Domů  /  Zadávací řízení  /  GŘ OL - Desky na…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Vězeňská služba České republiky
IČO: 00212423

Sídlo/místo podnikání:
Soudní 1672/1a
14067  Praha

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele:
: JUDr. Jaroslav Vlk
: jvlk@grvs.justice.cz
: 244024835
: pov.zast. ředitele logistiky GŘ VS

Kontaktní osoba:
: Roman Víšek
: rvisek@grvs.justice.cz

Organizační útvar:
GŘ - odbor logistiky
Číslo útvaru: OL
Telefon: 244024502
Kontaktní adresa:
Soudní 1672/1a
14067 Praha 4
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: GŘ OL - Desky na zdravotnickou dokumentaci
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00036645
Evidenční číslo: VS-72720-4/ČJ-2016-800040-VERZAK-522

12.04.2016 12:53:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
JUDr. Jaroslav Vlk
jvlk@grvs.justice.cz
244024835
pov.zast. ředitele logistiky GŘ VS
Kontaktní osoby za zadavatele
Roman Víšek
rvisek@grvs.justice.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
GŘ OL - Desky na zdravotnickou dokumentaci
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
JUDr. Jaroslav Vlk
jvlk@grvs.justice.cz
244024835
pov.zast. ředitele logistiky GŘ VS
Kontaktní osoby za zadavatele
Roman Víšek
rvisek@grvs.justice.cz
Evidenční číslo zadavatele
VS-72720-4/ČJ-2016-800040-VERZAK-522
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Dodávka rychlovazačů A4 s kapsou, EU obalů U, kroužkových pořadačů
Položky předmětu VZ
rychlovazač A4 s kapsou, pevné desky, různé barvy
22851000-0 - Rychlovazače
22851000-0 - Rychlovazače
rychlovazač PVC A4, na zadní vnitřní straně umístěna boční
kapsa, zadní stěna je vyztužena pevnou lepenkou. Přední
strana je z transparentní PVC fólie s kapsou A4 pro zasunutí
dokumentů - zevnitř. U hřbetu zasouvací podélný proužek
na označovací štítky o šíři 18mm. Šíře hřbetu 20mm. Síla
transparentního materiálu přední strany a vnitřní kapsy min 0,13
mm, síla pevných zadních desek min 2 mm. Barva černá - 9.240 ks ; modrá - 2.220 ks ; zelená 1.890 ks.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Formát listu/obálky/knihy = A4
Konstrukční provedení = Nezávěsný
Druh materiálu vázacího prostředku = Klip pákový/svorkový
Materiál = Plast
Barva = Černá
Barva = Modrá
Barva = Zelená
13 350,00
ks
vkládací obal - euroobal A4
22852000-7 - Složky
22852000-7 - Složky
vkládací obal "U" s euroděrováním, transparentní, síla min. 60 mic.,
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
formát = A4
síla folie min 0,06 mm
kapacita min 30 listů A4 80g/m2
161 000,00
ks
kroužkový pořadač A4, PVC
30197210-1 - Kroužkové pořadače
30197210-1 - Kroužkové vazače
pořadač 4 kroužkový, PVC, tvrdé desky - karton potažený materiálem z polypropylénu o síle min. 2,5 mm, na přední straně zakládací transparentní kapsa pro vkládání shora o síle min. 150 mic., na hřbetě zakládací transparentní kapsa pro zakládání shora o síle min. 150 mic., šíře hřbetu 3,5 cm, např. - katalogový vazač D20 (kroužky tvaru "D" o průměru 20 mm), barva černá.
Hřbet a přední strana opatřena průhlednou fólií, pod kterou lze zasunout titulní strany a nadpisy archivovaných dokumentů.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Pracovní šířka = 35 milimetr
Maximální kapacita listů = 175
Délka = 266 milimetr
Šířka = 35 milimetr
Výška = 320 milimetr
2 145,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Skuteč
Vítězslava Nováka
611
539 73
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
prostá kopie
čestným prohlášením
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
31.05.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
podle § 1724 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a dle § 11 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Zde přiloženou smlouvu na vyznačených místech doplnit a podepsanou oprávněnou osobou přiložit k nabídce.

Způsob a doba podání nabídky

29.04.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Rozhoduje dřívější datum a čas podání nabídky.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení vzorků nabízených produktů před podpisem smlouvy.


obchodní označení nabízených produktů včetně technických specifikací

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
29.04.2016 10:00:00


Předložení vzorků


Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení vzorků nabízených produktů před podpisem smlouvy.
Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
Roman Víšek v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

souhlasím / nesouhlasím
JUDr. Jaroslav VLK, pov.zast. ředitele logistiky GŘ VS

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Vězeňská služba České...
Doručeno: 14.04.2016 13:46:14

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 12.04.2016 12:53 Roman Víšek 12.04.2016 12:58 Roman Víšek právě zobrazena

Kontextová navigace