Domů  /  Zadávací řízení  /  Servis, údržba a opravy…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní pozemkový úřad
IČO: 01312774

Sídlo/místo podnikání:
Husinecká 1024/11a
13000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Veronika Měsíčková
: v.mesickova@spucr.cz
: 729 922 158

Organizační útvar:
Ústředí SPÚ
Číslo útvaru: 100000
Kontaktní adresa:
Husinecká 1024/11a
130 00 Praha 3
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Servis, údržba a opravy zařízení klimatizačních jednotek na ústředí SPÚ
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00041811

04.08.2016 13:29:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Veronika Měsíčková
v.mesickova@spucr.cz
729 922 158

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Servis, údržba a opravy zařízení klimatizačních jednotek na ústředí SPÚ
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Veronika Měsíčková
v.mesickova@spucr.cz
729 922 158
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexního servisu údržby a oprav klimatizace pro potřeby SPÚ (podrobně viz Příloha č. 8 – Modelový projekt). Tím se rozumí především zajištění pravidelného a pohotovostního servisu, údržby a oprav klimatizace za účelem jejich udržování v řádném technickém stavu, bezpečnosti a provozuschopnosti. Pravidelný servis bude prováděn u každého zařízení 1x za rok a bude obsahovat:

Klimatizace
- pravidelná kontrola funkčnosti klimatizačních jednotek (dle Přílohy č. 8) - test funkce klimatizačních jednotek s uvedením do provozu všech výkonových stupňů
- měření teploty vystupujícího chlazeného vzduchu do místnosti, kontrola výkonu celého zařízení
- vyčištění a kontrola vzduchových filtrů
- celkové vyčištění pláště i vnitřní prostor zařízení od prachu a nečistot
- kontrola elektronické regulace
- kontrola silové části elektroinstalace
- vyčištění ventilátorového kola
- vyčištění a dezinfekce odvodu kondenzátu
- základní čištění vzduchových registrů jednotky
- celková prohlídka a kontrola regulačních obvodů
- kontrola stability a chodu ventilátorů
- kontrola těsnosti rozvodu chladiva a parotěsné izolace
- kontrola usazení a upevnění zařízení
- kontrola stavu kompresorové jednotky jejího chodu
- kontrola a seřízení požadovaných parametrů udaných výrobcem
- zpracování protokolu z provedené kontroly s vyhodnocením stavu
- doplnění chladicí kapaliny

Specifikace předmětu plnění veřejné zakázky
Realizace bude probíhat za provozu pracoviště zadavatele. Součástí servisní činnosti je i nepřetržité odstraňování běžných provozních poruch, oprav spojených s výměnou dílů a spotřebního materiálu a odstraňování závad vyplývajících z provedené pravidelné kontroly.
Servisní činnost – odstranění havárií, závad, se zhotovitel zavazuje zahájit a v případě možností odstranit nejpozději během následujícího pracovního dne od nahlášení, tzn. nástup servisního technika na odstranění závady bude do 24hod od nahlášení závady zhotoviteli. Odstranění závady zajistí zhotovitel do 24hod. od nástupu servisního technika, pokud nebude s objednatelem dohodnuto jinak.
Havarijní servisní činnost – havárií se rozumí případy, kdy může dojít k přímému poškození zařízení popř. navazujících technologických zařízení, vybavení budovy či samotné budovy nebo k ohrožení zdraví či života osob. Nepřetržitá servisní pohotovost: zahájení servisního zásahu k odvrácení havárie nejpozději do 1 hodiny po ohlášení závady kdykoli, tj. 24 hodin denně, 365 dnů v roce.
Termín zahájení servisní činnosti nahlásí zhotovitel objednateli vždy nejméně 5 pracovních dnů předem písemnou formou (e-mail, fax, pošta apod.).

Bližší specifikace a popis zařízení je uvedena v Příloze č. 9 (popis zařízení) a Příloze č. 8 (modelový projekt).
Položky předmětu VZ
oprava a údržba klimatizace
50730000-1 - Opravy a údržba skupin chladicích zařízení
50730000-1 - Opravy a údržba skupin chladících zařízení
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
499 999,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 3
Husinecká
1024
11a
130 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
Profesní kvalifikační předpoklady uchazeč prokáže předložením prostých kopií požadovaných dokladů.
Profesní kvalifikační předpoklady uchazeč prokáže předložením prostých kopií požadovaných dokladů.
Profesní kvalifikační předpoklady uchazeč prokáže předložením prostých kopií požadovaných dokladů. Originály nebo ověřené kopie budou předloženy na vyžádání zadavatele před podpisem smlouvy.
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
09.09.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo uzavřená ve smyslu ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „NOZ“), na poskytování pravidelných servisních činností a revizí klimatizačních
zařízení

Způsob a doba podání nabídky

15.08.2016 09:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Součástí nabídky bude povinně:
- Seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele (uchazeč využije vzor v Příloze č. 4 této výzvy).
- Má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10% základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek (uchazeč využije vzor v Příloze č. 4 této výzvy).

Prohlášení uchazeče o tom, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zvláštního právního předpisu v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou (uchazeč využije vzor v Příloze č. 4 této výzvy).

Součástí nabídky bude povinně čestné prohlášení o tom, že dodavatel souhlasí se zadáním a podmínkami tohoto výběrového řízení (Příloha č. 6).

Na závěr nabídky musí být uvedeno prohlášení dodavatele o pravdivosti a úplnosti nabídky v následujícím znění: „Prohlašuji, že veškeré výše uvedené informace v této nabídce jsou úplné a pravdivé“ (Příloha č.7).

Uchazeč v nabídce zároveň samostatně vypracuje ceník spotřebního materiálu (filtry, tukové náplně, klínové řemeny apod.) potřebného pro případné opravy klimatizačních jednotek. Tento ceník musí být podepsán uchazečem či statutárním orgánem uchazeče v souladu se způsobem podepisování za společnost uvedeném v obchodním rejstříku. Ceník bude součástí návrhu smlouvy, jakožto příloha č. 2.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
15.08.2016 09:45:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Veronika Měsíčková v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní pozemkový úřad
Doručeno: 04.08.2016 13:38:29

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 04.08.2016 13:29 Veronika Měsíčková 04.08.2016 13:29 Veronika Měsíčková právě zobrazena

Kontextová navigace