Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajištění servisních služeb…  /  Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu

Výpis systémových zpráv

T07 - zobrazení formuláře

Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
IČO: 00020478

Sídlo/místo podnikání:
Těšnov 65/17
11000  Praha

Kontaktní osoba:
: Jana Šemorová
: jana.semorova@mze.cz

Organizační útvar:
Odbor informačních a komunikačních technologií
Číslo útvaru: 11150
Kontaktní adresa:
Těšnov 65/17
110 00 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace PT

Název průzkumu trhu:Zajištění servisních služeb na UPS systémech
Systémové číslo průzkumu trhu: T002/23/P00058723

12.01.2023 13:32:00
detail PT

Text oznámení

Jménem zadavatele Vás vyzývám k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu dle požadavků stanovených v této výzvě.

Předmět průzkumu trhu

Předmětem průzkumu trhu je nacenění - zajištění servisních služeb, včetně poskytování SLA na UPS systémech. UPS jsou umístěny v budově Ministerstva zemědělství v Praze na Těšnově.

Jedná se o zařízení: - Triple DPA 75 + 3 moduly + 2x bat. skříň 1 ks
- APC Smart - UPS RT 3000VA 230V 4 ks
Termín plnění služby od 1.3.2023 do 28.2.2025
Následně budeme realizovat objednávkou.

Blíže viz popis (viz níže)
Položky předmětu PT
UPS systémy
07 - Software a informační systémy
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Poptávka obsahuje:
- preventivní prohlídku zařízení včetně bateriového testu 1x ročně
- poskytování pohotovosti dle SLA:
a. doba podpory 7x24x365
b. doba odezvy na nahlášení požadavku 30 minut
c. maximální doba výpadku dohledové služby (1hodina v měsíci) 1x za trvání smluvního vztahu
d. nahlášení poruchy dohledovým centrem poskytovatele - 30 minut
e. zahájení řešení požadavku (oprava poruchy) do 4 hodin
f. vyřešení požadavku - oprava poruchy do 24 hodin od nahlášení požadavku, vyřešení může být formou opravy nebo náhradního řešení
g. poskytování monitoringu

• telefonická asistence v pracovní dny
• zpětné zavolání do 4 hodin od vyžádání služby v rámci telefonické asistence
• proškolení obsluhy záložního zdroje 1 x ročně (v rámci profylaxe nebo dle požadavků zákazníka)
• pravidelnou preventivní údržbu záložního zdroje s vypracováním písemného protokolu
• profylaktická prohlídka záložního zdroje 1x v periodě 12-ti měsíců
• kapacitní zkouška baterií záložního zdroje 1x v periodě 12-ti měsíců
• vedení provozního deníku záložního zdroje
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Požadavek na obsah informace poskytnuté dodavatelem



Dodavatel podá informaci o ceně výše uvedeného předmětu
zaslat přílohu, příp. informaci vložit do textového pole
informace o ceně v členění cena bez DPH, cena s DPH a DPH
koruna česká
Příme zadání hodnot

Žádná položka nebyla nalezena.

Lhůta pro doručení odpovědi zadavateli

23.01.2023 14:00:00

Do kdy jsou dodavatelé vázáni nabídnutými hodnotami

28.02.2023

Vytvořil

Jana Šemorová v.r.
Subproces: ET-010-010-290

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu
Odesílatel: MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍ
Doručeno: 12.01.2023 13:37:31

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.01.2023 13:36 Jana Šemorová 12.01.2023 13:36 Jana Šemorová právě zobrazena

Kontextová navigace