Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
239 položek drobných kancelářských potřeb pro vybavení pracovišť KŘP hl. m. Prahy
30192000-1
Kancelářské potřeby
30192000-1
Kancelářské potřeby
239,00 Kus
239 položek drobných kancelářských potřeb pro vybavení pracovišť KŘP hl. m. Prahy
dále viz přílohy č. 1-cenová a specifikační tabulka
Popis předmětu plnění OIKT
239 kusů (typy viz příloha č. 1 cenová a specifikační tabulka)
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
-veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění, která bude zpracována za 1 ks bez i včetně DPH a celková cena bez i včetně DPH
- dodání předmětu plnění do 10 dnů ode dne obdržení písemné objednávky nejpozději do 28. 12. 2015
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele
- kupní smlouva (předložení editovatelného návrhu požaduje zadavatel pouze po vítězném uchazeči)

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace