Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Servisní podpora ICT
72253200-5
Systémová podpora
72253200-5
Systémová podpora
Správa provozu HW Infrastruktury (v období 1. 10. 2014-31. 12. 2015):
• 1 x diskové pole EMC-DELL AX4-5f
• 1 x diskové pole EMC VNXe 3300
• 2 x pásková knihovna LTO TL-4000
• 2 x diskové pole Iomega px12-350
Správa a provoz vybraných systémových služeb a aplikací (v období 1. 10. 2014-31. 12. 2015):
• Aplikační prostředí MS Windows Server
• MS Exchange
• Active Directory
• DNS
• DHCP
• Zálohovací prostředí Networker a Veeam
• Virtualizační platforma Vmware
Zajištění plateb SW a HW maitenancí u jednotlivých výrobců:
• Software VMware - vSphere, vCenter – na období 28. 12. 2014-27. 12. 2015
• Software EMC NetWorker 1. 1. 2015 – 1. 1. 2016
• Hardware EMC VNXe 3300 - na období od 11/2014 – 11/2016
• Hardware Iomega px12-350 (2 ks) – na období od 7/2015 do 7/2017
Servisní služby musí obsahovat:
Servisní pokrytí v týdnu od pondělí do pátku v rozsahu standartní pracovní doby 8:00-17:00.
Doba reakce dodavatele na nahlášený incident ze strany zadavatele by měla činit co možná nejkratší časový interval. (nejdelší přípustný je však 2 hodiny )
Identifikaci a následné vyřešení problému v závislosti na součinnosti s výrobcem - to vše v českém jazyce za pomocí: zásahů na místě instalace, vzdáleného přístupu, telefonické komunikace, e-mailové komunikace a to na jedno smluvně definované servisní číslo. Dále by měla být vedena evidence o rozsahu a řešení incidentů a to minimálně formou e-mailu zadavateli nebo jako součást závěrečné zprávy po pravidelné údržbě.
Dodavatel musí mít praxi v komunikaci s výrobci pokrývající podporovaný HW a SW
Dodavatel je povinen provádět profylaxe prostředí minimálně dvakrát ročně zahrnující kontrolu konfigurace dle best practice výrobce a aplikace potřebných update/patch balíčků. Následně je povinen předat informace o průběhu a výsledcích zadavateli formou závěrečné zprávy.

Splněním úkonů na jednotlivých součástech systému se rozumí, že budou v provozuschopném stavu a to nejlépe na poslední výrobcem vydané verzi pokud bude kompatibilní s ostatními systémy nebo zadavatel nebude požadovat jinak.

Služba nesmí být řešena subdodávkou dodavateli nebo pronajmutím externího pracovníka na jednotlivé subsystémy. V ideálním případě by dodavatel měl mít zastupitelné technické odborníky na každý z poptávaných produktů (2 osoby) minimálně pak na produkty diskového pole VNX a zálohovacího SW NetWorker.

Součástí smlouvy musí také být fixní hodinová sazba pro případné řešení ad-hoc služeb.

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace