Domů  /  Zadávací řízení  /  Spotřební materiál, KPÚ pro…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774

Sídlo/místo podnikání:
Husinecká 1024/11a
13000  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
Beno Slávik

Specifikace VZ

Název VZ: Spotřební materiál, KPÚ pro Jihočeský kraj, Pobočka Písek
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/13/V00005073

19.04.2013 14:40:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Spotřební materiál, KPÚ pro Jihočeský kraj, Pobočka Písek
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka spotřebního materiálu dle specifikace. Dovoz na místo určení, tj. Pobočka Písek, Nádražní 1988, 397 01 Písek
Položky předmětu VZ
Obálky Dorugov doručenka 155-červený pruh, správní řád, 217 mm x 155 mm
30199230-1 - Obálky
30199230-1 - Obálky
http://www.dorucenky.cz/images/produkty/dorugov_155-cervena-2.jpg
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
4 000,00
ks
2,70
Obálky Dorugov doručenka 155 - bez pruhu, správní řád 217 mm x 155 mm
30199230-1 - Obálky
30199230-1 - Obálky
http://www.dorucenky.cz/images/produkty/dorugov_155-bila-2.jpg
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1 000,00
ks
2,70
Papírové ručníky dvouvrstvé, s celulozou, bílé skládané "Z" 23,2 x 23 cm (baleno po 21 balíčcích v krabici)
33770000-8 - Papírové hygienické výrobky
33770000-8 - Papírové hygienické výrobky
Papírové ručníky dvouvrstvé, s celulozou, bílé skládané "Z" 23,2 x 23 cm (baleno po 21 balíčcích v krabici)
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
krabice
500,00
Odkládací mapa 253 3 klopy
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Desky se třemi chlopněmi. Barvy různé. Minimálně 150 ks zelené, minimálně 150 ks oranžové, zbytek libovolně.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
600,00
ks
2,50
Prospektový obal A4 PH (matný slabý)
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Baleno po 100 ks = 1 balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
balení
70,00
Lepící páska 19x33 Concorde A64206
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
1 balení = 8 ks
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
balení
60,00
Linkovaný bloček Kores 150 x 100 mm
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Linkovaný bloček Kores 150 x 100 mm
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
2,00
ks
50,00
Papír A4, lepší kvalita, 80 g/m2
30197642-8 - Fotokopírovací a xerografický papír
30197642-8 - Fotokopírovací a xerografický papír
1 balení = 500 listů, 1 krabice = 5 balení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
10,00
krabice
450,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
22 570,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Písek
Nádražní
1988
39701
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
10.05.2013

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Písemná objednávka zadavatele (možno emailová).

Způsob a doba podání nabídky

25.04.2013 14:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nejnižší nabídková cena
Nejnižší nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
25.04.2013 15:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Beno Slávik v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní pozemkový úřad
Doručeno: 19.04.2013 14:48:36

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 19.04.2013 14:40 Beno Slávik 19.04.2013 14:40 Beno Slávik právě zobrazena

Kontextová navigace