Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Kancelářské židle otočné s područkami 20.11.2013 11:00
Kancelářské židle otočné nesmontované v minimální kvalitě dle přílohy Zadáno
VZ Kancelářský papír 19.11.2013 08:00
Xerografický papír A4, 80 g, 5x500 listů, třída ,,B,, s rozvozem na 8 rozvozových míst v Ostravě. Zadáno
VZ Nákup 30 ks rychlovarných konvic v nerezovém provedení 15.11.2013 09:00
Nákup 30 ks rychlovarných konvic, objem 1,7 litru, nerezové provedení, vodoznak, připojení 230 V přes odnimatelný podstavec, automatické vypínání, vypínač s kontrolkou, bezpečnostní víko, skryté topné těleso. Doprava na místo určení v Praze v ceně. Platba na fakturu po dodání zboží. Zboží dodat max. do 5 pracovních dnů od obdržení objednávky. Zadáno
VZ nákup kancelářských potřeb okres Ka 13.11.2013 08:00
dodávka kancelářských potřeb dle sortimentu uvedeného v příloze s místem dodání na jednotlivá kontaktní pracoviště okresu karviná a donášky do místnosti určené kontaktním pracovníkem Zadáno
VZ Kancelářské a hygienické potřeby včetně rozvozu na 7 pracovišť v Praze 15.11.2013 10:00
Kancelářské a hygienické potřeby Závoz do 7mi pracovních dní po obdržení závazné objednávky zdarma, s roznosem do kanceláří. Před závozem je nutno se s daným pracovištěm domluvit na době dodání, kontakty viz. příloha. Celkovou fakturu předat na centrální pracoviště Domažlická 11 se splatností 7 dní po průkazném převzetí zboží zadavatelem. VZ v souladu s §18 odst. 5 a §12 odst. 3... Zadáno
1 ... 590 690 770 780 788 789 790 791 792 800 810 890 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace