Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Monitorovací software |
07
Software a informační systémy
|
48810000-9
Informační systémy
|
1,00 | ks | 50 000,00 |
Software pro jednotný monitoring IT infrastruktury
|
50 000,00 | ||||
Požadavky na jednotný monitoring
Monitoring pro monitorování OS Serverů, databází a aplikací pro naše IT prostředí: Fyzické servery: Mail server: firewall, mail server TSM server: TSM backup server DB server: Oracle databáze APP server: Aplikace pro řízení vstupů do budovy software k tel. ústředně SMS server Virtuální servery: AD01: active directory APP01: AVG admin server, různé aplikace Share01: active directory, fileserver SQL01: SQL databáze TM01: antivir Trend Micro Dvě pc pro MAR budovy a kamerový systém. Požadovaná funkcionalita monitoringu • Centrální monitorovací portál pro sledování jednotlivých komponent TC, který umožní definovat vlastní pohledy na stav IT • V rámci portálu jednotnou konzoli pro sledování problémových událostí ze všech monitorovaných komponent IT • Agent pro monitoring všech OS v IT (minimálně podpora pro platformy Windows, Linux) • Možnost volby mezi monitorovacím agentem a vzdáleným monitoringem (agentless) operačních systémů Windows a Linux. • Agent pro monitoring databází Oracle a MSSQL na serverech IT Monitoring Mailserveru Lotus Domino • Monitoring Active Directory • Monitoring systému zálohování Tivoli Storage Manager • Datový sklad pro historické performance data s funkcí sumarizace a selektivního automatického promazávání historických dat (např. Detailní data o procesorech 1 den, hodinové průměry týden, denní průměry držet měsíc apod.) • požadujeme řešení od výrobce předkonfigurované podle Best Practices (jsou sledovány osvědčené metriky, detekce problémových situací a prahové hodnoty a jsou vytvořeny náhledy na tyto metriky) • předkonfigurovanou integrovanou knowledge base pro všechny monitorovací agenty obsahující detektory problémů a návod pro řešení problémové situace • Schopnost notifikovat překročení predikované prahové hodnoty v budoucnosti (např. kdy bude kapacita určitého disku zaplněna na 95%) • Možnost definovat automatické opravné akce • Nástroj pro definování korekčního workflow (řízený sled automatických akcí vedoucí k opravě rutinních problémů) • Možnost definovat dynamické prahové hodnoty pro monitorované metriky • Možnost definovat prahové hodnoty podle historicky naměřených dat • Možnost definovat skupiny objektů, jejichž monitoring mohou vzdáleně sledovat prostřednictvím webového klienta jiné subjekty (dodavatel apod.) |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.