání 4 kusů dálkových ovladačů ke každému kusu vrat. Každá vrata budou navíc opatřena zámkem, do kterého budou osazeny zámkové vložky (typ vložky/zámku rozměr vložky A+B 31/45) dodané objednatelem. Vrata budou s plechovou drážkovou výplní (nebo variantou s prokazatelně srovnatelnými vlastnostmi), bez prosklení, bez vedlejších nebo vložených dveří, barva z vnější strany bílá nebo obdobná.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1
198000.00000000
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
198000.00000000
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Olomouc
Blanická
383
1
77200
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.08.2012

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
smlouva o dílo dle § 536 a násl. zákona č. 513/1991 Sb.

Způsob a doba podání nabídky

27.07.2012 16:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Vzhledem k požadovaným vlastnostem předmětu plnění si zadavatel vyhrazuje právo kontroly jejich splnění před závěrečným vyhodnocením.


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100.00000000

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


17.07.2012 09:00:00
Olomouc
Blanická
383
1
77200
Česká republika
Otevírání nabídek
31.07.2012 14:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Milan Švihálek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Výzva
VRATA 2012 Vyzva.pdf 250,83 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 11.07.2012 07:02:04

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.07.2012 15:58 Milan Švihálek 10.07.2012 15:58 Milan Švihálek právě zobrazena

Kontextová navigace