Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Úklidové služby pro KŘ JčK a ÚO Č. Budějovice |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 337 457,00 |
Předmětem části 1 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektech KŘ JčK a ÚO České Budějovice.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 2. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 2. Zadavatel žádá vyplnit tabulku v Příloze výzvy č. 2 Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 1 VZ se uskuteční v sídle zadavatele dne 2.8.2016 v 9.00 hod. a 9.8.2016 v 9.00 hod. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: Petr Ondřich, 950 230 171, 724 020 874. |
337 457,00 | ||||
Úklidové služby pro ÚO Č. Krumlov |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 111 109,00 |
Předmětem části 2 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektu ÚO Český Krumlov.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 3. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 3. Zadavatel žádá vyplnit tabulku v příloze výzvy č. 3 Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 2 VZ se uskuteční v sídle ÚO Č. Krumlov, dne 2.8.2016 v 9.00 hod a dne 9.8.2016 v 9.00 hod. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: Zděněk Malkovský, tel. 950 235 141, 725 032 777. |
111 109,00 | ||||
Úklidové služby pro ÚO J. Hradec |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 112 699,00 |
Předmětem části 3 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektu ÚO Jindřichův Hradec.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 4. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 4. Zadavatel žádá vyplnit tabulku v příloze výzvy č. 4. Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 3 VZ se uskuteční v sídle ÚO J. Hradec, dne 3.8.2016 v 9.00 hod a 10.8.2016 v 9.00 hod. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: Lukáš Janko, tel. 950 241 120, 724 178 947. |
112 699,00 | ||||
Úklidové služby pro ÚO Písek |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 119 459,00 |
Předmětem části 4 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektu ÚO Písek.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 5. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 5. Zadavatel žádá vyplnit tabulku v příloze výzvy č. 5. Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 4 VZ se uskuteční v sídle ÚO Písek, dne 1.8.2016 v 9.00 hod a dne 8.8.2016 v 9.00 hod. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: Filip Jareš, tel. 950 245 121, 724 178 951 (pro období do 1.8.2016 včetně, Vladimír Viktora, tel. 950 245 123, 724 178 958 (pro období od 2.8.2016 do 5.8.2016 včetně) a Daniel Fošum, tel. 950 245 166, 724 178 960 (pro období od 8.8.2016 do 12.8.2016 včetně). |
119 459,00 | ||||
Úklidové služby pro ÚO Prachatice |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 78 917,00 |
Předmětem části 5 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektu ÚO Prachatice.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 6. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 6. Zadavatel požaduje vyplnit přílohu výzvy č. 6. Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 5 VZ se uskuteční v sídle ÚO Prachatice, dne 2.8.2016 v 9.00 hod a dne 5.8.2016. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: Jan Šertler, tel. 950 211 115, 724 164 284. |
78 917,00 | ||||
Úklidové služby pro ÚO Tábor |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 105 610,00 |
Předmětem části 6 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektu ÚO Tábor.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 7. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 7. Zadavatel žádá vyplnit tabulku v příloze výzvy č. 7. Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 6 VZ se uskuteční v sídle ÚO Tábor, dne 2.8.2016 v 9.00 hod a 9.8.2016 v 9.00 hod. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: František Podlaha, tel. 950 221 140, 725 035 501. |
105 610,00 | ||||
Úklidové služby pro ÚO Strakonice |
90919200-4
Úklid kanceláří
|
90919200-4
Úklid kanceláří
|
1,00 | Různé | 139 813,00 |
Předmětem části 7 veřejné zakázky je provádění pravidelných úklidových prací v objektu ÚO Strakonice.
Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací: Specifikace a periodicita pravidelných úklidových prací je uvedena zvlášť v přílohách výzvy č. 1 a 8. Rozsah uklízených ploch a druh podlahových krytin je uveden v příloze výzvy č. 8. Zadavatel žádá vyplnit tabulku v příloze výzvy č. 8 Veškerý úklid bude prováděn v pracovní dny, zpravidla v běžné pracovní době od 7 do 15 hodin. Přesné časové rozvržení a případné odchylky budou dohodnuty podle požadavků jednotlivých pracovišť po uzavření smlouvy zápisem do provozní knihy úklidu. Používání mechanizace a strojní čištění není vyloučeno. Úklid bude zahájen úklidem společných prostor a sociálního zařízení. Prohlídka místa předmětu plnění pro část 7 VZ se uskuteční v sídle ÚO Strakonice, dne 1.8.2016 v 9.00 hod a dne 8.8.2016 v 9.00 hod. Mimo uvedený termín jen po telefonické dohodě. Kontaktní osoba: Petr Šanda, tel. 950 215 140, 383 332 528, 602 804 235. |
139 813,00 |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.