Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Kancelářský nábytek |
39130000-2
Kancelářský nábytek
|
39130000-2
Kancelářský nábytek
|
1,00 | Celek | 427 000,00 |
Předmětem této zakázky je dodávka, stěhování a montáž kancelářského nábytku, regálů, židlí
a dalších komponentů (dále jen „zboží“) dle přílohy č. 1 ZD - Specifikace a kalkulace zakázky včetně místa dodání. Předmětem zakázky je rovněž návrh a výroba nábytku určeného pro recepci budovy, v souladu s minimálními požadavky stanovenými rovněž v příloze č. 1 ZD - Specifikace a kalkulace zakázky včetně místa dodání. Součástí zadávací dokumentace je také příloha č. 2 ZD – Schéma recepce z důvodu nutnosti výroby některých kusů nábytku tzv. „na míru“. V základním kódu NIPEZ jsou obsaženy všechny požadovanépoložky zakázky. Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatnánabídková cena celkem bez DPH - tuto částku vyplní uchazečdo Krycího listu (příloha č. 5 ZD), do přílohy č. 1 - Technickáspecifikace a kalkulace nabídkové ceny zboží. Nabídková cenamusí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současněv systému GEMIN. Pokud se bude nabídková cena v těchtodokumentech nebo systému GEMIN lišit, bude zadavatel tutoskutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl atakovou to nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následněbude uchazeč ze zadávacího řízení vyloučen. |
427 000,00 |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.