Domů  /  Zadávací řízení  /  Xerografický papír  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Česká republika - Úřad vlády České republiky
IČO: 00006599

Sídlo/místo podnikání:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Ivana Hošťálková
: verejnezakazky@vlada.cz
: ředitelka Odboru provozu a služeb

Kontaktní osoba:
: Darina Sedlářová
: sedlarova.darina@vlada.cz

Organizační útvar:
Oddělení veřejných zakázek
Číslo útvaru: OVZ
Kontaktní adresa:
nábř. E. Beneše 128/4
118 01 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Xerografický papír
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00039377
Evidenční číslo: 9486/2016-OPS

02.06.2016 12:27:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Ivana Hošťálková
verejnezakazky@vlada.cz
ředitelka Odboru provozu a služeb
Kontaktní osoby za zadavatele
Darina Sedlářová
sedlarova.darina@vlada.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Xerografický papír
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Ivana Hošťálková
verejnezakazky@vlada.cz
ředitelka Odboru provozu a služeb
Kontaktní osoby za zadavatele
Darina Sedlářová
sedlarova.darina@vlada.cz
Evidenční číslo zadavatele
9486/2016-OPS
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka xerografického papíru formátu A4 a A3, vhodného pro oboustranný černobílý tisk, inkoustový tisk, kombinovaný černobílý a barevný tisk, vysokorychlostní tisková zařízení, reprezentativní inkoustový tisk, plnobarevný tisk a kopírování s důrazem na vysokou kvalitu tisku. ===

Uvedená množství xerografického papíru jsou předpokládaný objem, který je zároveň maximální možný.
Zadavatel není povinen odebrat předpokládané množství. ===

Další podmínky:
- Splatnost faktur 21 dní. ===
- Nabídková cena musí zahrnovat dopravu do místa plnění. ===
- Prodávající (uchazeč) odpovídá za vady zboží zjištěné při jeho předání nebo v průběhu záruční doby, a to za všechny vady zboží existující v době předání i za vady vzniklé později. Prodávající za tímto účelem poskytne kupujícímu (zadavateli) záruku za jakost po záruční dobu v délce 2 let. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží.
Položky předmětu VZ
Xerografický papír, formát A4
30197644-2 - Xerografický papír
30197644-2 - Xerografický papír
Xerografický papír formátu A4, vhodný pro oboustranný černobílý tisk, inkoustový tisk, kombinovaný černobílý a barevný tisk, vysokorychlostní tisková zařízení, reprezentativní inkoustový tisk, plnobarevný tisk a kopírování s důrazem na vysokou kvalitu tisku. ===

Vlastnosti papíru: (1 ks = 1 list)
- minimální prašnost a výborná průchodnost, která šetří náklady na provoz a údržbu tiskových zařízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Barva = Bílá
Hladkost papíru = 200-220 mililitr za minutu
Opacita v procentech min 90
Bělost papíru min 160
Hmotnost (gramáž) = 80 g/m2
Délka = 297 milimetr
Šířka = 210 milimetr
Tloušťka papíru = 106-108 mikrometr
Kvalita papíru = "A"
5 500 000,00
ks
Xerografický papír, formát A3
30197644-2 - Xerografický papír
30197644-2 - Xerografický papír
Xerografický papír formátu A3, vhodný pro oboustranný černobílý tisk, inkoustový tisk, kombinovaný černobílý a barevný tisk, vysokorychlostní tisková zařízení, reprezentativní
inkoustový tisk, plnobarevný tisk a kopírování s důrazem na vysokou kvalitu tisku.

Vlastnosti papíru: (1 ks = 1 list)
- minimální prašnost a výborná průchodnost, která šetří náklady na provoz a údržbu tiskových zařízení.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Délka = 420 milimetr
Šířka = 297 milimetr
Barva = Bílá
Bělost papíru min 160
Opacita v procentech min 90
Hladkost papíru = 200-220 mililitr za minutu
Tloušťka papíru = 106-108 mikrometr
Kvalita papíru = "A"
Hmotnost (gramáž) = 80 g/m2
400 000,00
ks
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
780 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 1
nábř. E. Beneše
128
4
118 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.07.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva o dodávce xerografického papíru, § 2085 a násl. Občanského zákoníku.

Uchazeč vyplní žlutě označené části vzoru kupní smlouvy a podepíše návrh této smlouvy. ===

Nedílnou součástí nabídky musí být také zcela vyplněná příloha č. 1 vzoru smlouvy, která bude podkladem pro hodnocení jednotlivých nabídek, a která bude podkladem pro konečné znění přílohy č. 1 smlouvy s vybraným uchazečem. ===

Pokud uchazeč hodlá uplatnit zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením (dále jen „zvýhodnění“), musí být přílohou nabídky připojen kromě návrhu smlouvy také podepsaný návrh „Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm“ (viz příloha č. 2 vzoru smlouvy). ===

Zeleně označená část vzoru „Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm“ obsahuje instrukce pro uchazeče, který hodlá uplatnit zvýhodnění. ===

Takový uchazeč je v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy povinen předložit zadavateli dokumenty uvedené v čl. IV odst. 5 Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm. ===

Nepředložení dokumentů, specifikovaných v čl. IV. odst. 5 Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm, znamená neposkytnutí součinnosti před uzavřením smlouvy a zadavatel může oslovit dalšího uchazeče v pořadí. ===

Návrh smlouvy (a případně Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm) podepíše uchazeč buď uznávaným elektronickým podpisem a připojí ho jako přílohu nabídky, nebo jej podepíše ručně a podepsaný dokument naskenuje a připojí jako přílohu nabídky. ===

Uchazeč je v rámci součinnosti před uzavřením smlouvy povinen předložit zadavateli certifikát kvality papíru potvrzený výrobcem nebo ověřený a potvrzený dovozcem papíru, ze kterého bude zřejmé, že dodávaný papír splňuje kvalitativní požadavky specifikované v této zadávací dokumentaci. ===

Nepředložení certifikátu kvality papíru znamená neposkytnutí součinnosti před uzavřením smlouvy a zadavatel může oslovit dalšího uchazeče v pořadí.

Způsob a doba podání nabídky

20.06.2016 10:30:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Nabídka je předložena vyplněním údajů v e-tržišti, spolu se zasláním podepsaného návrhu smlouvy (prostřednictvím e-tržiště), včetně zcela vyplněné přílohy č. 1 vzoru/návrhu smlouvy, a případně podepsaného návrhu Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm.

Nevyplnění některé z částí přílohy č. 1 vzoru/návrhu smlouvy bude mít za následek vyloučení uchazeče z výběrového řízení.

Nepodepsání návrhu smlouvy bude mít za následek vyloučení uchazeče z výběrového řízení.

Nepodepsání návrhu Dohody o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm, za předpokladu, že uchazeč chce uplatnit zvýhodnění dodavatelů zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením, bude mít za následek neuznání tohoto zvýhodnění.


Produktovým listem se rozumí doklad, kterým uchazeč prokáže, že jím nabízené zboží splňuje zadavatelem stanovené požadavky. Produktovým listem není odkaz na webové stránky.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
20.06.2016 10:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Zadavatel bude během zadávacího řízení s dodavateli komunikovat výhradně prostřednictvím elektronického tržiště Gemin, tj. veškeré zprávy odeslané zadavatelem si může dodavatel přečíst po přihlášení do elektronického tržiště Gemin ve svých příchozích zprávách. Jedná se např. o dodatečné informace, žádosti o doplnění, vysvětlení nabídky a výzvy k součinnosti. Uvedené zprávy se považují za doručené okamžikem dojití do sféry dodavatele (tj. fakticky okamžikem odeslání zadavatelem přes elektronické tržiště Gemin). Zadavatel proto dodavatelům doporučuje průběžně sledovat stav zadávacího řízení v elektronickém tržišti Gemin, a to jako přihlášení uživatelé.
Darina Sedlářová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká republika - Úřad...
Doručeno: 08.06.2016 11:00:07

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 02.06.2016 12:27 Darina Sedlářová 07.06.2016 19:14 Darina Sedlářová právě zobrazena

Kontextová navigace