Domů  /  Zadávací řízení  /  ÚzP v HK_Dodávka přípravků do…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Miroslav Zehnálek

Kontaktní osoba:
Jiří Mikysa

Organizační útvar:
OHS pro Královéhradecký a Pardubický kraj
Číslo útvaru: 700332700
E-mail: vaclav.sokol@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Horova 17
500 02 Hradec Králové
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ÚzP v HK_Dodávka přípravků do myčky nádobí GS 501 Winterhalter.
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00006445

23.07.2013 15:46:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ÚzP v HK_Dodávka přípravků do myčky nádobí GS 501 Winterhalter.
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka přípravků do myčky nádobí GS 501 Winterhalter s jejich dovozem do místa plnění.
Položky předmětu VZ
Mycí prostředek do myčky nádobí GS 501 Winterhalter
39831210-1 - Detergenty do myček na nádobí
39831210-1 - Detergenty do myček na nádobí
Tekutý mycí prostředek Winterhalter F 6800 do profesionální myčky nádobí GS 501 Winterhalter (balení á 25 kg).
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
3,00
bal.
Tabletová sůl do myčky nádobí GS 501 Winterhalter
39831210-1 - Detergenty do myček na nádobí
39831210-1 - Detergenty do myček na nádobí
Tabletová sůl vhodná do myčky nádobí GS 501 Winterhalter.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
150,00
kg
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zadavatel požaduje splnění této zakázky nejpozději do sedmi pracovních dnů ode dne doručení objednávky.

Doba a místo plnění

Hradec Králové
U Koruny
1632
502 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.09.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
1/Zadavatelem bude vystavena pouze objednávka - tato není součástí zadávacích podmínek. 2/Zadavatel požaduje splatnost
faktury minimálně 21 dnů.

Způsob a doba podání nabídky

01.08.2013 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě cenových nabídek bude rozhodující okamžik doručení nabídky - nabídka s dřívějším okamžikem doručením bude vyhodnocena při shodě ceny jako výhodnější.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Do nabídkové ceny musí uchazeč promítnout své náklady spojené s dodáním zboží do místa plnění, tj. náklady na dopravu a všechny další náklady nutné k řádnému splnění zakázky.


Uveďte prosím název výrobku a výrobce u každé z jednotlivých položek nabízeného zboží.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jiřina Šebová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 23.07.2013 15:48:47

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 23.07.2013 15:46 Jiřina Šebová 23.07.2013 15:46 Jiřina Šebová právě zobrazena

Kontextová navigace