Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup 8 ks kancelářských židlí  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Kancelář finančního arbitra
IČO: 72546522

Sídlo/místo podnikání:
Legerova 1581/69
11000  Praha 1

Kontaktní osoba:
: Šárka Motyčková
: motyckova@finarbitr.cz
: +420257042085

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup 8 ks kancelářských židlí
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00037937

29.04.2016 15:39:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Šárka Motyčková
motyckova@finarbitr.cz
+420257042085

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup 8 ks kancelářských židlí
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Šárka Motyčková
motyckova@finarbitr.cz
+420257042085
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Kancelářská židle vhodná do všech interiérů na všechny typy podlah a koberců. Prodyšný síťovinový materiál na opěradle a opěrce hlavy. Záruka min. 2 roky.
Uchazeč uvede v popisu předmětu nabídky jednoznačnou specifikaci nebo jednoznačnou identifikaci předmětu plnění veřejné zakázky tak, aby bylo možné prověřit splnění technických parametrů.
Položky předmětu VZ
kancelářská židle
39112000-0 - Židle
39112000-0 - Židle
bližší popis předmětu VZ viz Přílohu č. 1
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
8,00
1 ks
4 958,60
39 668,80
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
39 669,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Termín dodání je 14 dní od uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem

Doba a místo plnění

Praha 1
Legerova
1581
69
110 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2016

Platební a obchodní podmínky




Součástí nabídky uchazeče bude tvořit závazný návrh smlouvy, který bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč jako součást nabídky předloží návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže). Součástí smlouvy musí být níže uvedená ustanovení. Dodavatel není oprávněn zahrnout do návrhu smlouvy ustanovení, které by měnilo význam výše uvedených obsahových náležitostí, nebo které by ve svých důsledcích vedlo ke zhoršení právního postavení zadavatele.
kupní smlouva podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.
Dodavatel povinně do návrhu smlouvy zapracuje následující požadavky zadavatele
- celková dohodnutá smluvní cena je cenou konečnou a zahrnuje v sobě též cenu za dopravu předmětu veřejné zakázky do místa plnění,
- smluvní cena bude zaplacena na základě předložené faktury, která bude vystavena nejdříve po předání předmětu plnění,
- splatnost řádně vystavené faktury činí 21 dnů ode dne doručení zadavateli,
- zadavatel má právo fakturu dodavateli před uplynutím lhůty splatnosti vrátit, aniž by došlo k prodlení s její úhradou, obsahuje-li faktura nesprávné údaje nebo chybí-li na faktuře - daňovém dokladu některá z náležitostí.

Způsob a doba podání nabídky

12.05.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Při shodě nabídkových cen vítězí nabídka podaná dříve.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
12.05.2016 10:01:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Lukáš Vacek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
Příloha č. 1 - popis židle
Příloha č. 1 Popis židle.docx 17,64 KB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Kancelář finančního arbitra
Doručeno: 29.04.2016 16:09:05

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Lukáš Vacek
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Kancelář finančního arbitra
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 29.4.2016 15:49:37
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Mgr. Lukáš Vacek
Vydáno pro (O - organizace): Česká republika - Kancelář finančního arbitra
Vydavatel (CN - ob. jméno): I.CA - Qualified Certification Authority, 09/2009

Časové razítko

Čas: 29.4.2016 16:08:25
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA Time Stamping Authority TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 29.04.2016 15:39 Lukáš Vacek 29.04.2016 15:39 Lukáš Vacek právě zobrazena

Kontextová navigace