Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářského nábytku  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad práce České republiky
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Karlovo náměstí 1359/1
128 01  Praha 2

Organizační útvar:
KRP Ostrava
Číslo útvaru: 13
Kontaktní adresa:
30. dubna 3130/2c
702 00 Ostrava 2
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kancelářského nábytku
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00006736

16.08.2013 09:02:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kancelářského nábytku
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup kancelářského nábytku pro budovu UPČR, Opavská 1118, Ostrava -Poruba. VZMR na dodávku kanc.nábytku je zadávána v souladu s usnesením vlády ČR 465/2010 k Pravidlům uplatňování enviromentálních požadavků při zadávání VZ a nákupech státní správy a samosprávy. Tato VZMR je v souladu s §18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb. o Veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů zadávaná mimo režim tohoto zákona. Předmět plnění VZMR zahrnuje dodávku vč.montáže kancelářského nábytku, jeho následného umístění v určených prostorách objektu dle požadavku zadavatele a další související práce (odvoz odpadu a úklid,atd.)
Položky předmětu VZ
Nákup kancelářského nábytku
15 - Nábytek
39000000-2 - Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky
Nákup kancelářského nábytku pro budovu UPČR, Opavská 1118, Ostrava -Poruba. Předmět plnění VZMR zahrnuje dodávku vč.montáže kancelářského nábytku, jeho následného umístění v určených prostorách objektu dle požadavku zadavatele a další související práce (odvoz odpadu a úklid,atd.)
Podrobná specifikace požadovaného kanc.nábytku včt.požadovaného množství je uvedena v příloze č.1. Porabná tech.spacifikace požadovaného kanc.nábytku je uvedena v příloze č.2. Rozmístění nábytku v půdorysech - příloha č.3.
Součástí nabídky bude položkový rozpočet.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
892 562,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
892 562,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Ostrava Poruba
Opavská
1118
708 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením né starším než 3 měsíce
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
21.11.2013

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
Minimální obsah smlouvy

Ve smlouvě na veřejnou zakázku se musí dodavatel zavázat, že veškeré dřevo a materiály na bázi dřeva musí pocházet ze zákonně vytěžené suroviny.
S vybraným uchazečem bude na realizovanou VZMR uzavřena Smlouva o dílo. Smlouva o
dílo bude obsahovat minimálně:

a) Označení zadavatele (objednatel) ve formě:
ČR - Úřad práce ČR, se sídlem: Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha

IČ: 72496991
krajská pobočka v Ostravě, 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava
Zastoupená: Ing. arch. Yvona Jungová, ředitelka krajské pobočky v Ostravě

b) Předmět zakázky

c) Termín realizace ( zahájení do 10 dnů od podpisu smlouvy s vybraným uchazečem a ukončení realizace akce nejpozději do 21. 11. 2013)
d) Kalkulaci ceny : - cena díla bez DPH
- DPH
- celková nabídková cena včetně DPH
e) Způsob úhrady (fakturace, splatnost 21 kalendářních dnů ode dne doručení)
f) Záruční podmínky a lhůty
g) Servisní podmínky
h) Ostatní obchodní podmínky
- fakturace až po dodání díla bez vad a nedodělků, s předáním dokumentace k dílu
- na faktuře bude objednatel označen takto:
ÚP ČR, krajská pobočka v Ostravě, 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava
IČ: 72496991

- Zadavatel může od této smlouvy odstoupit, pokud zhotovitel nedodá dílo v termínu nebo kvalitě dle této smlouvy.

Způsob a doba podání nabídky

30.08.2013 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení bude provedeno dle Směrnice gener. ředitele č.18/2012 : Zásady pro zadávání VZ, uzavírání smluv a používaní přímých objednávek na UP ČR.
Hodnocení bude provedeno dle Směrnice gener. ředitele č.18/2012 : Zásady pro zadávání VZ, uzavírání smluv a používaní přímých objednávek na UP ČR.


Hodnocení bude provedeno dle Směrnice gener. ředitele č.18/2012 : Zásady pro zadávání VZ, uzavírání smluv a používaní přímých objednávek na UP ČR.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
30.08.2013 09:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Kamila Marišinská v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 16.08.2013 09:21:54

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 16.08.2013 09:02 Kamila Marišinská 16.08.2013 09:02 Kamila Marišinská právě zobrazena

Kontextová navigace