Domů  /  Zadávací řízení  /  Zajistění projektových a…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra
IČO: 67779999

Sídlo/místo podnikání:
Přípotoční 300/12
101 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Josef Ausburher
: j.ausburher@zsmv.cz
: +420974844692
: +420605205403
: referent

Specifikace VZ

Název VZ: Zajistění projektových a inženýrských činností pro akci "Modernizace vybraných pokojů hotelu Spiritka 2"
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00036815
Evidenční číslo: ZSM-53/OVZ-2016

01.04.2016 14:31:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Josef Ausburher
j.ausburher@zsmv.cz
+420974844692
+420605205403
referent

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Zajistění projektových a inženýrských činností pro akci "Modernizace vybraných pokojů hotelu Spiritka 2"
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Josef Ausburher
j.ausburher@zsmv.cz
+420974844692
+420605205403
referent
Evidenční číslo zadavatele
ZSM-53/OVZ-2016
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
zajištění projektové dokumentace pro výběr dodavatele akce Modernizace vybraných pokojů hotelu Spiritka 2 včetně autorského dozoru po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Položky předmětu VZ
Zajistění projektových a inženýrských činností pro akci "Modernizace vybraných pokojů hotelu Spiritka 2"
71240000-2 - Architektonické, technické a plánovací služby
71240000-2 - Architektonické, technické a plánovací služby
Zajištění projektové dokumentace pro výběr dodavatele akce Modernizace vybraných pokojů hotelu Spiritka 2, včetně autorského dozoru po celou dobu realizace veřejné zakázky.
Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
1,00
Projekt
554 500,00
554 500,00
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
554 500,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 6
Břevnov
Atletická
2352
11
169 00
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Čestným prohlášením
Profesní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
Požadován je autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik/autorizovaný architekt/ pro obor pozemní stavby
Uchazeč v rámci nabídky prokazuje kvalifikační předpoklady předložením vyplněného a podepsaného čestného prohlášení zpracovaného v souladu se vzorem, který je přílohou této výzvy. Originály nebo ověřené kopie dokladů, kterými se prokazují kvalifikační předpoklady, předkládá až konkrétní vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.
Technické kvalifikační předpoklady
Seznam významných dodávek dle § 56 odst. 1 písm. a) zákona
Uchazeč čestně prohlásí, že za období posledních 3 let provedl jako dodavatel minimálně 3 obdobné služby, tj. projektové a inženýrské služby v oboru realizace nebo rekonstrukce hotelových, lázeňských nebo jiných ubytovacích provozu, každou v minimálním finančním rozsahu ve výši 200 000,- Kč bez DPH.
Uchazeč v rámci nabídky prokazuje kvalifikační předpoklady předložením vyplněného a podepsaného čestného prohlášení zpracovaného v souladu se vzorem, který je přílohou této výzvy. Originály nebo ověřené kopie dokladů, kterými se prokazují kvalifikační předpoklady, předkládá až vybraný uchazeč před podpisem smlouvy.
Vybraný uchazeč před podpisem smlouvy předloží v originálech či ověřených kopiích seznam provedených významných služeb a osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto služeb.
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
01.08.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o dílo dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Způsob a doba podání nabídky

15.04.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





Dle pořadí doručení nabídek, vítězí nabídka dříve doručená.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Podáním nabídky uchazeč zcela a bez výhrad akceptuje požadavky zadavatele pro zpracování nabídky, obchodní podmínky zadavatele jakož i veškeré další podmínky stanovené v zadávací dokumentaci této veřejné zakázky a jejích případných součástech, přílohách a dodatcích.

Od uchazečů se očekává, že si pečlivě prostudují, splní a dodrží veškeré podmínky, pokyny a termíny vyplývající ze zadávací dokumentace. Nedostatky v dodržení zadávacích podmínek, v podání nabídek nebo v poskytnutí požadovaných informací nebo dokumentace mohou mít podle okolností za následek vyřazení nabídky a vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení.

Veškeré související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny.

Pokud jsou v zadávací dokumentaci uvedeny odkazy na konkrétní obchodní značky, výrobce či výrobky, především pak v technických podmínkách (v projektové dokumentaci, výkazu výměr apod.), tyto odkazy jsou pouze příkladné, referenční. Uvedení těchto odkazů slouží pouze k vymezení charakteristik a požadavků na dodávky a služby tak, aby byl vyjádřen účel využití požadovaného plnění, zamýšlený zadavatelem, a nepředstavuje ze strany zadavatele žádné závazné doporučení či omezení. Zadavatel nevylučuje dodání jiných, než uvedených referenčních výrobků. Zadavatel výslovně umožňuje pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.

Nabídka uchazečů musí obsahovat závazný návrh smlouvy a čestná prohlášení zpracovaná podle vzorů obsažených v příloze této výzvy. Uchazeč do vytištěné verze těchto dokumentů doplní příslušná místa, dokumenty podepíše a naskenované (v elektronické podobě ve formátu PDF) přiloží ke své nabídce. Dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

OSTATNÍ INFORMACE K PRŮBĚHU ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ

Smlouva s vybraným dodavatelem musí být uzavřena do 10 pracovních dnů od doručení oznámení o výběru nejvhodnější nabídky, nebude-li dohodnuto jinak. Vybraný dodavatel je povinen poskytnout zadavateli řádnou součinnost tak, aby byla smlouva ve lhůtě uzavřena. Odmítne-li vybraný dodavatel uzavřít smlouvu nebo neposkytne řádnou součinnost, vyhrazuje si zadavatel právo vyzvat k uzavření smlouvy dodavatele, který se umístil ve druhém a třetím pořadí hodnocení nabídek.

Dodatečné informace k zadávacím podmínkám lze uplatnit pouze elektronicky prostřednictvím Gemin nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Stejným způsobem odešle zadavatel odpověď na dodatečné informace k zadávacím podmínkám nejpozději do 3 pracovních dnů po jejich řádném doručení.

Oznámení o skutečnosti, že nabídka nebude předmětem hodnocení formou (vyloučení) a výsledku výběru nejvhodnější nabídky bude zadavatelem rovněž učiněno elektronicky přes Gemin na profilu zadavatele.

Zadavatel umožní uchazečům prohlídku místa plnění. Termín a čas prohlídky místa plnění stanoví zadavatel na 7. dubna 2016 od 10:00 hod. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je na hlavní vrátnici areálu hotelu Spiritka na adrese Atletická 2352/11, 169 00 Praha 6 - Břevnov.

Zadavatel poukazuje na skutečnost, že prohlídka místa plnění slouží pouze pro výše uvedený účel a neslouží k projednání podmínek a způsobu zpracování nabídky uchazečů nebo úpravě a ujasňování zadávacích podmínek. V případě ujasnění zadávacích podmínek uchazeči postupují podle § 49 zákona. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám lze uplatnit pouze elektronicky prostřednictvím Gemin nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Stejným způsobem odešle zadavatel odpověď na dodatečné informace k zadávacím podmínkám nejpozději do 3 pracovních dnů po jejich řádném doručení.

Opomenutí nebo nesplnění některého ustanovení nebo jeho části této výzvy je důvodem pro vyřazení nabídky z hodnocení a vyloučeni uchazeče z účasti na veřejné zakázce malého rozsahu.

Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit tuto veřejnou zakázku malého rozsahu do doby uzavření smlouvy i bez uvedení důvodů.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


07.04.2016 10:00:00
Praha 6
Břevnov
Atletická
2352
11
169 00
Česká republika
Otevírání nabídek
15.04.2016 10:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnutí o vyloučení uchazeče oznámit jeho uveřejněním na profilu zadavatele


Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o výběru nejvhodnější nabídky na profilu zadavatele
Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Josef Ausburher v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Název
Soubor Velikost
ZD 1
ZD 1.zip 1,29 MB
ZD 2
ZD 2.zip 30,90 MB
ZD 3
ZD 3.zip 43,20 MB
ZD 4
ZD 4.zip 47,47 MB

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Zařízení služeb pro...
Doručeno: 01.04.2016 14:44:23

Elektronické podpisy formuláře

Elektronický podpis

Vydáno pro (CN - ob. jméno): Josef Ausburher
Vydáno pro (O - organizace): Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra [IČ 67779999]
Vydavatel (CN - ob. jméno): PostSignum Qualified CA 2

Časové razítko

Čas: 01.4.2016 14:32:17
Vystavitel (O - organizace): První certifikační autorita, a.s.
Vystavitel (CN - ob. jméno): I.CA - Time Stamping Authority, TSS

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 01.04.2016 14:31 Josef Ausburher 01.04.2016 14:31 Josef Ausburher právě zobrazena

Kontextová navigace