Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Microsoft Premier Support |
72266000-7
Poradenství v oblasti programového vybavení
|
72266000-7
Poradenství v oblasti programového vybavení
|
1,00 | ks | |
Základní paramatry:
• Rozsah nabízených služeb - Standard (Microsoft Services Premier ) • Počátek platnosti smlouvy – od 1.1.2016 • Doba trvání smlouvy - 1 rok • Perioda fakturace - 1 měsíc • Fakturační a platební podmínky - čerpání služby je pravidelně vykazováno v měsíčním reportu, který je podkladem pro fakturaci • Doba splatnosti faktury - 30 dnů Rozsah služeb Proaktivní služby • RAP as a Service for Microsoft Security (offline) 1x • Microsoft Public Key Infrastructure Health Check 1x • Proaktivní konzultace - počet hodin 35 • Možnost dokoupení hodin ANO Reaktivní služby • Počet hodin - 24x7 podpora řešení problémů 15 • Možnost eskalace Crit-Sit Ano • ROSS: Rapid Onsite Support Services Ano Informační služby • Přístup k Microsoft Premier Online Ano • Účast na odborných Premier akcích Ano Zadavatel požaduje v návrhu smlouvy uvést cenu 1 hodiny AddOn služeb. |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.