Domů  /  Zadávací řízení  /  ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB…  /  Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Výpis systémových zpráv

T01 - zobrazení formuláře

Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace na veřejnou zakázku malého rozsahu

Zadavatel

Úřední název zadavatele:
Úřad práce ČR
IČO: 72496991

Sídlo/místo podnikání:
Dobrovského 1278/25
170 00  Praha

Kontaktní osoba:
: Markéta Fischhofová
: marketa.fischhofova@vy.mpsv.cz

Organizační útvar:
KrP Brno
Číslo útvaru: 1
E-mail: libor.novotny@bm.mpsv.cz
Kontaktní adresa:
Polní 1011/37
65959 Brno
Česká republika - CZE

Specifikace VZ

Název VZ: ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO ÚP ČR - KONTAKTNÍ PRACOVIŠTĚ VYŠKOV II
Druh zadávacího řízení: VZMR: Otevřená výzva
Druh VZ: Služby
Systémové číslo: T002/16/V00034923

10.02.2016 10:08:00
detail VZ

Identifikace zadavatele

Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Markéta Fischhofová
marketa.fischhofova@vy.mpsv.cz

Specifikace základních údajů o VZ

Název VZ
ZAJIŠTĚNÍ ÚKLIDOVÝCH SLUŽEB PRO ÚP ČR - KONTAKTNÍ PRACOVIŠTĚ VYŠKOV II
Evidence kontaktních údajů
Osoba oprávněná jednat jménem či za zadavatele
Kontaktní osoby za zadavatele
Markéta Fischhofová
marketa.fischhofova@vy.mpsv.cz
Evidenční číslo zadavatele
Druh veřejné zakázky
Služby
Evidence, je-li VZ zadávána na základě rámcové smlouvy


Určení RS, na základě které je VZ zadávána
Evidence, co bude výsledkem zadávacího řízení


Specifikace rámcové smlouvy



Předmět VZ
Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění úklidových služeb v budově Úřadu práce ČR – Kontaktní pracoviště Vyškov na adrese:
- Palánek 375/3a, 682 01 Vyškov

Položky předmětu VZ
Úklidové služby
90910000-9 - Úklidové a čisticí služby
90910000-9 - Úklidové služby
Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění úklidových služeb v budově Úřadu práce ČR – Kontaktní pracoviště Vyškov na adrese:
- Palánek 375/3a, 682 01 Vyškov

Přílohy
Parametry
Název Operátor Hodnota
Dělení na části


Výběr postupu zadání VZ

VZMR: Otevřená výzva

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je od do . Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky je měsíců ode dne podpisu smlouvy. Doba plnění veřejné zakázky je podmíněna řádným ukončením zadávacího řízení a uzavřením smlouvy. Z těchto důvodů si zadavatel vyhrazuje právo jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení a plnění veřejné zakázky.

Doba a místo plnění

Vyškov
Palánek
375
3a
682 01
Česká republika

Stanovení požadavků na kvalifikaci

Výběr požadovaných kvalifikačních předpokladů
Požadavek na kvalifikaci dodavatelů





Základní kvalifikační předpoklady
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením
čestným prohlášením kdy vzor je přílohou č. 3 vymezení poptávkového řízení
Profesní kvalifikační předpoklady
předložením příslušného dokladu
předložením příslušného dokladu
předložením příslušných dokladů
Technické kvalifikační předpoklady
seznam min. 3 dodávek obdobného charakteru
seznam min. 3 dodávek obdobného charakteru (úklid administrativních prostor) realizovaných v uplynulých 3 letech v minimální souhrnné výši 40.000,- Kč bez DPH
- osvědčení vydané či podepsané veřejným objednatelem nebo - osvědčení vydané jinou osobou, pokud byla objednatelem jiná osoba než veřejný objednatel nebo - smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, pokud není možné získat osvědčení dle výše uvedeného
minimální souhrnné výši 40.000,- Kč bez DPH u obdobných dodávek realizovaných v uplynulých 3 letech
osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osoby v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb
osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osoby v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb
- osvědčení o praxi vedoucího pracovníka odpovědného za plnění (dodavatel doloží prostou kopii osvědčení o dosavadní praxi osoby min 3 roky) - osvědčení o kvalifikaci a praxi osob odpovědných za plnění, provádějících úklid, (dodavatel doloží prostou kopii dokladu prokazujícího získanou kvalifikaci v oblasti úklidu u osob provádějících úklid např. rekvalifikace nebo doložení praxe těchto osob min 3 roky)
praxi osoby min 3 roky nebo získaná kvalifikace v oblasti úklidu u osob provádějících úklid
Pravost dokladů

Dodavatel předloží doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladů.

Stanovení, bude-li zadavatel požadovat originály před uzavřením smlouvy


Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázání splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, nahrazuje tento výpis prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 a profesních kvalifikačních předpokladů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Předloží-li uchazeč veřejnému zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti podle § 139 ZVZ, nahrazuje tento certifikát v rozsahu v něm uvedených údajů prokázání splnění kvalifikace za předpokladu, že údaje v certifikátu uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace.

Zadávací lhůta

Zadávací lhůta tj. lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázání, začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne
03.06.2016

Platební a obchodní podmínky




Návrh smlouvy (požadavky upřesněny níže) je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím předloženou nabídkou. V návrhu smlouvy především doplní nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace.
Smlouva o provádění úklidových služeb ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění

Způsob a doba podání nabídky

03.03.2016 09:00:00
Způsob podání nabídky

Dodavatel podává nabídku elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Specifikace hodnotících kritérií a metody hodnocení



Jakým postupem se stanoví výsledné pořadí nabídek?



Nabídky budou zkontrolovány


Postup pro stanovení výsledného pořadí při shodě nabídek
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů před losováním prostřednictvím e-tržiště.


Dílčí hodnotící kritéria a subkritéria
Kriterium Paušální cena za pravidelný úklid za jeden měsíc bez DPH
Paušální cena za pravidelný úklid za jeden měsíc bez DPH






95,00

Absolutní omezení hodnot

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Kriterium Cena za 1 hodinu provádění mimořádného úklidu bez DPH
Cena za 1 hodinu provádění mimořádného úklidu bez DPH






5,00

Absolutní omezení hodnot

200,00

Omezení hodnot pro účely hodnocení







Specifikace e-aukce



Požadavky na zpracování a členění nabídky

Jazyk, ve kterém bude nabídka podána

český

Stanovení povinnosti podepisovat datové zprávy


Stanovení povinnosti šifrovat nabídku


Další požadavky na obsah, příp. členění nabídky

Informace technické povahy vč. kódování a šifrování, které jsou nezbytné pro komunikaci elektronickými prostředky, jsou uvedeny v Provozním řádu e-tržiště Gemin, kapitola 7. Technické a další požadavky spojené s používáním e-tržiště.

Další specifikace VZ

Prohlídka místa plnění


17.02.2016 09:00:00
Vyškov
Palánek
375
3a
682 01
Česká republika
Ssraz všech účastníků u vrátnice budovy Palánek 375/3a, Vyškov
Otevírání nabídek
03.03.2016 09:00:00


Předložení vzorků


Vyhrazení práva na oznámení informací na profilu zadavatele




Způsob komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.

Jakub Mejtský v.r.
Subproces: ET-010-010-190

Uživatelské položky

Zpráva

Název: Výzva k podání nabídky
Odesílatel: Úřad práce ČR
Doručeno: 10.02.2016 10:21:05

Verze formuláře

# Vloženo Poslední změna
1 10.02.2016 10:08 Jakub Mejtský 10.02.2016 10:08 Jakub Mejtský právě zobrazena

Kontextová navigace