Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kancelářských potřeb…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
IČO: 68403569

Sídlo/místo podnikání:
Na Popelce 2/16
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Jiří Javůrek
: j.javurek@nbu.cz
: +420257283401
: +420602623689

Organizační útvar:
OPE
E-mail: ekonom.provoz@nbu.cz
Telefon: +420257283128
Fax: +420257283470
Kontaktní adresa:
Na Popelce 16/2
150 06 Praha 5
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kancelářských potřeb 2016/1
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00037322

14.04.2016 13:50:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jiří Javůrek
j.javurek@nbu.cz
+420257283401
+420602623689

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kancelářských potřeb 2016/1
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Jiří Javůrek
j.javurek@nbu.cz
+420257283401
+420602623689
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2016/1:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111

Dodávka kancelářských potřeb, které jsou uvedeny v přípoze této VZ.

Další požadavky zadavatele:
1. V souladu s § 101 odst. 2 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů požadujeme pouze dodavatele, kteří zaměstnávají více než 50% osob se zdravotním postižením podle zvláštního předpisu z celkového počtu zaměstnanců dodavatele.

2. Požadujeme předložení potvrzení podle § 101 odst. 2 zákona o průměrném celoročním přepočteném stavu zaměstnanců se zdravotním postižením

3. Zadavatel požaduje potvrzení o náhradním plnění dle zákona č. 435/2004 Sb., které si může za rok 2016 započítat do svého povinného podílu. Poskytnuté plnění prodávajícího je hodnota této VZ.. Toto potvrzení bude součástí uzavřené kupní smlouvy.

4. Nabídky nesplňující podmínky bodu 1. až 3. budou vyřazeny

Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2016/1:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111
Položky předmětu VZ
Kancelářské potřeby
11 - Kancelářské potřeby
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2016/1:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111


Dodávka kancelářských potřeb, které jsou uvedeny v příloze VZ.
Doprava na místo plnění zahrnuta v ceně.
Splatnost faktury minimálně 14 dní.
Způsob předání a převzetí zboží je uveden v kupní smlouvě.

Uchazeč vyplní tabulku "Kancelářské potřeby pro rok 2016 (příloha VZ), kde jsou uvedeny jednotlivé položky. Uvede zde cenu za měrnou jednotku bez DPH, cenu celkem bez DPH a cenu celkem s DPH. Zároveň vyplní celkovou cenu za celou zakázku a to v kolonce cena celkem bez DPH a cena celkem s DPH.

Celková cena za zakázku s DPH bude jediné kritérium pro hodnocení nabídek.

V případě nedodržení technických parametrů může být uchazeč vyloučen ze soutěže.
Objednání kancelářských potřeb od vítězného uchazeče VZ je podmíněno uzavřenou kupní smlouvou a dohodou o poskytnutí náhradního plnění a potvrzení o něm.
Pokud jsou ve specifikaci předmětu dodávky - kancelářské potřeby - uvedeny obchodní nebo technické názvy, jedná se pouze o vymezení očekávaných standardů použitých materiálů. Zadavatel jednoznačně deklaruje, že při dodržení požadavků uvedených ve výzvě k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu umožní pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky srovnatelných komponentů a materiálů, pokud splní požadavky dodavatele na jejich kvalitu.

V zadávací dokumentaci - kancelářské potřeby - jsou uvedeny názvy nebo obchodní označení konkrétního výrobku nebo výrobce. Jedná se pouze o způsob určení minimálních požadavků na kvalitu a způsob provedení daného výrobku, a to přímým odkazem na konkrétní výrobek či výrobce s tím, že tento výrobek nebo výrobce není z tohoto důvodu zadavatelem jakkoliv preferován či jinak zvýhodněn. Pokud uchazeč bude nabízet jiný výrobek nebo jiného výrobce, je povinen dodržet minimálně požadavky na kvalitu a způsob provedení daného výrobku a je zároveň zodpovědný za splnění všech požadovaných parametrů.

Rekapitulace:
Uchazeč musí v rámci nabídky zaslat:
1) podepsané čestné prohlášení
2) vyplněný formulář "Kancelářské potřeby pro rok 2016"
3) odsouhlasenou kupní smlouvu včetně čestného prohlášení o poskytnutí náhradního plnění

Požadavky 1) - 3) jsou součástí této zadávací dokumentace a uvedeny v přílohách


Osoba odpovědná za VZ - Nákup kancelářských potřeb 2016/1:
Ivan Filipík, i.filipik@nbu.cz, tel.: 606 761 111

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha
Na Popelce
2
16
150 06
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Kupní smlouva o dodávce kancelářských potřeb uzavřená podle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Způsob a doba podání nabídky

27.04.2016 13:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





V případě shody nabídek při splnění všech požadavků zadavatele se jako vítězná nabídka označí ta, která byla dříve podána.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
27.04.2016 13:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Věra Prágrová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD
Doručeno: 18.04.2016 13:01:10

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 14.04.2016 13:50 Věra Prágrová 14.04.2016 13:50 Věra Prágrová právě zobrazena

Kontextová navigace