Switche do rackových skříní.
Minimální požadavky:
Spravovatelný vlastním SW managementem,, podpora 802.1q, podpora Radius, 24x10GBASE-T (RJ45) portů, L3 směrování mezi virtuálními sítěmi a segmentace sítě,
Záruční doba 24 měsíců
Požadavky na technickou podporu a její podmínky
Není možné zahrnout technickou podporu do ceny zařízení.
Technická podpora bude soutěžena zároveň se zařízením, ale bude sjednána samostatnou smlouvu a hrazena samostatnou fakturou.
Technická podpora smí být hrazena zálohově maximálně 3 měsíce dopředu.
V nabídce uchazeč uvede cenu technické podpory na jeden rok a popíše její rozsah.
Vzhledem ke skutečnosti, že rozsah technické podpory se může významně lišit, prosíme uvést hlavní vlastnosti nabízené technické podpory. Technickou podporu lze uvést i alternativně. Například ve variantách: a) pravidelný servis, b) servis, on-line podpora v režimu 10x5 a servisní zásah následující pracovní den, c) servis, on-line podpora v režimu 24x7 a servisní zásah následující pracovní den.