Přesné znění žádosti (dotazu)
Dobrý den,
Po přečtení zadávací dokumentace Vám zasíláme nasledovní dotazy?
1. Dotaz k smlouvě:
Článek VI.
Zaškolení obsluhy zařízení
7. Prodávající se zavazuje bezplatně zaškolit technické pracovníky Oddělení zdravotnické techniky ÚVN Praha k provádění výrobcem požadovaných periodických kontrol pro dodávaný model po časově neomezené období včetně dodání specifického nářadí a pomůcek při těchto kontrolách používaného. Pokud nebude vyhovovat nářadí, které UVN Praha vlastní. V takovém případě uvede cenu a periodu kalibrace specifického nářadí (testeru). Zaškolení bude provedeno měsíc před koncem reklamační doby na Oddělení zdravotnické techniky.
Dle současné legislativy smí PBTK provádět pouze osoba, která je proškolená přímo výrobcem nebo osobou autorizovanou výrobcem, další řetězení je nepřípustné, posledním článkem v tomto řetězu je nyní MDT CZ.
Akceptuje zadavatel tuto změnu?
2. Dotaz k smlouvě
Púvodní znení smlouvy je
Článek VI.
Zaškolení obsluhy zařízení
1. Prodávající se zavazuje provést bezplatně zaškolení určených pracovníků kupujícího v obsluze zařízení v souladu s požadavky stanovenými zákonem o zdravotnických prostředcích (dále jen „zaškolení obsluhy zařízení“), a to nejpozději do 2 dnů od podpisu předávacího protokolu.
2. Prodávající se dále zavazuje provádět pravidelné zaškolení obsluhy zařízení alespoň jedenkrát ročně na základě písemného požadavku kupujícího, a to v rámci reklamačního servisu bezplatně po celou reklamační dobu dle této smlouvy a poté v rámci poreklamačního servisu za úplatu ve výši dle ceníku, který tvoří přílohu č. 2 této smlouvy.
Akceptuje zadavatel nasledovní změnu?
Článek VI.
Zaškolení obsluhy zařízení
3. Prodávající se zavazuje provést bezplatně zaškolení určených pracovníků kupujícího v obsluze zařízení v souladu s požadavky stanovenými zákonem o zdravotnických prostředcích (dále jen „zaškolení obsluhy zařízení“), a to nejpozději do 2 pracovních dnů od podpisu předávacího protokolu.
4. Prodávající se dále zavazuje provádět pravidelné zaškolení obsluhy zařízení alespoň jedenkrát ročně na základě písemného požadavku kupujícího, a to bezplatně po celou záruční dobu dle této smlouvy a poté v rámci pozáručního servisu za úplatu ve výši dle ceníku, který tvoří přílohu č. 2 této smlouvy.
děkujeme