Domů  /  Katalog organizací  /  Profily zadavatelů  /  Úřad práce ČR

Výpis systémových zpráv

Úřad práce ČR

Název: Úřad práce ČR
Právní forma: Organizační složka státu
IČO: 72496991
Tel (ústředna): +420950180314
Kategorie zadavatele: Česká republika (dle § 4 odst. 1 písm. a) ZZVZ)
Hlavní předmět činnosti: Služby pro širokou veřejnost, Sociální služby
Profil zadavatele v e-tržišti: https://www.gemin.cz/profil/ceska-republika-urad-prace-ceske-republiky
Profil zadavatele (www adresa): https://mpsv.ezak.cz/profile_display_14.html¨
Kontaktní osoba: Siegl Karel
Webová adresa: http://portal.mpsv.cz/upcr/

Sídlo/místo podnikání:

Ulice: Dobrovského 1278/25
Obec: 170 00 Praha Praha 7
Stát: Česká republika - CZE
Region: Hlavní město Praha (CZ010)

Seznam zakázek zadavatele

Název Lhůta pro podání nabídky
VZ skartovací stroje KrP v Brně II 14.03.2017 08:00
nákup 26ks skartovacích strojů ve skartovacím režimu vyhlášky NBÚ č. 528/2005 3. stupeň (TAJNÉ) - balení každé skartovačky musí obsahovat i olej pro skartovací stroje o obsahu 350 ml - DOLOŽIT PLATNÝ CERTIFIKÁT NBÚ PŘI PODÁNÍ NABÍDKY - záruční opravy, reklamace včetně dopravy zabezpečuje dodavatel na své náklady Ukončeno plnění smlouvy
VZ Nákup černobílých tiskáren a multifunkčních zařízení 13.03.2017 08:00
40 ks černobílých tiskáren A4 5 ks černobílých multifunkčních zařízení Zadáno
VZ Nákup kancelářského nábytku - 14 ks jednací stůl 14.03.2017 09:00
14 x jednací obdélníkový stůl. Délka/šířka/výška - 1600/800/750 mm. Stolový plát LTD javor H1521 tl.25mm, ABS hrana 2mm, kov.svařovaná rám. konstrukce RAL9006, čtverc. profil 50x50, rektifikace. Zadáno
VZ Hygienické potřeby- ÚP ČR- Jihočeský kraj 14.03.2017 09:00
Hygienické potřeby pro Úřady práce České republiky v Jihočeském kraji dle rozpisu v příloze. Místa dodání zboží: *Český Krumlov, Věncova 248, 381 01 (p. Benychová- 950 110 412) *Kaplice, Tržní 84, 382 41 (p. Sládková- 950 110 202) *Jindřichův Hradec, Janderova 147/2, 377 01 (p. Leštinová- 950 124 406) *Písek, Nábřeží 1. máje 2259, 397 01 (p. Landová- 950 146 512) *Milevsko,... Zadáno
VZ Nákup kancelářského nábytku pro ÚP ČR - KoP Bystřice p/H 14.03.2017 08:00
Nákup kancelářského nábytku - viz příloha č.1(4x skříň policová, 4x skříň kombinovaná, 3x skříň šatní, 4x stůl pracovní, 4x stůl přistavný,6x kontejner, 4ks židle jednací, 3x kartotéka kovová,4 ks regál archivační. Nutné dodržet specifikaci zboží dle přílohy č.2. Zadáno
1 ... 24 104 114 122 123 124 125 126 134 144 224 324 ... 970
Identifikátor profilu zadavatele: 493884
Bankovní spojení:
Název účtu:
Předčíslí účtu:
Číslo účtu:
Kód banky:
IBAN:
SWIFT:

Kontaktní adresy v registru dodavatelů

Kontextová navigace