Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
239 položek drobných kancelářských potřeb pro vybavení pracovišť KŘP hl. m. Prahy |
30192000-1
Kancelářské potřeby
|
30192000-1
Kancelářské potřeby
|
239,00 | Kus | |
239 položek drobných kancelářských potřeb pro vybavení pracovišť KŘP hl. m. Prahy
dále viz přílohy č. 1-cenová a specifikační tabulka Popis předmětu plnění OIKT 239 kusů (typy viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka) - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) -veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH - dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 28. 12. 2015 - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele - kupní smlouva (předložení editovatelného návrhu požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči) |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.