Text vysvětlení zadávací dokumentace
Dobrý den,
dne 24.8.2022 v 8:44 hodin obdržel zadavatel prostřednictvím elektronické pošty níže uvedenou žádost uchazeče:
"Dobrý den, již od včera, tj. 23.8.2022 se snažíme prostřednictvím systému GEMIN zadat nabídku na VZ "Obnova kotelny v objektu Pražská 765, Louny", bohužel vzhledem technické chybě v systému se nám nedaří uskutečnit krok "Souhlas s obchodními podmínkami" - viz print screeny v příloze. Podání nabídky je nutno zadat do 24.8.2022 do 10,00 hod., bohužel tuto lhůtu nejsme schopni vzhledem k problémům se systémem dodržet.
Již 23.8.2022 jsem zasílala e-mail na technickou podporu s dotazem na pomoc, dosud bohužel bez odpovědi a reakce, stále čekáme na odpověď, jiný kontakt než e-mail není k dispozici.
Prosím tímto o prodloužení lhůty podání nabídky z důvodu technické chyby v systému.
Děkuji za kladné vyřízení a Vaši reakci.!
V návaznosti na tuto žádost a vzhledem k zajištění hospodárnosti výběru dodavatele se zadavatel rozhodl prodloužit termín pro podání nabídek, a to do 26.8.2022 do 10:00 hodin.