Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Monitorovací software
07
Software a informační systémy
48810000-9
Informační systémy
1,00 ks 50 000,00
Software pro jednotný monitoring IT infrastruktury
50 000,00
Požadavky na jednotný monitoring

Monitoring pro monitorování OS Serverů, databází a aplikací pro naše IT prostředí:

Fyzické servery:
Mail server: firewall, mail server
TSM server: TSM backup server
DB server: Oracle databáze
APP server: Aplikace pro řízení vstupů do budovy
software k tel. ústředně
SMS server
Virtuální servery:
AD01: active directory
APP01: AVG admin server, různé aplikace
Share01: active directory, fileserver
SQL01: SQL databáze
TM01: antivir Trend Micro

Dvě pc pro MAR budovy a kamerový systém.

Požadovaná funkcionalita monitoringu

• Centrální monitorovací portál pro sledování jednotlivých komponent TC, který umožní definovat vlastní pohledy na stav IT
• V rámci portálu jednotnou konzoli pro sledování problémových událostí ze všech monitorovaných komponent IT
• Agent pro monitoring všech OS v IT (minimálně podpora pro platformy Windows, Linux)
• Možnost volby mezi monitorovacím agentem a vzdáleným monitoringem (agentless) operačních systémů Windows a Linux.
• Agent pro monitoring databází Oracle a MSSQL na serverech IT Monitoring Mailserveru Lotus Domino
• Monitoring Active Directory
• Monitoring systému zálohování Tivoli Storage Manager
• Datový sklad pro historické performance data s funkcí sumarizace a selektivního automatického promazávání historických dat (např. Detailní data o procesorech 1 den, hodinové průměry týden, denní průměry držet měsíc apod.)
• požadujeme řešení od výrobce předkonfigurované podle Best Practices (jsou sledovány osvědčené metriky, detekce problémových situací a prahové hodnoty a jsou vytvořeny náhledy na tyto metriky)
• předkonfigurovanou integrovanou knowledge base pro všechny monitorovací agenty obsahující detektory problémů a návod pro řešení problémové situace
• Schopnost notifikovat překročení predikované prahové hodnoty v budoucnosti (např. kdy bude kapacita určitého disku zaplněna na 95%)
• Možnost definovat automatické opravné akce
• Nástroj pro definování korekčního workflow (řízený sled automatických akcí vedoucí k opravě rutinních problémů)
• Možnost definovat dynamické prahové hodnoty pro monitorované metriky
• Možnost definovat prahové hodnoty podle historicky naměřených dat
• Možnost definovat skupiny objektů, jejichž monitoring mohou vzdáleně sledovat prostřednictvím webového klienta jiné subjekty (dodavatel apod.)

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace