Domů  /  Zadávací řízení  /  Diskové pole 2017  /  Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Výpis systémových zpráv

T03 - zobrazení formuláře

Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Městská knihovna v Praze
IČO: 00064467

Sídlo/místo podnikání:
Mariánské náměstí 98/1
11572  Praha

Kontaktní osoba:
: Petr Berki
: petr.berki@mlp.cz

Specifikace VZ

Název VZ: Diskové pole 2017
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/17/V00051974

28.04.2017 14:40:00
detail VZ

Text odpovědi

Tímto poskytuje zadavatel dodavateli ve věci veřejné zakázky s názvem Diskové pole 2017 vysvětlení zadávací dokumentace.

Vysvětlení zadávací dokumentace je poskytováno na základě žádosti jednoho či více dodavatelů nebo na základě rozhodnutí zadavatele.

Vysvětlení zadávací dokumentace na základě žádosti dodavatelů

Vysvětlení zadávací dokumentace poskytnuté zadavatelem na základě žádosti dodavatelů jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu, přičemž jednotlivé žádosti (dotazy) jsou řazeny chronologicky tak, jak byly zadavateli doručeny.

Číslo žádosti (dotazu)
1.
Přesné znění žádosti (dotazu)
Dobrý den,

prosím o vysvětlení nejasnosti v tech specifikaci:
- dle technické specifikace bod r.) požadujete záruku "servis 3 roky NBD (odeslání náhradních dílů do následujícího pracovního dne). Možnost prodloužení servisu na další roky"
- dle kupní smlouvy bodu IV.3. požadujete záruku "Během záruční doby se prodávající dostaví na výzvu kupujícího k odstranění vad nejpozději do následujícího pracovního dne (tzv. NBD záruka) a garantuje vyřešení problému do 10 pracovních dnů. Není-li možno odstranit vadu zboží, je prodávající povinen dodat kupujícímu náhradní zboží odpovídající v množství, jakosti a druhu reklamovanému zboží, případně zapůjčit odpovídající náhradu po dobu opravy, jak je uvedeno v odst. 4."

Která z těchto specifikací je správná (nejedná se nám o délku záruky, která je specifikována na 3 roky, resp. 36 měsíců, ale o způsob odstranění vad v záruce)?

Děkuji.
Odpověď
Tím máme na mysli to, že do následujícího pracovního dne se
prodávající "dostaví" (buď osobně, nebo prostřednictvím
elektronických prostředků) a provede diagnostiku problému, načež
zajistí dodávku náhradních dílů tak, aby mohly být namontovány v
rámci lhůty ve smlouvě.

Vytvořil

Ondřej Černý v.r.
Subproces: ET-010-030-060-09

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace
Odesílatel: Městská knihovna v Praze
Doručeno: 28.04.2017 14:40:46

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 28.04.2017 14:40 Ondřej Černý 28.04.2017 14:40 Ondřej Černý právě zobrazena

Kontextová navigace