Domů  /  Zadávací řízení  /  Rámcová smlouva na dodávku…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Generální ředitelství cel
IČO: 71214011

Sídlo/místo podnikání:
Budějovická 1387/7
14096  Praha 4

Kontaktní osoba:
: Ing. Václav Dula
: v.dula@cs.mfcr.cz
: 261 334 141
: vedoucí odd. 128.7

Organizační útvar:
Informatika
Číslo útvaru: odbor 12
Kontaktní adresa:
Budějovická 1387/7
140 96 Praha 4 - Michle
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Rámcová smlouva na dodávku ICT materiálu
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00036001

detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Dula
v.dula@cs.mfcr.cz
261 334 141
vedoucí odd. 128.7

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Rámcová smlouva na dodávku ICT materiálu
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Václav Dula
v.dula@cs.mfcr.cz
261 334 141
vedoucí odd. 128.7
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



12
Předmět VZ
Rámcová smlouva na dodávku ICT materiálu v rámci Celní správy pro rok 2016.
Položky předmětu VZ
Počítače a stroje na zpracování dat a datová média
30230000-0 - Zařízení související s počítači
30230000-0 - Zařízení související s počítači
Nákup ICT materiáluv souladu s přílohou "Seznam ICT materiálu" viz. "SML - Příloha č.1 ke smlouvě"
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Předpokládaná hodnota VZ
1 999 000,00
koruna česká

Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Praha 4
Budějovická
7
14096
Česká republika
Další místa plnění
Brno
Koliště
17
602 00
Česká republika
České Budějovice
Kasárenská
6
1473
37021
Česká republika
Hradec Králové
Bohuslava Martinů
1672
8a
50101
Česká republika
Olomouc
Blanická
19
77271
Česká republika
Ostrava
Nám.Svatopluka Čecha
8
70209
Česká republika
Plzeň
Ant.Uxy
11
30388
Česká republika
Praha 1
Washingtonova
7
11354
Česká republika
Ústí nad Labem
Hoření
3540
7A
40011
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů - podepsaným statutárním zástupcem - Příloha č.4 k ZD - Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů
Profesní kvalifikační předpoklady
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, nebo výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
Doklady o oprávnění k podnikání (živnostenské listy) pokrývající předmět zakázky
Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů
Předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2017

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Rámcová smlouva; uzavřená podle § 2079 a násl. a 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Způsob a doba podání nabídky

31.03.2016 10:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Hodnocení proběhne na zákaldě vyplněné přílohy č.1 ke smlouvě, kde jsou specifikovány jednotlivé položky, včetně předpokládaného ročního odběru.
Nejnižší nabídnutá cena bez DPH CELKEM s ohledem na celkový finanční dopad do rozpočtu CS při započtení náhradního plnění.


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek
31.03.2016 10:30:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Další specifikace
V případě, že během trvání smlouvy dojde k tomu, že výrobce přestane výrobek nabídnutý v této zakázce vyrábět, je možné nabídnout jiný, který splňuje technické parametry a nepřesáhne maximální jednotkovou cenu. Tato skutečnost musí být předem odsouhlasena pověřeným pracovníkem kupujícího, písemnou formu.
Zadavatel v případě uplatnění náhradního plnění požaduje předložit: 1. Čestné prohlášení nebo potvrzení příslušného Úřadu práce o splnění zákonných podmínek pro poskytnutí náhradního plnění. 2. Údaj o průměrném přepočteném počtu zaměstnanců se ZPS za poslední čtvrtletí a objem volné kapacity pro náhradní plnění. 3. Potvrzení o rezervaci požadovaného plnění.
Zadavatel požaduje aby Příloha č.1 ke smlouvě byla v nabídce přiložena ve formátu XLS nebo XLSX.
Dula Václav v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Generální ředitelství cel
Doručeno: 21.03.2016 14:11:29

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 21.03.2016 14:10 Václav Dula 21.03.2016 14:11 Václav Dula právě zobrazena

Kontextová navigace