Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2016/1:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111
Dodávka kancelářských potřeb, které jsou uvedeny v příloze VZ.
Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně.
Splatnost faktury minimálně 14 dní.
Způsob předání a převzetí zboží je uveden v kupní smlouvě.
Uchazeč vyplní tabulku "Kancelářské potřeby pro rok 2016 (příloha VZ), kde jsou uvedeny jednotlivé položky. Uvede zde cenu za měrnou jednotku bez DPH, cenu celkem bez DPH a cenu celkem s DPH. Zároveň vyplní celkovou cenu za celou zakázku a to v kolonce cena celkem bez DPH a cena celkem s DPH.
Celková cena za zakázku s DPH bude jediné kritérium pro hodnocení nabídek.
V případě nedodržení technických parametrů může být uchazeč vyloučen ze soutěže.
Objednání kancelářských potřeb od vítězného uchazeče VZ je podmíněno uzavřenou kupní smlouvou a dohodou o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm.
Pokud jsou ve specifikaci předmětu dodávky - kancelářské potřeby - uvedeny obchodní nebo technické názvy, jedná se pouze o vymezení očekávaných standardů použitých materiálů. Zadavatel jednoznačně deklaruje, že při dodržení požadavků uvedených ve výzvě k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu umožní pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky srovnatelných komponentů a materiálů, pokud splní požadavky dodavatele na jejich kvalitu.
V zadávací dokumentaci - kancelářské potřeby - jsou uvedeny názvy nebo obchodní označení konkrétního výrobku nebo výrobce. Jedná se pouze o způsob určení minimálních požadavků na kvalitu a způsob provedení daného výrobku, a to přímým odkazem na konkrétní výrobek či výrobce s tím, že tento výrobek nebo výrobce není z tohoto důvodu zadavatelem jakkoliv preferován či jinak zvýhodněn. Pokud uchazeč bude nabízet jiný výrobek nebo jiného výrobce, je povinen dodržet minimálně požadavky na kvalitu a způsob provedení daného výrobku a je zároveň zodpovědný za splnění všech požadovaných parametrů.
Rekapitulace:
Uchazeč musí v rámci nabídky zaslat:
1) podepsané čestné prohlášení
2) vyplněný formulář "Kancelářské potřeby pro rok 2016"
3) odsouhlasenou kupní smlouvu včetně čestného prohlášení o poskytnutí náhradního plnění
Požadavky 1) - 3) jsou součástí této zadávací dokumentace a uvedeny v přílohách
Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2016/1:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111