Výpis systémových zpráv
Název | NIPEZ | CPV | Množství | Jednotka | Předp. hodnota za jednotku * |
---|---|---|---|---|---|
Popis | Přílohy | Identifikace | Předp. hodnota za položku * | ||
Parametry | |||||
Rozšíření stávající podpory kamerového systému |
72253100-4
Help desk
|
72253100-4
Help desk
|
|||
Rozšíření stávající Cisco podpory pro stávající centrální software kamerového systému a stávající IP kamery splňující tyto požadavky:
• zůstane zachována možnost dostávat rozšířenou servisní podporu na celé řešení jako celek, • podpora pokryje případné řešení problémů v tomto heterogenním prostředí a eventuální doplnění potřebných SW částí (ovladače, firmwaru zařízení, atp.), • 365 dnů v roce a 24 hodin denně přístup na hotline a do technického asistenčního centra výrobce, • možnost řešení technického problému bez nutnosti otevření servisního požadavku na webu výrobce, • možnost řešení technického požadavku přímo na webu výrobce zařízení a on-line sledování jeho řešení včetně historie, • možnost využití automatického proaktivního diagnostického nástroje k identifikaci chyb a provozních problémů přímo na webu výrobce, • přístupné poslední SW bezpečnostní updaty, patche (SW záplaty) a fixy na webu výrobce, • možnost využití servisního certifikovaného inženýra v místě instalace k servisnímu zásahu. Dotčené komponenty: • 1x CIVS-MS-SW6.3 • 1x CIVS-VM-SW6.3 • 3x CIVS-VM-1DFL • 2x CIVS-MS-10SCFL • 1x CIVS-OM-SW6.3 • 9x CIVS-IPC-2500 • 3x CIVS-IPC-4300 • 1x CIVS-IPC-2520V Všechny ostatní stávající komponenty kamerového systému zůstávají pokryty současně platnou podporou. SLA dodavatele – zajištění servisní podpory nad rámec Cisco supportu splňující tyto požadavky: • provoz hotline a systému pro hlášení poruch v českém jazyce, v pracovní dny v režimu 9x5 (možnost hlášení poruch na telefonní hotline, emailem, či prostřednictvím webového rozhraní), a to v době od 8.00 do 17.00 hodin, • garance odstranění kritické chyby znemožňující provoz nejpozději do konce dalšího pracovního dne ode dne potvrzení přijetí požadavku, • garance dostupnosti náhradních dílů v časech SLA, • poskytování běžných konzultací v rámci servisní podpory zdarma, • profylaktické prohlídky 2x ročně, na vyžádání, v rozsahu 8 hodin – do profylaktické prohlídky patří hodnocení provozu, kontroly logů, provedení aktualizace firmwarů a nahrání patchů, poučení obsluhy a správců, případně modifikace uživatelských nastavení a poskytnutí doporučení a reportu o průběhu prohlídky, • možnost vyžádání placeného servisního zásahu mimo pracovní dobu. Dotčené komponenty: • 1x CIVS-MS-SW6.3 • 1x CIVS-VM-SW6.3 • 3x CIVS-VM-1DFL • 2x CIVS-MS-10SCFL • 1x CIVS-OM-SW6.3 • 9x CIVS-IPC-2500 • 3x CIVS-IPC-4300 • 1x CIVS-IPC-2520V • 24x CIVS-IPC-6020 • 3x CIVS-IPC-2621V • 9x CIVS-IPC-6000P |
* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.