Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 42 – Pravidelný úklid…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962

Sídlo/místo podnikání:
Kolářská 451/13
746 01  Opava

Kontaktní osoba:
: Ing. Veronika Popová
: veronika.popova@suip.cz
: +420950179351
: +420739507900

Organizační útvar:
Oblastní inspektorát práce pro hl. město Prahu
Číslo útvaru: 03
Kontaktní adresa:


Specifikace VZ

Název VZ: VZMR č. 42 – Pravidelný úklid kanceláří a společných prostor – administrativní budova „OIP3-Na Dlouhém lánu“
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00040919
Evidenční číslo: VZMR č. 42

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Veronika Popová
veronika.popova@suip.cz
+420950179351
+420739507900

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
VZMR č. 42 – Pravidelný úklid kanceláří a společných prostor – administrativní budova „OIP3-Na Dlouhém lánu“
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Veronika Popová
veronika.popova@suip.cz
+420950179351
+420739507900
Evidenční číslo zadavatele
VZMR č. 42
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem této zakázky je zajištění pravidelného úklidu kanceláří a společných prostor spočívající zejména v provádění úklidových činností a zajištění dalších služeb v objektu zadavatele uvedených v příloze č. 1 ZD - Specifikace požadavků na zajištění pravidelného úklidu, v rozsahu a četnosti v příloze uvedených.
Položky předmětu VZ
Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Pro posouzení nabídkové ceny je směrodatná nabídková cena celkem v Kč bez DPH – tuto částku vyplní uchazeč do Krycího listu nabídky (příloha č. 5 ZD), do přílohy č. 1 – Kalkulace cen služeb a v e-tržiště Gemin. Nabídková cena musí být totožná ve výše uvedených dokumentech a současně v e-tržišti Gemin. Pokud se bude nabídková cena v těchto dokumentech nebo v e-tržišti Gemin lišit, bude zadavatel tuto skutečnost považovat jako pokus uvést zadavatele v omyl a takovouto nabídku ze zadávacího řízení vyřadí a následně bude uchazeč vyloučen z další účasti v zadávacím řízení.Celková nabídková cena v Kč bez DPH nesmí překročit předpokládanou hodnotu VZ definovanou v bodě 3 této ZD, tj. 195 604,- Kč bez DPH. Překročení tohoto limitu bude považováno za nesplnění podmínek této Zadávací dokumentace (dále také ZD) a bude důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče z další účasti v zadávacím řízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Celek
195 604,00
195 604,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
195 604,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Na Dlouhém lánu
508
41
16000
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení dle přílohy č. 3 ZD - Čestné prohlášení uchazeče o splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů.Uchazeč zároveň vyplní přílohu č. 4 této ZD Čestné prohlášení o splnění dalších požadavků zadavatele.
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení dle přílohy č. 3 ZD - Čestné prohlášení uchazeče o splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
25.10.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o poskytování služeb

Způsob a doba podání nabídky

03.08.2016 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


19.07.2016 13:00:00
Praha 6
Na Dlouhém lánu
508
41
16000
Česká republika
Kontaktní osobou pro prohlídku místa plnění je Ing. Veronika Popová, tel. +420 739 507 900 a Jana Tučková, tel.: +420 739 608 000 Zástupci dodavatelů v max. počtu 2 osob, se sejdou na recepci Oblastního inspektorátu práce pro hlavní město Prahu, Na Dlouhém lánu 508/41, 160 00 Praha 6. Prohlídka místa plnění slouží pouze k seznámení uchazečů s místem budoucího plnění a s jeho vizuálním zhodnocením. Při prohlídce místa plnění mohou uchazeči vznášet dotazy a mít připomínky. Odpovědi na ně mají ale pouze informativní charakter a nejsou závazné. Pokud vzniknou po prohlídce místa plnění nejasnosti vztahující se k obsahu požadovaných služeb je uchazeč povinen požadovat dodatečné informace k zakázce v souladu s bodem 14 ZD Dodatečné informace.
Otevírání nabídek
03.08.2016 13:10:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Státní úřad inspekce práce
Doručeno: 20.07.2016 13:22:42

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.07.2016 13:21 Veronika Popová 20.07.2016 13:22 Veronika Popová právě zobrazena

Kontextová navigace