Domů  /  Zadávací řízení  /  VZMR č. 42 – Pravidelný úklid…  /  Odpověď na žádost o dodatečné informace

Výpis systémových zpráv

T03 - zobrazení formuláře

Odpověď na žádost o dodatečné informace

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962

Sídlo/místo podnikání:
Kolářská 451/13
746 01  Opava

Kontaktní osoba:
: Ing. Veronika Popová
: veronika.popova@suip.cz
: +420950179351
: +420739507900

Organizační útvar:
Oblastní inspektorát práce pro hl. město Prahu
Číslo útvaru: 03
Kontaktní adresa:


Specifikace VZ

Název VZ: VZMR č. 42 – Pravidelný úklid kanceláří a společných prostor – administrativní budova „OIP3-Na Dlouhém lánu“
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00040919
Evidenční číslo: VZMR č. 42

20.07.2016 12:56:00
detail VZ

Text odpovědi

Tímto poskytuje zadavatel dodavateli ve věci veřejné zakázky s názvem VZMR č. 42 – Pravidelný úklid kanceláří a společných prostor – administrativní budova „OIP3-Na Dlouhém lánu“ dodatečné informace k zadávacím podmínkám.

Dodatečné informace jsou poskytovány na základě žádosti jednoho či více dodavatelů nebo na základě rozhodnutí zadavatele.

Dodatečné informace bez předchozí žádosti dodavatelů

Dodatečné informace poskytnuté zadavatelem bez předchozí žádosti dodavatele jsou uvedeny v následujícím číslovaném přehledu.

Číslo dodatečné informace
1.
Text dodatečné informace


Vážení,

zadavatel Vám sděluje následující dodatečnou informaci k zadávací dokumentaci.
Zadavatel upřesňuje znění přílohy č. 1a - Specifikace požadavků na zajištění pravidelného úklidu v bodě upravující povinnosti poskytovatele a to konkrétně v bodě týkající se povinnosti 1 × za rok, kde dochází k vypuštění posledního bodu „čištění oken – vnější i vnitřní, vč. rámů“. Nové aktualizované znění tedy zní:
1x za rok:
- kompletní umytí keramického obkladu na toaletách a v koupelně;
- umytí povrchu radiátorů;

Zadavatel tedy bude požadovat mytí oken pouze v režimu „Další úklidových služeb, které mohou být Objednatelem poptávány“ (blíže viz bod 3 přílohy 1a).

Zadavatel tak vyjasňuje tuto nejasnost, která vznikla při přípravě dokumentace výběrového řízení a zároveň poskytuje relevantní dokumentaci výběrového řízení, která tuto nejasnost již neobsahuje. Pokud uchazeč předloží přílohu č. 1a obsahující výše uvedenou nejasnost, nemá to za následek nesplnění požadavků zadavatele. Zadavatel pro odstranění jakýchkoli pochybností uvádí, že smlouva vč. přílohy č. 1a by pak byla s vybraným uchazečem podepsána bez nejasnosti, tj. bez věty „čištění oken – vnější i vnitřní, vč. rámů“ v příloze č. 1a.

Vzhledem k výše uvedenému prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek do 3.8.2016, 13:00 hod..

S pozdravem
Ing. Veronika Popová

Vytvořil

Veronika Popová v.r.
Subproces: ET-010-030-060-09

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Odpověď na žádost o dodatečné informace
Odesílatel: Státní úřad inspekce práce
Doručeno: 20.07.2016 13:16:59

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 20.07.2016 13:03 Veronika Popová 20.07.2016 13:16 Veronika Popová právě zobrazena

Kontextová navigace