Domů  /  Zadávací řízení  /  Dodávka pevných policových…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální finanční ředitelství
IČO: 72080043

Sídlo/místo podnikání:
Lazarská 15/7
11722  Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: Ing. Petr Mikulka
: petr.mikulka@fs.mfcr.cz
: + 420 296 853 855
: 724 189 789
: Ředitel Odboru správy majetku a investic

Kontaktní osoba:
: Bc. Kateřina Škabroudová
: katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
: 387722370
: referent

Organizační útvar:
Odd. nakládání s majetkem a podpory provozu
Číslo útvaru: 730020168
E-mail: petr.mikulka@fs.mfcr.cz
Kontaktní adresa:
Lazarská 15/7
117 22 Praha 1
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Dodávka pevných policových regálů
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00039313

01.06.2016 11:38:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Petr Mikulka
petr.mikulka@fs.mfcr.cz
+ 420 296 853 855
724 189 789
Ředitel Odboru správy majetku a investic
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Kateřina Škabroudová
katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
387722370
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Dodávka pevných policových regálů
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Ing. Petr Mikulka
petr.mikulka@fs.mfcr.cz
+ 420 296 853 855
724 189 789
Ředitel Odboru správy majetku a investic
Kontaktní osoby za zadavatele
Bc. Kateřina Škabroudová
katerina.skabroudova@fs.mfcr.cz
387722370
referent
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nového vybavení archivů pevnými policovými regály specifikovanými v Příloze č. 1 Výzvy, včetně montáže a dopravy do odběrných míst uvedených v Příloze č. 2 Výzvy a likvidace veškerého odpadu a obalového materiálu souvisejícího se dodáním předmětu veřejné zakázky. Pevné policové regály jsou určeny pro uložení šanonů a archivních krabic.
Položky předmětu VZ
Pevné policové regály
39151100-6 - Regály
39151100-6 - Regály
Pevné policové regály, dle specifikace zadavatele uvedené v Příloze č. 1 Výzvy
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
11,00
odběrná místa
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Zadavatel požaduje splnění předmětu veřejné zakázky nejpozději do 35 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni podpisu kupní smlouvy, resp. po dni zveřejnění v registru smluv.

Doba a místo plnění

Praha
nábřeží Kapitána Jaroše
1000
7
17000
Česká republika
Jednotlivá odběrná místa jsou uvedena v Příloze č. 2 Výzvy.

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
čestným prohlášením viz Příloha č. 3 Výzvy
Prokázání základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč podpisem čestného prohlášení (viz Příloha č.3 Výzvy). Zadavatelem požadované čestné prohlášení k prokázání kvalifikačních předpokladů musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě podpisu jinou osobou, musí být jako součást dokladů prokazujících splnění kvalifikace předložena kopie zmocnění této osoby k danému úkonu oprávněnou osobou. Splnění kvalifikačních předpokladů může uchazeč prokázat též předložením kopie výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který nesmí být starší 90 dnů od lhůty pro podání nabídky.
Profesní kvalifikační předpoklady
kopie výpisu z obchodního rejstříku, která nesmí být starší 90dnů od lhůty pro podání nabídky
kopie výpisu z živnostenského rejstříku, která nesmí být starší90 dnů od lhůty pro podání nabídky
Prokázání profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč kopií výpisů. Splnění kvalifikačních předpokladů může uchazeč prokázat též předložením kopie výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který nesmí být starší 90 dnů od lhůty pro podání nabídky.
Technické kvalifikační předpoklady
Prohlášení o shodě
Čestné prohlášení
Uchazeč předloží zadavateli čestné prohlášení o tom, že zboží, jež je specifikováno v Příloze č. 1 Výzvy, splňuje minimálně technické požadavky na výrobky dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a dalších navazujících předpisů (Příloha č. 4 Výzvy).
Čestné prohlášení o tom, že zboží, jež je specifikováno v Příloze č. 1 Výzvy, splňuje minimálně technické požadavky na výrobky dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a dalších navazujících předpisů.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.10.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Součástí nabídky uchazeče bude podepsaný návrh kupní smlouvy, včetně vyplněných údajů a všech příloh (viz Příloha č. 5 Výzvy). Návrh bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Způsob a doba podání nabídky

07.07.2016 08:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

1. Nabídka bude obsahovat návrh kupní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě podpisu návrhu kupní smlouvy a čestných prohlášení osobou pověřenou k tomuto úkonu, doloží uchazeč v nabídce kopii plné moci, či jiný platný pověřovací dokument.

2. Zadavatel nepřipouští varianty řešení.

3. Zadavatel nepožaduje poskytnutí jistoty.

4. Uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

5. V případě rozporu mezi nabídkovou cenou uvedenou na formuláři e-tržiště a v návrhu kupní smlouvy se považuje za rozhodnou cenu, cena uvedená v návrhu kupní smlouvy.

6. Uchazečům nenáleží náhrada nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v zadávacím řízení na této veřejné zakázce, včetně nákladů souvisejících s vyhotovením nabídky.

7. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách. V případě neúplných nebo nepravdivých informací a dokladů v nabídce je zadavatel oprávněn vyřadit uchazeče ze zadávacího řízení.

8. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení.

9. Práva a povinnosti v této Výzvě výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
07.07.2016 08:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Ve věcech technických parametrů kontaktujte Bc. Kateřinu Škabroudovou pouze prostřednictvím e-tržiště.
Další specifikace
Kateřina Škabroudová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální finanční ředitelství
Doručeno: 07.06.2016 08:01:49

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.06.2016 11:38 Kateřina Škabroudová 01.06.2016 11:38 Kateřina Škabroudová právě zobrazena

Kontextová navigace