Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ Nákup čteček pro čipové Smart Karty 14.12.2016 12:00
Nákup 20 ks USB externí čtečky pro čipové Smart karty 20 ks CipherLab 1000 - ruční CCD čtečka, USB-VCP Skladem, nebo fakturace do týdne. Zadáno
VZ Dodávka - 1 ks A3 síťové multifunkční Barevné tiskárny - kopírování,... 14.12.2016 12:00
1 ks A3 multifunkční Barevná laserová tiskárna / skener / kopírka. Doprava na místo určení v ceně. Na skladě nebo fakturace do týdne. Zadáno
VZ Dodávka - 10 ks A4 síťové multifunkční Barevné tiskárny - kopírování,... 13.12.2016 12:00
10 ks A4 multifunkční Barevná laserová tiskárna / skener / kopírka. Doprava na místo určení v ceně. Na skladě nebo fakturace do týdne. Zadáno
VZ Mobilní telefony 2016/4 13.12.2016 12:00
Dodání 100 klasických jednoduchých mobilních telefonů DualSIM. Skladem nebo dodání do týdne. Doprava v ceně. Vzhledem k počtu se nemusí jednat jen o jeden typ, při splnění všech požadavků. Zadáno
VZ Nákup 25 ks konferenčních židlí se stolkem, 10 ks konferenčních židlí -... 13.12.2016 08:00
Konferenční židle se sklopným stolkem 25 ks a konferenční židle 10 ks. Sedák i opěrák - překližka, provedení - přírodní buk. Materiál: dřevo, kov. Kostra kovová. Nosnost 120 kg. Záruka 36 měsíců. Doprava na místo určení zdarma. Odběr zboží na fakturu vystavenou po dodání zboží. Termín dodání nejpozději do 23.12.2016 včetně doručení faktury. Součástí nabídky bude produktový list, přesný popis... Zadáno
1 ... 80 160 170 178 179 180 181 182 190 200 280 380 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace