Domů  /  Zadávací řízení  /  Pořízení HW a SW  /  Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu

Výpis systémových zpráv

T07 - zobrazení formuláře

Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Národní archiv
IČO: 70979821

Sídlo/místo podnikání:
Archivní 2257/4
149 00  Praha 11

Kontaktní osoba:
: Lucie Hradiská
: lucie.hradiska@nacr.cz
: +420974847289

Specifikace PT

Název průzkumu trhu:Pořízení HW a SW
Systémové číslo průzkumu trhu: T002/16/P00044235

04.10.2016 13:24:00
detail PT

Text oznámení

Jménem zadavatele Vás vyzývám k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu dle požadavků stanovených v této výzvě.

Předmět průzkumu trhu

Pořízení HW a SW
Položky předmětu PT
Aplikační server 1
48820000-2 - Servery
48820000-2 - Servery
Minimální požadavky:
2 x CPU s min. 12 jádry na procesor; výkon dle indexu benchmarkových testů PassMark-CPU Mark Multiple CPU Systems (http://www.cpubenchmark.net/multi_cpu.html) alespoň 25.000 bodů.
RAM 128 GB
Network 2x1GE + 2x10GE (RJ45)
HDD 2x500GB 6Gbps 10k RPM v RAID1 a min. 2x2TB 6Gbps v RAID1
2 x Redundantní zdroj Hot-plug
typ montáže RACK
provedení serveru 2U
HW podpora virtualizace (provozován bude systém Windows Hyper-V 2012)
Licence MS-Windows Server Standard

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Aplikační server 2
48820000-2 - Servery
48820000-2 - Servery
Minimální požadavky:
CPU s min. 12 jádry; výkon dle indexu benchmarkových testů PassMark-CPU Mark Multiple CPU Systems (http://www.cpubenchmark.net/multi_cpu.html) alespoň 25.000 bodů.
RAM 128 GB
Network 2x1GE + 2x10GE (RJ45)
HDD 2 x 2 TB vhodné pro server (RAID 1), podpora Hotswap
2 x Redundantní zdroj Hot-plug
typ montáže RACK
provedení serveru 1U nebo 2U
HW podpora virtualizace (provozován bude systém Windows Hyper-V 2012)
Licence MS-Windows Server Standard

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Databázový server
48820000-2 - Servery
48820000-2 - Servery
Minimální požadavky:
2 x CPU s minimálně 12 jádry na procesor; výkon dle indexu benchmarkových testů PassMark-CPU Mark Multiple CPU Systems (http://www.cpubenchmark.net/multi_cpu.html) alespoň 25.000 bodů.
RAM 256 GB
Network 2x1GE + 2x10GE (RJ45)
HDD 2x 400GB SSD s DWPD > 10 a
minimálně 2x2TB 6Gbps v RAID1
2 x redundantní zdroj Hot-plug
typ montáže RACK
provedení serveru 2U
HW podpora virtualizace (provozován bude systém Windows Hyper-V 2012)
Licence MS-Windows Server Standard

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Optická knihovna 10
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
Minimální požadavky:
ukládací kapacita 10 TB
ukládací médium Blu-ray
alespoň 2 mechaniky
redundantní zdroj napájení
média pro požadovanou kapacitu jsou součástí plnění
software nezbytný pro provoz knihovny s těmito vlastnostmi:
• Data na médiích viditelná jako jediný Windows filesystém /share
• Možnost rozšiřování každého jednotlivého adresáře přes více optických médií a více optických knihoven
• Automatická periodická kontrola kvality dat - Integrity check
• Optimalizace výkonu - Konfigurovatelné Read/Write cache
• Zápis vybraných dat redundantně na dvě média nebo sady médií lokálně v knihovně nebo ve dvou knihovnách
• Off-line media management

Vedle ceny knihovny je třeba uvést cenu zálohovacího software (samostatně pro RedHat Linux a Microsoft Windows)

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Pásková knihovna
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
Minimální požadavky:
ukládací kapacita alespoň 96 TB
ukládací médium LTO 6 nebo LTO 7
rozhraní SAS
redundantní zdroje napájení
média pro požadovanou kapacitu jsou součástí plnění

Vedle ceny knihovny je třeba uvést cenu zálohovacího software (samostatně pro RedHat Linux a Microsoft Windows)

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Diskové pole 48
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
Minimální požadavky:
hrubá kapacita alespoň 48 TB
čistá kapacita při použití dvou paritních a 1 hotspare disku minimálně 36 TB
dual Controler
rozhraní 10GbE iSCSI
redundantní zdroje napájení,

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Diskové pole 64
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
Minimální požadavky:
hrubá kapacita alespoň 64 TB
čistá kapacita při použití dvou paritních a 1 hotspare disku minimálně 52 TB
dual Controler
rozhraní 10GbE iSCSI
redundantní zdroje napájení,

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Diskové pole 96
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
30233000-1 - Archivovací a čtecí zařízení
Minimální požadavky:
hrubá kapacita 96 TB při použití minimálně šesti disků
dual Controler
rozhraní 10GbE iSCSI
redundantní zdroje napájení,

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Rack s UPS
30237000-9 - Součásti, příslušenství a doplňky pro počítače
30237000-9 - Součásti, příslušenství a doplňky pro počítače
Racková skříň 42U s UPS o kapacitě alespoň 5000 VA.
Hloubka racku 120 cm

Záruční doba 24 měsíců

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Firewall
32413100-2 - Síťové routery
32413100-2 - Síťové routery
provedení RACK
minimálně 2x 10Gb/s WAN
minimálně 4x 10Gb/s LAN
možnost vytvoření DMZ
stavový firewall
obsahový firewall
antivir
VPN
výkon musí umožnit současný provoz tří VPN, každá o rychlosti 1000 Mb/s

Záruční doba 24 měsíců
Popsat a ocenit technickou podporu
Součástí dodávky je zapojení a oživení v místě instalace

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Switch 1G
32413100-2 - Síťové routery
32413100-2 - Síťové routery
Switche do rackových skříní.
Minimální požadavky:
podpora 802.1q, podpora Radius, spravovatelný vlastním SW managementem, 48x1000BASE-T (RJ45) portů

Záruční doba 24 měsíců

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Switch L2/L3 10G
32413100-2 - Síťové routery
32413100-2 - Síťové routery
Switche do rackových skříní.
Minimální požadavky:
Spravovatelný vlastním SW managementem,, podpora 802.1q, podpora Radius, 24x10GBASE-T (RJ45) portů, L3 směrování mezi virtuálními sítěmi a segmentace sítě,

Záruční doba 24 měsíců

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Pracovní stanice
30213300-8 - Stolní počítače
30213300-8 - Stolní počítač
Pracovní stanice s monitorem.
Minimální požadavky:
procesor s výkonem odpovídajícím min. 10000 bodů v testu PassMark - CPU Benchmark (http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html#)
32 GB operační paměti
SSD o kapacitě alespoň 200 GB
další pevný disk o kapacitě alespoň 2 TB
grafická karta s vlastní pamětí alespoň 1 GB
alespoň 6 USB portů (min. 2 porty musí být USB 3)
Blue-ray RW mechanika
Monitor 24 palců
Microsoft Windows 10 Professional

Záruční doba 24 měsíců

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Notebook 14
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Minimální požadavky:
procesor s výkonem odpovídajícím min. 8000 bodů v testu PassMark - CPU Benchmark (http://www.cpubenchmark.net/)
8 GB operační paměti
SSD o kapacitě alespoň 400 GB
LCD 14“
hmotnost maximálně 2 kg
dokovací stanice
Microsoft Windows 10 Professional CZ

Záruční doba 24 měsíců

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Notebook 13
30213100-6 - Přenosné počítače
30213100-6 - Přenosné počítače
Minimální požadavky:
procesor s výkonem odpovídajícím min. 5000 bodů v testu PassMark - CPU Benchmark (http://www.cpubenchmark.net/)
8 GB operační paměti
SSD o kapacitě alespoň 400 GB
LCD 13,3“
hmotnost maximálně 2 kg
dokovací stanice
Microsoft Windows 10 Professional CZ

Záruční doba 24 měsíců

Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
OS Red Hat Linux
48620000-0 - Operační systémy
48620000-0 - Operační systémy
Licence OS Red Hat Linux Server aktuální verze

Požadavky na technickou podporu a aktualizace a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu a aktualizace do ceny software.
Technická podpora a aktualizace budou soutěženy zároveň se software, ale bude sjednána samostatná smlouva a budou hrazeny samostatnou fakturou.
Technická podpora a aktualizace smí být hrazeny zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu aktualizací bez další podpory a cenu technické podpory na jeden rok
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
XML Studio
48300000-1 - Balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu
48300000-1 - Balík programů pro tvorbu dokumentů, kreslení, tvorbu obrázků, plánování a produktivitu
Altova XMLSpy Enterprise Edition pro 1 uživatele

Požadavky na technickou podporu a aktualizace a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu a aktualizace do ceny software.
Technická podpora a aktualizace budou soutěženy zároveň se software, ale bude sjednána samostatná smlouva a budou hrazeny samostatnou fakturou.
Technická podpora a aktualizace smí být hrazeny zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu aktualizací bez další podpory a cenu technické podpory na jeden rok
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Adobe Acrobat Pro
48310000-4 - Balík programů pro tvorbu dokumentů
48310000-4 - Balík programů pro tvorbu dokumentů
Adobe Acrobat Professional

Požadavky na technickou podporu a aktualizace a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu a aktualizace do ceny software.
Technická podpora a aktualizace budou soutěženy zároveň se software, ale bude sjednána samostatná smlouva a budou hrazeny samostatnou fakturou.
Technická podpora a aktualizace smí být hrazeny zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu aktualizací bez další podpory a cenu technické podpory na jeden rok
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
MS Visual Studio
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
MS Visual Studio Professional with MSDN

Požadavky na technickou podporu a aktualizace a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu a aktualizace do ceny software.
Technická podpora a aktualizace budou soutěženy zároveň se software, ale bude sjednána samostatná smlouva a budou hrazeny samostatnou fakturou.
Technická podpora a aktualizace smí být hrazeny zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu aktualizací bez další podpory a cenu technické podpory na jeden rok
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
ks
Dělení na části


Požadavek na obsah informace poskytnuté dodavatelem



Jiné požadavky
zaslat přílohu, příp. informaci vložit do textového pole
- požadujeme zapsat cenovou kalkulaci jednotlivých položek HW a SW do listů přiložené excelové tabulky.
Jiné požadavky - přílohy
Příme zadání hodnot

Žádná položka nebyla nalezena.

Lhůta pro doručení odpovědi zadavateli

04.11.2016 12:00:00

Do kdy jsou dodavatelé vázáni nabídnutými hodnotami

30.11.2016

Vytvořil

Lucie Hradiská v.r.
Subproces: ET-010-010-290

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Tabulka pro kalkulaci cen HW a SW
Tabulka_pro_kalkulaci.xlsx 13,50 KB

Zpráva

Název: Výzva k poskytnutí informací v rámci průzkumu trhu
Odesílatel: Národní archiv
Doručeno: 04.10.2016 15:15:05

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Lucie Hradiská
Vydáno pro (O - organizace): Národní archiv [IČ 70979821]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 04.10.2016 13:28:10
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.10.2016 13:27 Lucie Hradiská 04.10.2016 13:27 Lucie Hradiská právě zobrazena

Kontextová navigace