Domů  /  Zadávací řízení

Výpis systémových zpráv

Název NIPEZ CPV Množství Jednotka Předp. hodnota za jednotku *
Popis Přílohy Identifikace Předp. hodnota za položku *
Parametry
Projektová dokumentace
40
Architektonické služby, projektování, územní plánování, laboratorní služby
71320000-7
Technické projektování
1,00 ks
I. Zadavatel

Česká republika - Vězeňská služba České republiky
se sídlem Soudní 1672/1a, 140 67 Praha 4

Veřejná zakázka je určena pro organizační jednotku:
Vazební věznice Olomouc
Švermova 2, PSČ 771 57 Olomouc
ředitel Vazební věznice Olomouc: Vrchní rada plk. Mgr. Jiří Ruprecht

Kontaktní osoba:

Petr Tilkeridis, tel. 585 525 253
e-mail: ptilkeridis@vez.olc.justice.cz


II. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky

1. Předmětem veřejné zakázky je zhotovení prováděcí projektové dokumentace (dále jen PD) podle přílohy č. 5 a 6 vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb v platném znění a autorský dozor projektanta při realizaci stavby a zkušebním provozu. PD bude zhotovena pro nově instalovanou varnou technologii (dále jen VT) ve stávajících prostorách Vazební věznice v Olomouci a ostatní práce a instalace dle technické specifikace, která je přílohou č. 1 této výzvy.

2. Zadavatel upozorňuje, že stávající stavební objekt, kde budou výše uvedené práce probíhat je nemovitou kulturní památkou, která se nachází v památkové zóně.

3. Objekty a zařízení, kterých se požadovaná PD týká, jsou uvedeny v příloze č. 1.

4. PD bude předána objednateli 6x ve výkresových a listinných kopiích a 1x v elektronické kopii a to v sadě dvou CD (na CD č. 1 v elektronickém nepřepisovatelném formátu pdf. a na CD č. 2 ve formátu doc., xls. a dwg).

5. Součástí zakázky je i autorský dozor projektanta po celou dobu výstavby (předpoklad realizace 2. - 3. Q. 2014).

6. Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.


III. Obchodní a platební podmínky

Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v návrhu smlouvy o dílo, který je přílohou této výzvy jako součást zadávací dokumentace; uchazeč doplní pouze zadavatelem požadované údaje. Nabídky, které nebudou tyto podmínky respektovat, budou z dalšího hodnocení vyřazeny. Termín předání dokončeného díla je nejpozději do 30 kalendářních dní od podpisu smlouvy o dílo. Místo plnění je na adrese zadavatele uvedené v článku I. této výzvy (Vazební věznice Olomouc). Úhrada dodávek a prací bude uskutečněna v české měně, na základě předávacího protokolu. Fakturace za provedení bude provedena dvěma fakturami. První faktura bude vystavena za provedenou PD a bude zaplacena po předání hotové PD objednateli. Druhá faktura bude vystavena za provedení autorského dozoru a bude vyplacena po provedení autorského dozoru a kolaudace VT a uvedení staveb souvisejících do provozu. Splatnost faktur bude 60 kalendářních dnů od jejich doručení zadavateli. Záruční doba na dílo činí nejméně 24 měsíců. Nabídky, které budou obsahovat záruční dobu kratší, nebudou hodnoceny. Zadavatel zálohy neposkytuje.

IV. Podklady pro zpracování nabídky

Podkladem pro zpracování nabídky je tato výzva včetně všech příloh, tj. návrhu smlouvy o dílo, který obsahuje obchodní a platební podmínky, tabulka základních údajů o nabídce (krycí list nabídky) a technická specifikace (Přílohy č. 1 až 3).
Všechny podklady pro zpracování nabídky budou poskytnuty na požádání

V. Prohlídka místa plnění

Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 122 4. 11. 2013 v 13:00 h. ve Vazební věznici Olomouc, Švermova 2, Olomouc. Účastníci prohlídky (nejvýše dvě osoby za každého uchazeče) musí mít u sebe platný průkaz totožnosti. Pro povolení vstupu do areálu Vazební věznice Olomouc musí zájemci o účast na prohlídce nahlásit e-mailem na adresu ptilkeridis@vez.olc.justice.cz nejpozději do 2218. 11. 2013 do 7:00 předem jména účastníků prohlídky, včetně jejich identifikačních údajů (číslo OP nebo cestovního pasu).

VI. Požadované kvalifikační předpoklady

Uchazeč prokáže a doloží v nabídce tyto kvalifikační předpoklady:

a) profesní kvalifikační předpoklady – uchazeč prokáže profesních kvalifikačních předpokladů předložením těchto dokladů:

• výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (v případě, že uchazeč není v obchodním rejstříku či v jiné evidenci zapsán, předloží zadavateli čestné prohlášení, jehož obsahem bude sdělení, že uchazeč není zapsán v obchodním rejstříku ani v jiné evidenci);

• dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci – projektová činnost ve výstavbě

a

• dokladem osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje (a to dokladem osvědčující autorizaci v oboru dle § 5 odst. 3 písm. f zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů,

b) technické kvalifikační předpoklady – uchazeč prokáže splněním technických kvalifikačních předpokladů předložením seznamu nejméně 5 ti obdobných referenčních zakázek, které uchazeč realizoval za posledních 5 let. Seznam musí obsahovat název zakázky, dobu a místo prováděných prací, celkové náklady zakázky v Kč s DPH a bez DPH, jméno a kontaktní údaje osoby, kde se dají údaje ze seznamu ověřit a musí obsahovat údaj o tom, zda byla zakázka provedena řádně a odborně.

Zadavatel požaduje, aby veškeré doklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v prosté kopii. Doklady prokazující splnění výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, k němuž má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Uchazeč může požadovat před podpisem smlouvy předložení originálů těchto dokladů k nahlédnutí. Prohlášení budou podepsána osobami oprávněnými jednat jménem či za uchazeče.



VII. Způsob zpracování a obsah nabídky

Nabídka musí být zpracována v písemné formě v jazyce českém v jednom vyhotovení v souladu s podmínkami uvedenými v této výzvě. Všechny listy nabídky musí být číslovány nepřerušenou vzestupnou řadou čísel a musí být spojeny způsobem, který zabraňuje nežádoucí manipulaci s nimi. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

Nabídka musí obsahovat tyto náležitosti:

- Obchodní jméno, adresu a identifikační údaje uchazeče;
- Vyplněný „Krycí list nabídky“;
- Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů;
- Ostatní doklady;
- Celkovou nabídkovou cenu za dílo v Kč v členění vč. DPH a bez DPH a DPH jako cenu nejvýše přípustnou. Tato cena se bude skládat jako součet ceny za zpracování PD a ceny za výkon autorského dozoru. Tato cena a požadovaná dodací lhůta musí být uvedena v návrhu smlouvy o dílo.
- Návrh smlouvy o dílo, podepsaný oprávněnou osobou podle obchodního rejstříku;
- Čestné prohlášení uchazeče v následujícím znění: „Prohlašuji, že veškeré výše uvedené informace v této nabídce jsou úplné a pravdivé a souhlasím s podmínkami tohoto poptávkového řízení“, podepsané oprávněnou osobou;

Při posuzování úplnosti nabídky jsou rozhodující údaje, uvedené v originále.


VIII. Místo a termín pro podání nabídky

1. Nabídka musí být doručena poštou, kurýrem nebo osobně do podatelny zadavatele na adresu:

Vazební věznice Olomouc
Švermova 2
779 00 Olomouc

Za účelem doručení nabídky osobně či kurýrem je podatelna otevřena v pracovní dny od 07:30 do 14:30 h.

2. Nabídka musí být doručena nejpozději do 2518. 11. 2013 do 10:00 h. Nabídky podané po tomto termínu nebudou hodnoceny.

3. Nabídka se předkládá v uzavřené obálce. Obálka s nabídkou musí být označena názvem zakázky, označením adresáta, opatřena nápisem „NEOTVÍRAT“ a zpáteční adresou uchazeče.

IX. Způsob hodnocení nabídek

Hodnotícím kritériem je celková nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění uvedený v čl. II. této výzvy. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka dodavatele po kontrole splnění požadovaných kvalifikací, která bude obsahovat celkovou nejnižší cenu v Kč včetně DPH. Ostatní nabídky budou seřazeny v pořadí, dle umístění podle téhož způsobu hodnocení. Nabídky, které budou obsahovat dobu plnění delší než 60 kalendářních dnů, nebudou hodnoceny. Nabídky, které budou obsahovat záruční dobu kratší než 24 měsíců ode dne předání a převzetí díla, nebudou hodnoceny. O výsledku hodnocení budou uchazeči informováni zasláním oznámení o výsledku soutěže do datových schránek uchazečů.

X. Ostatní podmínky

1. Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv poptávkové řízení zrušit a nevybrat žádnou z nabídek.

2. Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni po dobu 180 kalendářních dnů ode dne skončení lhůty pro podání nabídky.


3. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených zadávací dokumentací, a to buď na základě žádosti uchazečů o vyjasnění výzvy k podání nabídek, nebo z vlastního podnětu.

4. Při nesplnění podmínek tohoto poptávkového řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku uchazeče nezahrnout do hodnocení nabídek.

5. Zadavatel nabídky, ani jejich části uchazečům nevrací.

6. Variantní řešení nabídky se nepřipouští.

7. Účastníci poptávkového řízení nemají právo na náhradu nákladů spojenou s účastí v tomto řízení.

8. Toto poptávkové řízení se řídí dle zákona o veřejných zakázkách jen v případě, kdy to zákon vysloveně stanoví nebo je to uvedeno v této výzvě.

* Předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH.

Kontextová navigace