Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Servisní podpora ICT |
72253200-5
Systémová podpora
|
72253200-5
Systémová podpora
|
|||
Správa provozu HW Infrastruktury (v období 1. 10. 2014-31. 12. 2015):
• 1 x diskové pole EMC-DELL AX4-5f • 1 x diskové pole EMC VNXe 3300 • 2 x pásková knihovna LTO TL-4000 • 2 x diskové pole Iomega px12-350 Správa a provoz vybraných systémových služeb a aplikací (v období 1. 10. 2014-31. 12. 2015): • Aplikační prostředí MS Windows Server • MS Exchange • Active Directory • DNS • DHCP • Zálohovací prostředí Networker a Veeam • Virtualizační platforma Vmware Zajištění plateb SW a HW maitenancí u jednotlivých výrobců: • Software VMware - vSphere, vCenter – na období 28. 12. 2014-27. 12. 2015 • Software EMC NetWorker 1. 1. 2015 – 1. 1. 2016 • Hardware EMC VNXe 3300 - na období od 11/2014 – 11/2016 • Hardware Iomega px12-350 (2 ks) – na období od 7/2015 do 7/2017 Servisní služby musí obsahovat: Servisní pokrytí v týdnu od pondělí do pátku v rozsahu standartní pracovní doby 8:00-17:00. Doba reakce dodavatele na nahlášený incident ze strany zadavatele by měla činit co možná nejkratší časový interval. (nejdelší přípustný je však 2 hodiny ) Identifikaci a následné vyřešení problému v závislosti na součinnosti s výrobcem - to vše v českém jazyce za pomocí: zásahů na místě instalace, vzdáleného přístupu, telefonické komunikace, e-mailové komunikace a to na jedno smluvně definované servisní číslo. Dále by měla být vedena evidence o rozsahu a řešení incidentů a to minimálně formou e-mailu zadavateli nebo jako součást závěrečné zprávy po pravidelné údržbě. Dodavatel musí mít praxi v komunikaci s výrobci pokrývající podporovaný HW a SW Dodavatel je povinen provádět profylaxe prostředí minimálně dvakrát ročně zahrnující kontrolu konfigurace dle best practice výrobce a aplikace potřebných update/patch balíčků. Následně je povinen předat informace o průběhu a výsledcích zadavateli formou závěrečné zprávy. Splněním úkonů na jednotlivých součástech systému se rozumí, že budou v provozuschopném stavu a to nejlépe na poslední výrobcem vydané verzi pokud bude kompatibilní s ostatními systémy nebo zadavatel nebude požadovat jinak. Služba nesmí být řešena subdodávkou dodavateli nebo pronajmutím externího pracovníka na jednotlivé subsystémy. V ideálním případě by dodavatel měl mít zastupitelné technické odborníky na každý z poptávaných produktů (2 osoby) minimálně pak na produkty diskového pole VNX a zálohovacího SW NetWorker. Součástí smlouvy musí také být fixní hodinová sazba pro případné řešení ad-hoc služeb. |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.