Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Rozšíření stávající podpory kamerového systému
72253100-4
Help desk
72253100-4
Help desk
Rozšíření stávající Cisco podpory pro stávající centrální software kamerového systému a stávající IP kamery splňující tyto požadavky:
• zůstane zachována možnost dostávat rozšířenou servisní podporu na celé řešení jako celek,
• podpora pokryje případné řešení problémů v tomto heterogenním prostředí a eventuální doplnění potřebných SW částí (ovladače, firmwaru zařízení, atp.),
• 365 dnů v roce a 24 hodin denně přístup na hotline a do technického asistenčního centra výrobce,
• možnost řešení technického problému bez nutnosti otevření servisního požadavku na webu výrobce,
• možnost řešení technického požadavku přímo na webu výrobce zařízení a on-line sledování jeho řešení včetně historie,
• možnost využití automatického proaktivního diagnostického nástroje k identifikaci chyb a provozních problémů přímo na webu výrobce,
• přístupné poslední SW bezpečnostní updaty, patche (SW záplaty) a fixy na webu výrobce,
• možnost využití servisního certifikovaného inženýra v místě instalace k servisnímu zásahu.

Dotčené komponenty:
• 1x CIVS-MS-SW6.3
• 1x CIVS-VM-SW6.3
• 3x CIVS-VM-1DFL
• 2x CIVS-MS-10SCFL
• 1x CIVS-OM-SW6.3
• 9x CIVS-IPC-2500
• 3x CIVS-IPC-4300
• 1x CIVS-IPC-2520V
Všechny ostatní stávající komponenty kamerového systému zůstávají pokryty současně platnou podporou.


SLA dodavatele – zajištění servisní podpory nad rámec Cisco supportu splňující tyto požadavky:
• provoz hotline a systému pro hlášení poruch v českém jazyce, v pracovní dny v režimu 9x5 (možnost hlášení poruch na telefonní hotline, emailem, či prostřednictvím webového rozhraní), a to v době od 8.00 do 17.00 hodin,
• garance odstranění kritické chyby znemožňující provoz nejpozději do konce dalšího pracovního dne ode dne potvrzení přijetí požadavku,
• garance dostupnosti náhradních dílů v časech SLA,
• poskytování běžných konzultací v rámci servisní podpory zdarma,
• profylaktické prohlídky 2x ročně, na vyžádání, v rozsahu 8 hodin – do profylaktické prohlídky patří hodnocení provozu, kontroly logů, provedení aktualizace firmwarů a nahrání patchů, poučení obsluhy a správců, případně modifikace uživatelských nastavení a poskytnutí doporučení a reportu o průběhu prohlídky,
• možnost vyžádání placeného servisního zásahu mimo pracovní dobu.

Dotčené komponenty:
• 1x CIVS-MS-SW6.3
• 1x CIVS-VM-SW6.3
• 3x CIVS-VM-1DFL
• 2x CIVS-MS-10SCFL
• 1x CIVS-OM-SW6.3
• 9x CIVS-IPC-2500
• 3x CIVS-IPC-4300
• 1x CIVS-IPC-2520V
• 24x CIVS-IPC-6020
• 3x CIVS-IPC-2621V
• 9x CIVS-IPC-6000P

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace