Domů  /  Zadávací řízení  /  Nákup kovových kartoték  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
ČESKÁ SPRÁVA SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ
IČO: 00006963

Sídlo/místo podnikání:
Křížová 1292/25
15000  Praha

Kontaktní osoba:
: Ing. Ilona Dočekalová
: ilona.docekalova@cssz.cz
: +420603919312

Organizační útvar:
Pracoviště ČSSZ Brno
E-mail: ilona.docekalova@cssz.cz
Telefon: +420549127215
Fax: +420549127219
Adresa webu: http://www.cssz.cz/cz/verejne-zakazky
Kontaktní adresa:
Veveří 7
60200 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: Nákup kovových kartoték
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Dodávky (zboží)
Systémové číslo: T002/16/V00035813
Evidenční číslo: 16V471410

07.03.2016 09:18:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Ilona Dočekalová
ilona.docekalova@cssz.cz
+420603919312

Tereza Melounová
tereza.melounova@cssz.cz
+420549127132

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
Nákup kovových kartoték
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Ing. Ilona Dočekalová
ilona.docekalova@cssz.cz
+420603919312

Tereza Melounová
tereza.melounova@cssz.cz
+420549127132
Evidenční číslo zadavatele
16V471410
Druh veřejné zakázky
Dodávky (zboží)
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Nákup kovových kartoték
Položky předmětu VZ
kovové kartotéky
39132200-8 - Kartoteční skříně
39132200-8 - Kartoteční skříně
Výška: 1320 mm
Šířka: 400 mm
Hloubka: 623 mm
Barevné provedení: šedá
4 zásuvková pro uložení dokumentů formátu A4.
Zásuvky budou osazeny kuličkovým vedením se 100% výsuvem, aby umožňovaly snadný přístup k dokumentům v celé délce zásuvky.
Do jedné zásuvky půjde uložit dokumenty o hmotnosti 30 kg.
Uzamykání bude řešeno centrálně jedním cylindrickým zámkem.
Kartotéky budou vybaveny blokací proti vysunutí dvou a více zásuvek najednou.
Zásuvky budou přizpůsobeny i pro použití závěsných kapes a budou opatřeny plastovým štítkem pro vložení jmenovky.

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
5,00
ks
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Zlín
třída Tomáše Bati
3792
76261
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
30.04.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Vybranému dodavateli bude zaslána objednávka a na jejím základě po dodání zboží vystaví dodavatel fakturu.

Způsob a doba podání nabídky

17.03.2016 16:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?





druhé kolo


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Nabídková cena
Nabídková cena






100,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


Otevírání nabídek


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Tereza Melounová v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Přílohy

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Česká správa sociálního...
Doručeno: 08.03.2016 09:13:20

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
3 08.03.2016 09:12 Ilona Dočekalová 08.03.2016 09:12 Ilona Dočekalová právě zobrazena
2 08.03.2016 09:11 Ilona Dočekalová 08.03.2016 09:12 Ilona Dočekalová
1 07.03.2016 09:18 Tereza Melounová 08.03.2016 09:11 Ilona Dočekalová

Kontextová navigace